دانلود و خرید کتاب قانون الجن ریچارد پل اوانز ترجمه واحد ترجمه انتشارات پرتقال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون الجن اثر ریچارد پل اوانز

کتاب قانون الجن

معرفی کتاب قانون الجن

کتاب قانون الجن نوشته ریچارد پل اوانز است. کتاب قانون الجن را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب قانون الجن

الکتروکلن‌ قصد دارد الجن را شکست دهد پس باید هرچه می‌تواند درباره‌‌اش اطلاعات داشته باشد. این کتاب نقطه‌ خوبی برای آغاز این کار است.

هرچه باید درباره‌ این نگهبانان بدانید را در کتاب قانون الجن پیدا خواهید کرد؛ چه یونیفرمی به تن می‌کنند، فرماندهان چه کسانی هستند و نافرمانی  آنان چه مجازاتی در پی‌دارد.

 این کتاب یک فانتزی هیجان‌انگیز است که شما را بی‌نهایت سرگرم خواهد کرد.

اگر مجموعه مایکل وی ریچارد اوانز را خوانده باشید، این کتاب برایتان جذاب‌تر خواهد بود.

خواندن کتاب قانون الجن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان بالای ۱۲ سال مخاطبان این کتاب‌‌اند.

بخشی از کتاب قانون الجن

تاریخچهٔ سازمان الجن، با تاریخچهٔ الکتریسیته آغاز می‌شود. از دیرباز، انسان به الکتریسیته علاقه‌مند شد و به آن ویژگی‌های اسرارآمیزی نسبت داد. یونانیان باستان معتقد بودند صاعقه سلاح زئوس، فرمانروای ایزدان است. هر نقطه‌ای از زمین که صاعقه به آن برخورد می‌کرد مقدس قلمداد می‌شد و مردم در آن نقطه معبد و پرستشگاه می‌ساختند. ثور۱، شخصیت اسطوره‌ای اسکاندیناوی هم با صاعقه به دشمنانش حمله می‌کرد. در اسطوره‌های هندو، ایندرا۲ ایزد صاعقه و نماد قدرت است.

با اینکه قدرت اسرارآمیز و عظمت الکتریسیته از ابتدای خلقت بشر مورد توجه قرار گرفته بود، از زمان تلاش انسان برای درک و کنترل این قدرت عظیم مدت زیادی نمی‌گذرد. دانشمندانی مثل فرانکلین، ادیسون، تِسلا، وستینگ‌هاوس۳، آمپر، ولتا، اُهم، فارادی، ژول و دیگران زندگی‌هایشان را وقف درک علم الکتریسیته کردند. بااین‌حال انسان در همین چند قرن اخیر توانست الکتریسیته را مهار کند و از آن برای منافع خود بهره بگیرد. هم‌زمانی استفادهٔ موفق از الکتریسیته با پیشرفت‌های عظیم تکنولوژی که در بعضی جوامع شاهدش بوده‌ایم اتفاقی نیست.

امروزه، در دنیایی که آن را متمدن می‌نامیم، تصور زندگی بدون الکتریسیته دشوار است، بااین‌حال ۲۵ درصد جمعیت دنیا هنوز بدون بهره‌مندی از این نعمت زندگی می‌کنند. هدف سازمان الجن این است که این بحران را در طول دوران حیاتمان رفع کند. در صورت موفقیت، مرهمی که بر رنج انسان خواهیم گذاشت و تأثیری که بر پیشرفت تمدن خواهیم داشت قابل سنجش نیست کودکانی که قبل از دسترسی به برق، در قیدوبند هرروزهٔ جمع‌آوری سوخت و چوب بودند تا نیازهای اولیهٔ زندگی‌شان را رفع کنند، دیگر می‌توانند به مدرسه بروند. زن‌ها از انجام وظایف پیش‌پاافتاده‌ای که مانع پیشرفتشان در یادگیری و آموزش می‌شود، معاف خواهند شد. با کمک نیروی برق، تولید و کشاورزی پررونق و بهینه خواهد شد و در نتیجهٔ آن اقتصاد کشورها هم رشد می‌کند. خلاصهٔ کلام اینکه الکتریسیتهٔ الجن، دنیا را زیرورو خواهد کرد.

دانشمندان الجن، بعد از سال‌ها تحقیق، فرایندی بی‌همتا برای تولید الکتریسیته ایجاد کرده‌اند. ما در سال ۲۰۰۹ اولین نیروگاه استارسورس را با موفقیت افتتاح کردیم. با اینکه علم تولید این نوع الکتریسیته فوق‌محرمانه است، می‌توان فرایند به‌کاررفته در تولید آن را با جوش هسته‌ای مقایسه کرد؛ هرچند در این فرایند نه آسیبی به محیط‌زیست وارد می‌شود و نه خطر فروگداخت هسته‌ای یا آلودگی ضایعات هسته‌ای تهدیدمان می‌کند.

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

مجموعه مایکل وی طرفداران زیادی داره اما انصاف نیست که سواستفاده بشه از زیاد بودن طرفدار ها و هزینه کتاب ها بالا بره...

* Saba *
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

برو بابا ۲۹ تومن 😑 دیجیتالی؟ چاپیش ۲۵ تومنه هیچ کدوم نمی‌ارزن ۷۰ صفحه بیشتر نیست🥲

AQUAPOOL 99
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

اگر بخوام صادق باشم ، کتاب واقعا عالیه ولی درک نمیکنم چرا نسخه ی دیجتالی این قیمت رو داره من خودم از کتابخونه قیمت گرفتم نسخه چاپی ۲۵ هزار تومن بود بعد اینجا نسخه دیجیتال ۲۵ هزار تومنه

sana
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

انصاف نیست یه کتاب72ص ای را 29ت بفروشن من هر جلد از خود مجموعه را 29ت خریدم تازه کمتر🙁

قاتل کتاب؛ اوژنی دلباخته...
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

چاپیش رو بخونین بعد خوندن جلد یک مایکل وی کتاب خفنیه توصیه میکنم و مجیستریوم رو هم بخونین

zohreh
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

۱۱۳. اگه بقیه سری کتاب ها رو خونده باشین براتون جذابه. برای من که نخونده بودم چیز خاصی نداشت.

Raman Rasekhi
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

به نظرم کتابیه که باید چاپیش رو بخونی که حال و هواش عوض نشه 😂 بعد آخه چرا زدن واحد ترجمه نشر پرتقال 🙄😐😂

کاربر 3315044
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

من مایکل وی را تمامش را خواندم و توصیه میکنم بخوانید اگر نخواهی روانی هستید 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هم‌زمانی استفادهٔ موفق از الکتریسیته با پیشرفت‌های عظیم تکنولوژی که در بعضی جوامع شاهدش بوده‌ایم اتفاقی نیست.
zohreh

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۸۰۰
تومان