دانلود و خرید کتاب مدیریت استراتژیک رضا فضلعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت استراتژیک اثر رضا فضلعلی

کتاب مدیریت استراتژیک

امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک

کتاب مدیریت استراتژیک نوشته رضا فضلعلی و وحید بهنام است. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است. این کتاب به تاریخچه، مکاتب و مدل‌های آن می‌پردازد. 

درباره کتاب مدیریت استراتژیک

کتاب حاضر در راستای کتاب بزرگان و صاحب نظران مدیریت استراتژیک از دیروز تا امروز  به بررسی تاریخچه ، پیچیدگی‌های مکاتب مدیریت استراتژیک و مدل‌های مرتبط با این مکاتب پرداخته است، این کتاب می‌تواند راهنمای مناسبی برای مدیران و تصمیم‌گیرندگان حوزه کسب و کار به جهت انتخاب استراتژی مناسب به شمار آید.

امروزه موفقیت سازمان‌ها مرهون انتخاب استراتژی مناسب با سازمان است و انتخاب استراتژی مناسب در گرو شناخت کامل پارادایم‌های مختلف استراتژیک، مکاتب و مدل‌های آن است و لازم است تصمیم گیرندگان این حوزه نسبت به فراگیری آن اقدام کنند. این کتاب ضمن ارائه تاریخچه مدیریت استراتژیک به بررسی و تجزیه تحلیل مکاتب و مدل‌های آن پرداخته است. این کتاب می‌تواند قابل استفاده برای مدیران در گیر در حوزه استراتژی، دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی، علاقه‌مندان و کلیه افرادی که می‌خواهند در این خصوص بیشتر بدانند است. 

در این کتاب در فصل اول به تاریخچه مدیریت استراتژیک پرداخته می‌شود. فصل دوم به تحلیلی برتدوین استراتژی، تحلیلی بر تعیین اهداف و برنامه‌ریزی برای چگونگی دست‌یابی به آن‌ها، تحلیلی بر ایجاد اختلال و مانع بر سر راه رقبا، است. در فصل سوم به ارائه انواع مدل‌های ارائه شده از سوی تعداد قابل توجهی از بزرگان و صاحب‌نظران مدیریت استراتژیک با نگرش تجویزی و توصیفی با ذکر ماتریس‌ها، مدل‌ها و فلوچارت‌ها پرداخته است. 

خواندن کتاب مدیریت استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت استراتژیک پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کتاب خوبی بود.بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بسیار مفید و عالی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان