دانلود و خرید کتاب پیشگویی ها و آخرالزمان اسماعیل شفیعی سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگویی ها و آخرالزمان اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

کتاب پیشگویی ها و آخرالزمان

معرفی کتاب پیشگویی ها و آخرالزمان

«پیشگویی ها و آخرالزمان» مجموعه مقالاتی درباره عقاید آخرالزّمانی غرب و عملکرد آنها براساس این عقاید است.

آغاز هزاره جدید، بحران‌های فراگیر در جهان و بن‌بست‌های ناشی از ناکارآمدی ایدئولوژی‌های سیاسی و اجتماعی، در یک قرن اخیر، در حل معضلات بزرگ انسان معاصر، زمینه‌های مراجعه به آثاری را فراهم آورده که به اتکا دریافت‌های قدیسان، پیشگویان و طالع بینان می‌خواهند، تصویری از آینده جهان و سرنوشت انسان عرضه کنند.

در میان اقوام مختلف، قوم یهود از دیرباز دستی در امر پیشگویی داشته و برای تحمیل خواسته‌های سیاسی و اقتصادی خود به جهان، نهایت سوء استفاده را از پیشگویان کرده است و شاید به همین دلیل است که بسیار از دولتمرادان و سیاستمداران آمریکایی به پیروی

از اغراض یهودیت صهیونیستی و پیشگویی‌های آنان، سعی در محقق ساختن طرح‌ها و برنامه‌های خود در دنیا و به‌ویژه خاورمیانه داشته اند.

اثر حاضر که محصول مطالعه و تحقیق جمعی از اندیشمندان مسلمان معاصر در این‌باره است، سعی در بررسی و تفسیر موضوع «پیشگویی ها و آخرالزمان» و تبیین شیوه سوء استفاده غرب از این پیشگویی‌ها دارد.

سرفصل‌های کتاب پیشگویی ها و آخرالزمان عبارتند از:

- جهان امروز و پیشگویی‌های آخرالزمان؛

- هزاره‌گرایی در فلسفه تاریخ مسیحیت؛

- نشانه هایی از پایان؛

- واقعه آرماگدون؛

- پیشگوییهای نوستر آداموس؛

- زمزمه های ظهور؛

- سیمای کلی دوران ظهور؛

- غرب، سینما و آخرالزمان.

مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی
اسماعیل شفیعی سروستانی
یهود، صهیونیسم و اروپا
ضحی ربانی خوراسگانی
سفیانی و نشانه‌های ظهور
محمد فقیه
پادشاهی بر زمین و آسمان؛ گستره و سیطره حکومت جهانی امام مهدی (عج)
صالح الطائی
جاهلیت مدرن در رویارویی با امام زمان (ع)
اسماعیل شفیعی سروستانی
معرفت امام
اسماعیل شفیعی سروستانی
غرب و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
یوسف رشاد
بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ لعنت (جلد پنجم، ادوار رفته بر مسیحیت)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد هفتم، فراماسونری در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی ملت ها)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد سوم، بنی اسرائیل و پیامبری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
التهاب جهانی و موقعیت شیعیان
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو)
اسماعیل شفیعی سروستانی
مسیح یهودی و فرجام جهان
رضا هلال
دانشستان؛ سرزمین‌های درگیر در واقعه شریف ظهور (جلد دوم)
اسماعیل شفیعی سروستانی
اینک آخرالزمان؛ آشنایی با نشانه‌های ظهور و آخرالزمان (جلد ۴)
ابراهیم شفیعی سروستانی
سرزمین‌های درگیر در واقعه‌ی شریف ظهور (جلد اول)
اسماعیل شفیعی سروستانی
اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی
اسماعیل شفیعی سروستانی

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۷/۰۷/۱۴

***مطالعه نسخه چاپی ***. کتاب بسیار خوب ومفیدی است ،مطالب محققانه و‌ مستند بیان شدند و به دوستانی که علاقه مند به تحقیق و پژوهش در رابطه با مسائل آخرالزمان هستند ، پیشنهاد می کنم مطالعه کتاب را ، حتی اگرکل کتاب

- بیشتر
صابر
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

یکم گرونه....

MAHDInp
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

کتاب بشدت کاربردی و خوبیه ولی از به جایی مطالبش تکراری میشه.. بنظرم 50 درصدش هم خونده بشه برای مخاطب عموم کافیه

کاربر X
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

گرونه یکمی:)

Omid H
۱۳۹۷/۰۷/۱۷

من کامل نخوندمش اما از روی فهرست چیزهایی که برام سوال بود و جالب بود رو خوندم خیلی مفید هست

سعید انهاری
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

این حجم از تخیلات رو معلوم نیست این نویسنده از کجا آورده ؟ آخه این چه کتابیه ؟ من فکر کردم الان یه کتاب به درد بخور هستش که پیش گویی افراد برجسته دنیا رو نوشته .

سید سجاد موسوی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

با اینکه چندین سال از نوشتن این کتاب میگذره.قبل از آغاز سراسری و پیشرفته شدن اینترنت و گوشی‌های موبایل و کامپیوترها ولی به جرئت میگم با نبود اینها بسیار عالی و دقیق و حرفه‌ای نگاشته شده و بیش از ۹۵

- بیشتر
کاربر ۳۶۷۲۵۲۳
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

درکل مطالعه چنین کتابهایی برای مطابقت بازمان ومکان فردمطالعه گرچنانچه یک آگاهی وپیش زمینه مذهبی وتاریخی داشته باشدبسیارخوب هست.

عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

عالی

s.sharifi
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

موضوع آخرالزمان موضوع جذابیه بعضی مقالاتش جالبه بعضی کمی تکراری

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
من از خدا می‌خواهم، به من توفیق بدهد کلید شلیک موشک هسته‌ای را فشار دهم تا جنگ آرمگدون آغاز شود.
علیرضا
انتظار ظهور حجّت در آینده‌ای نامشخص هم بیم دهنده و هم نویدبخش است. بیم دهنده است؛ زیرا منتظر با خود می‌گوید شاید همین سال، همین ماه و یا همین روز ظهور رخ دهد پس باید آماده حضور در پیشگاه حجّت خدا و ارائه اعمال خود به آن حضرت باشم. و امیدبخش است؛ چرا که منتظر می‌اندیشد شاید در آینده‌ای نزدیک ظهور رخ دهد و سختی‌ها و مشکلات او به پایان برسد و لذا باید پایداری و مقاومت ورزید و تسلیم جریان‌هایی نشد که در پی غارت سرمایه‌های ایمانی و اعتقادی‌اند.
صابر
امّا در سطح منطقه، دو حکومت هوادار حضرت مهدی (ع) در ایران و یمن تشکیل خواهد شد... که یاران ایرانی آن حضرت مدتی قبل از ظهور، حکومت خویش را تأسیس نموده و درگیر جنگی طولانی می‌شوند که سرانجام در آن پیروز می‌گردند. و اندک زمانی پیش از ظهور آن بزرگوار در بین ایرانیان دو شخصیت، با عنوان سید خراسانی، رهبر سیاسی و شعیب بن صالح، رهبر نظامی ظاهر شده و ایرانیان تحت رهبری این دو تن، نقش مهمی را در حرکت ظهور آن حضرت ایفا خواهند نمود.
Z313
زمانی‌که روم و ترک (روسیه و غرب) علیه شما شورش... و با یکدیگر نیز مخالفت و کشمکش می‌نمایند و جنگ و درگیری‌ها در جهان رو به افزایش می‌رود؛ هواداران ترکان، جهت استقرار در جزیره و خوارج روم به انگیزه فرود آمدن در رمله به حرکت در می‌آیند. نقطه آغاز ظهور او از سوی مشرق است و چون آن هنگام فرا رسد، سفیانی خروج می‌کند.
Z313
امام باقر (ع) نیز در حدیث خویش می‌فرمایند: قائم (ع) قیام نمی‌کند مگر پس از وحشت شدید، زلزله‌ها، فتنه‌ها و بلاهای فراگیری که بر مردم چیره شود و طاعونی که پیش از آنها شایع شود
Z313
همچنین روایات خبر می‌دهد که زیان‌های جانی و تلفات این جنگ افزون بر بیماری طاعون که پیش از جنگ و پس از آن شیوع پیدا می‌کند، به دو سوم ساکنان زمین می‌رسد، و این خسارت‌ها به مسلمانان وارد نمی‌گردد مگر به صورت غیر مستقیم.
Z313
همچنین روایات خبر می‌دهد که زیان‌های جانی و تلفات این جنگ افزون بر بیماری طاعون که پیش از جنگ و پس از آن شیوع پیدا می‌کند، به دو سوم ساکنان زمین می‌رسد، و این خسارت‌ها به مسلمانان وارد نمی‌گردد مگر به صورت غیر مستقیم.
Z313
در سال ظهور آن حضرت (ع) جنگ‌های زیادی در روی زمین به وقوع می‌پیوندند که خسارت‌های آن متوجه آمریکا و اروپا می‌گردد. آتش جنگ در مغرب زمین، همچون شعله‌ور شدن آتش در هیزم بسیار برافروخته می‌گردد؛ بین مردم شرق و غرب و حتّی مسلمانان ایجاد اختلاف می‌شود و مردم در اثر هراس و وحشتی که دارند با رنج و گرفتاری و سختی روبرو خواهند شد.
Z313
تمدّن‌های دیگرمنجی‌شان را قاب کرده‌اند و زده‌اند سینه آسمان؛ یعنی یک موجود ذهنی است. اعتقاد هست، امّا عینی نیست و در زندگی تجلّی ندارد. برخلاف موعود و منجی شیعه که کاملاً عینی است. منتهی ما نیاز به مترجمانی داریم که این تجلّی باطنی مذهب شیعه را بیاورد و وارد جامعه کند.
s.sharifi
در سال ظهور آن حضرت (ع) جنگ‌های زیادی در روی زمین به وقوع می‌پیوندند که خسارت‌های آن متوجه آمریکا و اروپا می‌گردد. آتش جنگ در مغرب زمین، همچون شعله‌ور شدن آتش در هیزم بسیار برافروخته می‌گردد؛ بین مردم شرق و غرب و حتّی مسلمانان ایجاد اختلاف می‌شود و مردم در اثر هراس و وحشتی که دارند با رنج و گرفتاری و سختی روبرو خواهند شد. همچنین روایات خبر می‌دهد که زیان‌های جانی و تلفات این جنگ افزون بر بیماری طاعون که پیش از جنگ و پس از آن شیوع پیدا می‌کند، به دو سوم ساکنان زمین می‌رسد، و این خسارت‌ها به مسلمانان وارد نمی‌گردد مگر به صورت غیر مستقیم. این حادثه رخ نمی‌دهد مگر اینکه دو سوم مردم جهان از بین می‌روند، پرسیدیم: وقتی دو سوم مردم از بین بروند چه کسی باقی خواهد ماند؟ فرمود: آیا شما نمی‌خواهید جزء یک سوم باقی‌مانده باشید؟
ftm

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۳ صفحه

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان