دانلود و خرید کتاب راه روشن مدیران سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه روشن مدیران اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب راه روشن مدیران

معرفی کتاب راه روشن مدیران

کتاب راه روشن مدیران اثر حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) است. این کتاب را انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرده است و شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارهای ماه رمضان با هیأت دولت است.

درباره کتاب راه روشن مدیران

مکتب حیات‌بخش اسلام در کنار ارائه برنامه برای پیشرفت معنوی و مادی، نقشه راه تعالی جامعه را نیز بیان کرده و با معرفی حاکم تراز معصومان (ع) در عصر حضور و ولی فقیه در عصر غیبت تشکیل حکومت را در دستور کار مؤمنان قرار داده است. اما پس از ارتحال رسول اکرم (ص) جامعه خود را از حضور امام علی (ع) محروم کرد اما ایشان راهنمایی جامع و کامل برای تمام قرون ارائه کردند.

در عصر حاضر نیز با افزایش نیاز به معارف اجتماعی و سیاسی اسلام، اقبال دانشمندان و اساتید و جوانان به نهج‌البلاغه افزایش یافته و شروح متعددی نیز در قرن حاضر بر این کتاب نگاشته شده است. خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی، گرایش به نهج‌البلاغه افزایش یافته و مؤسسات مختلفی در محافل علمی حوزه و دانشگاه تشکیل و رشته تحصیلی تخصصی نهج‌البلاغه در این دو حوزه علمی ایجاد گردید. حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) که از دوران جوانی با این کتاب ارزشمند، انس داشته است، از دیرباز به شرح خطبه‌ها و نامه‌ها در حضور جوانان طلبه و دانشجو پرداخته‌اند. ایشان پس از آغار دوران رهبری و ولایت امت اسلامی سنتی را پایه‌گذاری کردند و آن شرح فقراتی از نهج‌البلاغه در دیدارهای هیأت دولت در ماه مبارک رمضان با ایشان بود که معمولا با توجه به نوع مخاطب و نیاز او انتخاب می‌شود تا به کار دولتمردان و کارگزاران نظام بیاید. کتاب حاضر دربردارنده محتوای این جلسات از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۵ است. نوع مخاطب و زمانه تشکیل این جلسات باعث شده است که معظم‌له گزینش‌های خاصی از کتاب نهج‌البلاغه انجام دهند و از این حیث این مجموعه می‌تواند نصیحت‌نامه‌ای برای عموم کارگزاران و مدیران نظام اسلامی باشد.

خواندن کتاب راه روشن مدیران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان