دانلود و خرید کتاب دختر مغول تیفانی فام ترجمه مریم حسین‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر مغول اثر تیفانی فام

کتاب دختر مغول

معرفی کتاب دختر مغول

کتاب الکترونیکی «دختر مغول» نوشتهٔ تیفانی فام با ترجمهٔ مریم حسین‌نژاد در نشر البرز چاپ شده است. تیفانی فام، مؤسس و مدیرعامل شرکت مغول و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان وال استریت ژورنال است. مغول یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌ها برای دختران و زنان سراسر دنیاست که به ۱۹۶ کشور رسیده است.

درباره کتاب دختر مغول

مغول همه‌جا هست. داخل نرم‌افزارهای گوشی، وب، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌ها، تلویزیون، فیلم‌ها و وقایع جهانی. در دختر مغول، تیفانی فام مستقیما با نوجوانان و جوانان صحبت می‌کند و نکاتی از زندگی خود به آنها می‌گوید که به داشتن بینشی بهتر در راه رسیدن به آنچه می‌خواهند، به آن‌ها کمک کند. تیفانی فام، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مغول، یکی از موفق ترین پلتفرم‌ها را برای دختران در سراسر جهان ایجاد کرد که پس از دریافت هزاران ایمیل درخواست مشاوره، به میلیون‌ها نفر کمک کرد تا تغییرات واقعی را در زندگی خود اعمال کنند. 

درباره تیفانی فام

تیفانی فام در نوامبر سال ۱۹۸۶ در پاریس و از پدر و مادری چینی و ویتنامی متولد شد. تیفانی فام علاوه بر مدیریت شرکت مغول که خود تاسیس کرده است، به شغل مجری‌گری تلویزیون و مدلینگ نیز می‌پردازد. مجله ال او را جزو یکی از تاثیرگذارترین زنان زیر ۳۰ سال معرفی نمود. او تحصیلاتش را در دانشگاه ییل و مدرسه بازرگانی هاروارد به پایان برده است.

کتاب دختر مغول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای هرکس مخصوصاً نوجوانان و جوانانی که می‌خواهند موفقیت را پیدا کنند و آن را تصاحب کنند، نکات راهگشایی دارد.

بخشی از کتاب دختر مغول

هفتهٔ بعد سر رسید و من دوباره به خودم دل‌وجرئت دادم. تو می‌توانی انجامش بدهی، تیفانی. آب‌نبات‌ترش می‌تواند مال تو باشد. به‌حد کافی اطمینان داشتم که باز هم به‌عنوان اولین نفر از پشت میزم بلند شوم، و آن جایزهٔ رؤیایی را بردم.

تمام هفته‌های باقی سال همین کار را کردم. اما این بیش از آب‌نبات بود. دانستن این بود که چقدر سخت‌کوش هستم و باوری قدرتمند که وقتی ذهنم را تنظیم می‌کنم، می‌توانم کاری را انجام دهم.

یک‌بار دربارهٔ مطالعه‌ای تحقیقاتی راجع به قدرت پیام‌رسانی مثبت چیزی شنیدم. دو گروه دانش‌آموز با توانایی‌های مشابه در درس ریاضی در دو اتاق جداگانه جای داده شدند. به یک گروه گفته شد که سؤالاتی بسیار سخت را برای حل کردن به آن‌ها می‌دهند. به گروه دیگر گفته شد همان سؤالات ریاضی را به آن‌ها می‌دهند، اما خیلی آسان هستند. گروه اول نتوانست هیچ معادله‌ای را حل کند. گروه دوم همه را حل کرد.

آنچه به خودتان می‌گویید و ایمان به اینکه از پس کاری برمی‌آیید، مهم است.

در سال اول دبیرستان، وقتی معلم هندسه از ما خواست که به برگهٔ امتحانمان نمره بدهیم، درس دیگری راجع به قدرت ایمان یاد گرفتم. در پایان کلاس برگه‌هایمان را با نفر جلویی عوض می‌کردیم و به یکدیگر نمره می‌دادیم. من هرگز روی این نمرات متمرکز نمی‌شدم؛ بنابراین اغلب ۹۲ یا ۹۳ می‌گرفتم. اما اغلب مجبور بودم که به تکالیف دختر جلویی‌ام، دایان، نمره بدهم. دست‌هایم آماده بودند که روی پاسخ‌های غلطش خط قرمز بکشند. اما هرگز مجبور نشدم از خودکارم استفاده کنم. همیشه یک نمره بالای برگه‌اش بود: ۱۰۰

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
گاهی بعضی چیزها آن‌قدر که تصور می‌کنید، بد نیستند و گاهی دقیقاً همانی هستند که تصور می‌کردید باید باشند.
Ati
«اعتمادبه‌نفس مثل احترام است. باید به دستش بیاوری.»
Ati

حجم

۴۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان