دانلود و خرید کتاب دیو کوکی و دلبر نانسی کمپل الن ترجمه بیتا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیو کوکی و دلبر اثر نانسی کمپل الن

کتاب دیو کوکی و دلبر

انتشارات:نشر پیدایش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیو کوکی و دلبر

کتاب دیو کوکی و دلبر نوشته نانسی کمپل آلن و ترجمه بیتا ابراهیمی است. کتاب دیو کوکی و دلبر داستان دختر جوانی را است که برای پرستاری از دخترعمویش وارد یک قصر عجیب می‌شود و اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد که او را در دوراهی یک تصمیم بزرگ قرار می‌دهد.

درباره کتاب دیو کوکی و دلبر

رمان دیو کوکی و دلبر یک روایت متفاوت با بن‌مایۀ داستان دیو و دلبر اما به شکلی پیشرفته‌تر و مدرن‌تر است. نانسی کمپل الن در این داستان فانتزی و عاشقانه، در طول ۳۵ فصل قصۀ دختر جوانی به نام لوسی پیکت، دخترعموی او کیت و خانه‌ای است که کیت و همسرش در آن در حال زندگی هستند، صاحب قصر، برادر شوهر کیت و مرد خشمناک و گستاخی به اسم لرد مایلز است که به مهمانان حتی مهمان زیبا و باهوشی چون لوسی روی خوش نشان نمی‌دهد. این زوج به همراه برادر شوهر کیت یعنی لرد مایلز در این خانه عجیب ساکت هستند. کیت به‌تازگی ازدواج کرده و احساس خستگی می‌کند؛ او از سروصداهایی که در قصر جریان دارند نگران است و از چیزهای عجیبی که دیده صحبت می‌کند، از چیزهایی که حتی در هنگام تنهایی هم با او هستند. لوسی به خانه دخترعمویش می‌آید تا راز این خانه را کشف کند و شاید بتواند همراه با مایلز که همسر جوان و خواهرش ماری را به شکلی سؤال‌برانگیز ازدست‌داده معمای خانه را حل کند.

مایلز و لوسی سعی می‌کنند به کمک یکدیگر آرامش را به آن قصر برگردانند. لوسی خیلی زود متوجه می‌شود که مایلز رازی را از او مخفی می‌کند. حس لوسی به او می‌گوید که یک روح ناآرام در آن عمارت در گردش است. در همین زمان شایعاتی در مورد افراد گرگ نما و خون‌آشام‌هایی که از شمال در حال نزدیک شدن‌اند، می‌شنود. لوسی به مایلز مشکوک می‌شود چرا که او از مرگ پر رمز و راز همسرش کلارا و خواهرش ماری بسیار عصبانی و بهم ریخته است.

رمان دیو کوکی و دلبر از کشش لازم برای ترغیب به خواندن ادامۀ داستان برخوردار است. در این کتاب شما از یک عاشقانۀ آرام لذت می‌برید، عشقی که کم‌کم شکل می‌گیرد و تحولاتی را در فرد به وجود می‌آورد.

خواندن کتاب دیو کوکی و دلبر را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

نانسی کمپل به‌موازات روایت یک داستان کلاسیک، واکنش‌های سنتی به خون‌آشام‌ها و دراکولاها، و دنیایی فراتر از دنیای امروز را به تصویر کشیده است. دنیایی که در آن قسمت بزرگی از کارکنان را ربات‌هایی تشکیل می‌دهند و مردم برای نقل‌مکان یا سفر از بالن‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند. ازاین‌رو این داستان را می‌توان در ژانر فانتزی ترسناک کلاسیک قرار داد. اگر شما از خواندن کتاب‌های ژانر فانتزی ترسناک لذت می‌برید این کتاب برای شما مناسب است.

درباره نانسی کمپل الن

نانسی کمپل الن نویسنده رمان‌های متعددی است که ژانرهایی متفاوت از عاشقانه معاصر تا داستان‌های تاریخی را شامل می‌شود. در سال 2005 ، کارهای او برنده جایزه ایالت یوتا شد.

بخش‌هایی از کتاب دیو کوکی و دلبر

هرگز ثابت نشد که لرد بلکول همسرش را به قتل رسانده، اما مرد مظنون هم هیچ‌وقت این اتهام را رد نکرد. مرگ خواهرش، فردای روز مرگ همسرش، اوضاع را بدتر کرد و شایعات دهان‌به‌دهان گشتند. طبق شایعات، پلیس لندن تنها برای حفظ ظاهر از مرد بازجویی کرد و بعد دست از سرش برداشت.

بالون اوج می‌گرفت و لوسی پیکت به این شایعات فکر می‌کرد. کنار نرده ایستاده بود و به آسمان تیره لندن می‌نگریست و در این فکر بود که رفتن به کنام دیو کار درستی است؟ دخترعمویش کیت تأکید داشت که عمارت بلکول جن‌زده است و آبستن هر اتفاقی، اما کیت همیشه عاشق ماجراهای عجیب بود و با آن ذهن رؤیاپردازی که داشت، بدون کمترین معطلی با خانواده بلکول وصلت کرده بود.

شب درخششی وهم‌آلود داشت که نه دوست‌داشتنی بود و نه به مه و چراغ‌های گازی ربطی داشت. به لطف دستگاه جریان تسلا که برق را برای کسانی که از پس هزینه‌اش برمی‌آمدند تأمین می‌کرد، هوا با جریانی یکنواخت زیر پای لوسی در حرکت بود

نظرات کاربران

فاطمه.م
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بازگویی داستان دیو و دلبر با تم معمای قتل در حال و هوای انگلستان ویکتوریایی و در جهان فانتزی ابزارهای فانی هالی بلیک، جایی که ماشین ها و ربات ها در کنار خون آشامان، گرگینه ها و زامبی ها بخشی

- بیشتر
kokonar
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

وای مرسی که این کتابو گزاشتی طاقچه,,,, فقط میشه به بی نهایت اضافش کنی؟؟؟؟ 😭😭😭💙💙💙 توروخدااااا

StarShadow
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

داستان عاشقانه ی کتاب و دو شخصیت اصلی زن و مرد کاملا کلیشه ای بودن. با اینکه در این کتاب با روایت جدیدی از عشق رو به رو نمیشید و روند همون روند تکراری بیشتر داستان های عاشقانست، اما حداقل

- بیشتر
2663001
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

کتاب جذاب و قلم نویسندگی خوب ، خوشم اومد

Desiree
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

کتاب خیلی خوبیه من واقعا ناراحتم که دارم تمومش میکنم خیلی خوبه

کاربر ۶۱۶۹۷۵۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

لطفا کتاب را مجددا ویراستاری کنید. در زمینه ی اسامی، اشتباه زیاد داشت و مثلا به جای اسم لوسی، در جاهای مختلف کتاب از اسم نانسی یا اسامی دیگر استفاده شده بود که مشخص بود اشاره به شخصیت اصلی داستان

- بیشتر
تیگلاط
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خلاصه ای که طاقچه برای این کتاب آورده واقعا جامع و شامل همه چیزه. اما ویژگی مثبت این کتاب که کمتر دیده شده، سبک استیم پانک رمان هست. البته توی کتاب به جای نیرو بخار از نیروی تسلا (برق) استفاده شده.

- بیشتر
دیانا
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

مدتها بود کتابی از این دست نخونده بودم خیلی خوندنش برام لذت بخش بود فقط اینکه چرا بعضی جاها جای لوسی میگفت نانسی 🥲😂

kiara
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

لطفا به بی نهایت اضافه کنید

کاربر ۵۰۰۴۸۶۷
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

من نسخه چاپی این کتاب رو دارم.بعد خوندن با خودم گفتم میشد اون زمان رو برای کتاب بهتر با یه محتوای بهتر گذاشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۳۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
تومان