دانلود و خرید کتاب راز ثروت جو ویتالی ترجمه مجتبی قره‌باغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز ثروت

«راز ثروت» نوشته دکتر جو ویتالی( -۱۹۵۳)، دانش‌آموخته دانشگاه ایالتی کنت، سخنران و نویسنده انگیزشی است. او در این کتاب بر پایه مشاهدات و بررسی‌های خود راهکارها و پیشنهادهایی برای کسب ثروت و درآمدزایی را به وسیله تغییر نگرش‌ها و رفتارهای فردی پیشنهاد می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «چیزی که من آن را قانون طلایی در روابط تجاری می‌نامم این است که "همه چیز برابر باشد، مردم بتوانند با آن تجارت کرده و بتوانند به افرادی که به آن تجارت‌ها آگاهی دارند اعتماد کنند." وقتی به شخصی می‌بخشیم یا برایش کاری می‌کنیم، در چشم افراد دیگر قدمی مهم به سمت احساس "اعتمادسازی" بر می‌داریم. اغلب گفته‌ام که بهترین راه برای تجارت و پیداکردن مشتری، کمک کردن به تجارت و کسب و کار دیگران است. چرا؟ چون وقتی دیگران متوجه می‌شوند که شما به اندازه کافی حواستان به آنها هست و برایشان کار جور می‌کنید، احساس خوبی نسبت به شما پیدا می‌کنند. تنها همین نیست. آنها احساس نزدیکی با شما پیدا کرده و مشتاق می‌شوند پول را برگردانند. البته قضیه بخشش شما نوعی تجارت واقعی محسوب نمی‌شود، بلکه می‌تواند به صورت اطلاعات باشد، حتی اگر این اطلاعات با توجه به تجارت، زندگی تجاری، شخصی و یا تفریحی به آنها کمک کند. احتمال دارد که کتابی پیشنهاد کنید (یا آن کتاب را برایشان بخرید) که می‌دانید برای آن شخص بسیار باارزش است. یا شاید می‌دانید که پسر یا دخترشان به دنبال کاری در شرکت بخصوصی است و کسی را در آنجا می‌شناسید که سرپرست کارکنان را می‌شناسد و تماسی با او گرفته و با کلماتی محبتآمیز قول مساعدت او برای کارشان را می‌گیرید.»
معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

shekoftehahmadi
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

چرا امروز دانلود نمیشه کتابها

کاربر ۶۲۶۷۷۶۶
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

+ متشکرم

محمدجواد مقدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

این کتاب رو توصیه میکنم محتوای خوبی داره ولی همه کتاب راجب ببخشش پول میباشد توقع دیگه ای داشتم!

کاربر ۱۱۴۶۰۰۶
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

بنظرم تکرار مکررات و حوصله سر بر است، کتابی نیست که بخوای چند بار بخونیش،یک بار هم زیاده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
هر زمان که چیزی را می‌بخشید تحولی در دنیا ایجاد می‌کنید. هر زمان که چیزی را می‌بخشید تغییری در زندگی شخصی خود ایجاد می‌کنید. هر زمان که چیزی را می‌بخشید تغییری را در آن واحد ایجاد می‌کنید.
Ostad Kazemi
۱- به صورت بلاعوض ببخشید و هیچ انتظاری نداشته باشید. ۲- تا جایی که امکانش هست به صورت ناشناس ببخشید. ۳- همراه با لبخندی از صمیم قلب و شادی ببخشید.
Ostad Kazemi
وقتی شخصی به شما پولی پیشنهاد می‌کند، بپذیرید. وقتی شخصی از شما تعریف می‌کند، بپذیرید. وقتی شخصی برایتان هدیه‌ای می‌آورد، با اشتیاق آن‌را بپذیرید. اگر شما هدایا، تعاریف و پولی را که برایتان فرستاده شده را نپذیرید، درهای موفقیتی را که می‌خواهند به سمت شما باز شوند، از دست داده‌اید. کلید آن بودن در مسیر درست زندگی است. وقتی هم می‌بخشید و هم قبول می‌کنید، در مسیر درست زندگی شرکت کرده‌اید.
marzieh1318
"موفقیت در دنیا، چه در تجارت یا چیزهای دیگر، بیشتر به این وابسته است که شما چطور با دنیا و جادوی آن تعامل برقرار کرده‌اید نه اینکه زمان و شرایط زندگی‌تان را چگونه اداره می‌کنید. این راز هر سرمایه‌دار معروفی است – حالا چه آنها این راز را بدانند چه ندانند.
marzieh1318
همچون خدا فکر کنید. "نگرش، انگیزه و دلیلی که با آن ما پولمان را به دنیا پس می‌دهیم مهمترین عوامل در هدیه ما هستند. انگیزه ما باید به این صورت باشد که اگر ما پولی را به عنوان هدیه می‌بخشیم به خاطر عشقی است که بابت تشکر و قدردانی مان برای زندگی در این دنیا به آن تقدیم می‌کنیم. "
Ali Soltanifar
"اصول فکری معنوی" یا دعاهای مطلوب یعنی "... شناسایی علم بی‌پایان، قدرت مطلق و حضور همه جانبه روح و تشخیص رابطه وحدت انسانی با روح... " (ارنست هولمز، رساله علم ذهن، ص ۱۴۹)
Ali Soltanifar
شما وقتی به اختیار خود و با خوشحالی به هر جایی که احساسات لذت بخشی را برای شما ایجاد کند کمک کنید، به این راز دست پیدا کرده‌اید. "بخشیدن پول شکل خارجی نشان دادن ذات معنوی افراد است. "
Ali Soltanifar
به اختیار خود، به طور منظم، سخاوتمندانه، بدون چشم‌داشتی از بازگشت سرمایه و با قلبی مملو از شادی بخشیده‌اید؟
کاربر ۵۱۲۴۱۲۰

حجم

۵۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان