دانلود و خرید کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها سیدعنایت‌اله مومنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها اثر سیدعنایت‌اله مومنی

کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها

کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها نوشتهٔ سیدعنایت‌اللّه مومنی در انتشارات راز نهان به چاپ رسیده است. از اهدافی که برای آموزش کارکنان پیش‌بینی شده کارایی و اثر بخشی یا در واقع بهره‌وری نظام آموزشی است که افزایش کارایی برای ارائه خدمات و بهبود میزان پاسخگویی به مردم است که این جزء هدف‌های نظام آموزش کارکنان دولت است و هدف دیگر افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان و افزایش کیفی یا همان سرمایه‌های انسانی است. میزان آگاهی کارکنان و توانمندسازی مدیران نیز جزو اهداف نظام آموزشی کارکنان است. از همه مهمتر رشد فضائل اخلاقی و فرهنگ سازمانی و همچنین بهبود روابط انسانی است که جزو نظام آموزش کارکنان و اهداف پیش‌بینی شده برای آن است. از طرفی آن‌ها را رشد و ارتقا دهید تا به رده‌های بالای شغلی برسند. 

درباره نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها

آماده سازی کارکنان برای ارتقا به رده‌های بالای مدیریتی هم جزو اهداف نظام آموزش کارکنان است. باز از اهداف نظام آموزش کارکنان افزایش بینش، دانش و مهارت کارکنان است، بحث‌های نگرشی آن‌ها را تغییر دهید و درنهایت بهبود کیفیت عملکرد و افزایش رضایت ارباب رجوع و بهبود میزان پاسخگویی به مردم. بحث افزایش کیفیت ارائه خدمت را دنبال می‌کنند چون بالاخره بحث تربیت و رشد نیروی انسانی مدنظر است که بدون آموزش رشد و توسعه‌ای امکان‌پذیر نخواهد بود و مجریان این رشد و توسعه هم نظام اداری کشور است لذا آموزشی که در حال انجام است باعث بینش و بصیرت عمیق‌تر و دانش و معرفت بالاتر می‌شود. بینش، دانش و معرفت مهمتر از مهارت و توانایی است. هر آموزشی که باعث تغییر نگرش و بینش کارکنان نشود بدرد نمی‌خورد. لذا به چیزی که نیاز داریم ایجاد تغییر نگرش در کارکنان یا مدیران است والا آموزش به تنهایی مفید نخواهد بود، اگر در جهت تغییر بینش و نگرش کارکنان و مدیران سازمان نباشد. 

کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب هم برای مدیران هم برای کارکنان سازمان‌ها مفید است.

بخشی از کتاب نظام آموزشی کارکنان؛ آسیب ها و چالش ها

آموزش فرصتی است برای تغییر. یادگیری خود تغییر است و به روز بودن آموزش هم در واقع تغییر را تسهیل می‌کند. لذا مراحل مختلف تغییر که آموزش و یادگیری و توسعه و به روز بودن بحث‌هایی است که باید به آن‌ها در نظام آموزشی توجه لازم بشود. پس اهداف نظام آموزش کارکنان به این صورت است. دومین مبحث ساختار نظام کارکنان است در این ساختار یکسری دوره‌های آموزشی پیش‌بینی گردیده است که ارتباط بین آن‌ها و برقراری ارتباط بین آن‌ها ساختار نظام آموزشی را تشکیل می‌دهد. ساختار دوره‌های آموزشی با در نظر گرفتن مقطع و ماهیت دوره‌ها معمولاً به سه دسته تقسیم می‌شد: دوره‌های نوآموزی، دوره‌های بازآموزی و دوره‌های آماده سازی است. هر سه این دوره‌ها، در نظام اداری کاربرد دارد. نوآموزی دانش و مهارت یا تغییر و ایجاد بینش در کارکنان است پس این دوره یا هدف ارائه دانش و مهارت، همچنین ایجاد بینش جدید است. دوره‌های نوآموزی به این دلیل ایجاد می‌شود که دانش و مهارت و بینش جدیدی در کارکنان ایجاد کنید و کارکنان برای اولین بار در معرض آن قرار می‌گیرند و این دوره‌ها می‌تواند در ابتدای خدمت (بدو خدمت) باشد یا حین خدمت باشند. دوره‌های بازآموزی برای رفع کاستی‌هاست. رفع کاستی‌های موجود در کارکنان که یا دانشی است یا مهارتی یا نگرشی؛ و ما قصد تقویت آن را داریم. دوره‌های بازآموزی یعنی یکسری کاستی‌های فوق را کارکنان دارد که معمولاً در امتداد آموزش‌های قبلی است و در ارزشیابی کارکنان مشاهده می‌شود که کاستی‌هایی وجود دارد که تشخیص دوره بازآموزی داده می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان