دانلود و خرید کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج آنتونی هوروویتس ترجمه نیوشا نیک‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج اثر آنتونی هوروویتس

کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج

انتشارات:نشر جیکا
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج

کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج نوشتۀ آنتونی هوروویتس با ترجمۀ نیوشا نیک‌نژاد در نشر جیکا چاپ شده است. این کتاب ادامهٔ کتاب گروشام گرینج و مناسب گروه سنی نوجوان است.

درباره کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج

جایی دور از دسترس، در وسط دریا، گروشام گرینج قرار دارد؛ مدرسه‌ای که دنیای خارج از آن بی‌خبر است. بچه‌ها باید اسمشان را با خونشان امضا کنند. معلم انگلیسی تمام بدنش با باند به هم وصل شده. توپ فوتبالش از.... خب نمی‌توانید حدس بزنید از چه ساخته شده! و حالا اطلاعات جدیدی دربارهٔ گروشام گرینج وجود دارد. به نظر می‌آید که گروشام گرینج تمام قدرتش را از یک جام نقره‌ای می‌گیرد؛ یک جام نحس که در غاری بیرون از مدرسه پنهان شده و هیچ موجودی چه دو پا چه چهار پا، اجازه ندارد به آن نزدیک شود.

کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب نوجوانانی است که از هیجان و کمی ترس لذت می‌برند.

بخشی از کتاب جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج

آقای الیوت دکمه‌ای را فشرد، صدای غرشی شنیده شد و قبل از این‌که عکس‌العملی نشان بدهند، بوران از تمام دریچه‌های کولر داخل آمد و در عرض چند ثانیه تمام دانه‌های عرق‌شان قندیل بست. چند قندیل‌ از دماغ و چانه‌ی آقای الیوت آویزان بود. سبیلش هم یخ زده و سفت شده بود. شدت سرما باعث شد خانم الیوت به‌هوش بیاید اما صورتش به داشبورد چسبیده بود.

عمه میلدرد در صندلیِ عقب، زیر لحافی از برف مدفون شده بود. رولزرویس به چپ و راست منحرف می‌شد و باعث شد یک اتومبیل فیات و یک لادا از جاده خارج شده و به نرده‌های کنار جاده بخورند. آقای الیوت دودستی فرمان را چسبیده بود و درحالی‌که بخار از دهانش درمی‌آمد، گفت: «چی شده؟ قبل از این‌که راه بیفتیم ماشین رو بردم نمایندگی و سرویس کردم، حالا چی شده؟. این جاده هم که دیگه شورش رو درآورده»

نظرات کاربران

بهاره
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

بهترین فانتزی وحشت دنیا.

کاربر ۴۰۹۲۷۷۸
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان