دانلود و خرید کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم عبدالرسول معتضدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم اثر عبدالرسول معتضدیان

کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم

معرفی کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم

کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم نوشتهٔ عبدالرسول معتضدیان و محسن کریمی راد و مهدی زارعی است و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم

بی‌شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های قرن ۲۱ در حوزهٔ منابع انسانی است. زیرا در این قرن هم منابع انسانی و هم سازمان‌ها هر دو به دنبال یافتن بهترین گزینه برای خود هستند.

در کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم که براساس مقاله‌های موجود در حوزه منابع انسانی تالیف شده است به پرداخت موضوعاتی پیرامون منابع انسانی و انواع شرکت‌ها و نحوه موفقیت هر یک شده است.

فصل اول شامل مباحثی پیرامون منابع انسانی در حوزهٔ خودشناسی و کسب موفقیت و فصل دوم شامل مباحثی پیرامون منابع انسانی در سال ۲۰۲۵ با محوریت استخدام و مدیریت عملکرد منابع انسانی و فصل سوم شامل مباحثی پیرامون منابع انسانی و سازمان‌ها با محوریت افزایش تعهد کار است.

خواندن کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت منابع انسانی در قرن بیست و یکم

«شما رویاهایتان را به سختی دنبال می‌کنید و به شدت خواستار آن‌ها هستید اما این شبیه این است که، کودکی یک همستر خانگی را می گیرد و آنقدر آن را فشار می‌دهد که کشته شود.

شما آنقدر به دنبال رویاهایتان هستید که حتی به کس دیگری اعتماد ندارید. این شبیه کودکی است که می‌گوید همستر خانگی ام را به من بدهید، من خودم مراقب آن خواهم بود، به من اعتماد کنید آن را نمی‌کشم. این فصل در مورد یکی از دوستان نویسنده این کتاب است که کار خود را به دلیل این که نتوانسته خودش را در زمان و موقعیت مناسب نشان دهد از دست داد. ما می‌دانیم که افراد زیادی وارد شغل و صنعتی می‌شوند که ممکن است به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و اراده کافی به هدفشان نرسند. در حقیقت علت دوم عدم موفقیت این افراد ترس از شکست در مسیر رسیدن به اهدافشان است. در همین حین ما می خواهیم تجربه مشابه جک مدن، موسیقی دان و سرپرست موسیقی استرالیا، که با یکی از مربیانش را داشت مشاهده می‌کنیم.

این خواننده به شدت تلاش می‌کرد تا با تمام وجودش بتواند به هدفی که در مسیر راه خود داشت برسد، و این دو جمله معروف بالا از جک مدن که می‌گوید: «همستر درون خود را نکشید» و «علیرغم خود چگونه می‌توان موفق بود «و این دو جمله را در مسیر رسیدن به اهدافشان پیش گرفته بود و برای او الهام بود.

این یک کتاب عملکردی است که ایده‌های عملی و قابل اجرا و راهکار هایی را برای رسیدن به هدف پیش روی ما می‌گذارد. این راهکارها به شما کمک می‌کند تا بر مشکلات غلبه کنید و به اهداف مورد نظر در مسیر زندگی و کار خود برسید. هر بخش این فصل شما را برای غلبه کردن بر مشکلات هدایت می‌کند. تمام نصیحت‌ها و پند ها بر اساس سال ها تجربه مربی گری و راهنمایی دانشجوها و شاگردها در تحقیق و زندگی مان است.

اطلاعات کامل و راهکارهای ساده ای همراه با عملکردهای کوتاه در جهت مسیر رسیدن به هدف در نظر گرفته شده است. ما این عملکردها و راهکارها را نابود کننده‌های ترس نام گذاری کرده ایم. چندین مورد مطالعه در طول مصاحبه با افراد موفق جمع آوری شده که نشان می‌دهد، این گونه افراد همیشه می‌توانند بر ترس وجودشان غلبه کنند و خودشان را خوب نشان دهند. شما می‌توانید این راهکارها را در انتهای هر بخش ببینید، که ما آن را چرخش درون همستر نام گذاری کرده ایم.

در انتهای فصل شما می‌توانید برنامه عملکردی را ببینید که در آنجا می‌توانید راهکارها و عملکردهای مورد علاقه خود را به صورت یک لیست در آورید و بنویسید. این بسیار درست است که اگر شما اهداف خود را بر روی یک کاغذ بنویسید در حقیقت می‌توانید به آن‌ها دست یابید. اگر شما اهدافتان را به سایر افراد مثل دوستان و همکلاسی هایتان بگویید و با آن‌ها اهدافتان را شریک کنید به احتمال قوی به اهدافتان خواهید رسید و ما شما را به این کار تشویق می‌کنیم.

بعد از خواندن این فصل شما می‌توانید به این باور برسید که شما در راه رسیدن به موفقیت تان تنها نیستید. شما قادر به انجام هر گونه تغییر هستید. عملکردتان را تغییر دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان