دانلود و خرید کتاب نسل سوم بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه اصغر رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نسل سوم بازاریابی

کتاب نسل سوم بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که با ترجمه اصغر رحمتی و حمیدرضا ایرانی منتشر شده است.

درباره کتاب نسل سوم بازاریابی

بازاریابی، شاخه‏‌ای از اقتصاد و علوم اجتماعی است. بازاریابان همواره تفکرات خود را با بازار و مشتریان بالقوه و نیازهای آنها آغاز می‌‏نمایند. مأموریت آنها این است که محصولات، خدمات، تجارب و راهکارهایی را توسعه دهند که استاندارد زندگی را بهبود می‌‏دهند. ایجاد طبقه متوسط قوی برای هر کشوری مزیت‌بخش است و بازاریابی ابزارها و فلسفه دستیابی به این هدف را فراهم می‌‏سازد.

هرچند بازاریابی در جامعه ما جوان است و خیلی از افراد معتقدند که هنوز در مراحل اولیه بوده و بیشتر تولیدمحور است، اما خوشبختانه یا متأسفانه جهان پیرامون و محیط کسب‏‌وکارمان هر روزه شاهد رشد تغییرات و پیشرفت‏‌های چشمگیری است که به کمک جهانی‏ شدن و فناوری اطلاعات خیلی سریع به ایران هم می‌‏رسد. امروزه با رشد رسانه‏‌های اجتماعی انسان ایرانی عضوی از جامعه جهانی است که باورها، حساسیت‏‌ها و ارزش‌‏های او به مانند هر انسان دیگری در کره زمین است. او بیش از گذشته به محیط‏ زیست خود توجه نشان می‏‌دهد، و بیشتر از گذشته خواهان رفتار اخلاق‏‌مدارانه از سازمان‏‌ها و شرکت‏‌هایی است که از آنها خرید می‏‌کند. حرکت در این مسیر شتابنده است و سازمان‌‏هایی در آن پیروزند که این روندها را شناخته و خود را برای مواجهه با آن آماده سازند. کتاب ارزشمند نسل سوم بازاریابی پرفسور فیلیپ کاتلر به این موضوع مهم می‌‏پردازد.

نسل سوم بازاریابی یا همان بازاریابی ۳ در ارتباط با انسان‏‌ها و جوامع انسانی و در ارتباط با پیوند ارزش‌‏های سازمانی با ارزش‌‏های انسانی است. بازاریابی ۳ در ارتباط با پایداری است، گذاشتن اثر انگشتی ماندگار در بازار برای تمامی نسل‏‌ها.

در عصر بازاریابی ۳، ارزش‌‏های سازمانی مدام در معرض بازرسی عموم است. مکالمه پیرامون شرکت‏‌ها با رشد رسانه‏‌های اجتماعی امکان‏پذیر و آسان شده است و در این میان دروغ و فریب‏‌کاری سازمان‏‌ها جایی نخواهد داشت.

 کتاب به تشریح این مسئله خواهد پرداخت که چگونه شرکت می‌تواند مأموریت، چشم‏انداز و ارزش‌های خود را برای ذی‏نفعان اصلی خود بازاریابی نماید. شرکت منافع خود را با خلق ارزش برتر برای مشتریان و ذی‏نفعان خود کسب می‌کند. امید است که شرکت‌ها مشتریان خود را نقطه استراتژیک شروع فعالیت دیده و به تمام جنبه‌های انسانی، نیازها و نگرانی‌هایشان توجه داشته باشند.

این کتاب از سه بخش اصلی تشریح شده است. در بخش اول روندهای کلیدی کسب‌وکار که بازاریابی انسان‏‌محور را شکل می‌دهند به‏ طور خلاصه ذکر شده و اصول نسل سوم بازاریابی، پایه‏‌ریزی می‏‌شود. در بخش دوم نشان داده می‌شود که شرکت چگونه می‌تواند چشم‏انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود را برای هریک از ذی‏نفعان کلیدی خود شامل مصرف‌‏کنندگان، کارکنان، شرکای توزیع و سهام‌‏داران بازاریابی کند و در بخش سوم تفکرات شرکت‌ها در پیاده‌‏سازی نسل سوم بازاریابی در چند موضوع مهم کلیدی برای حل مسائل جهانی همچون سلامتی، فقر و پایداری محیط‏ زیست و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند در اجرای مدل کسب‌وکار انسان محور مشارکت داشته باشند، بیان خواهد شد. در خاتمه و در فصل پایانی، ۱۰ عقیده کلیدی نسل سوم بازاریابی با ذکر مثال‌های منتخب از شرکت‌هایی که این مفهوم را در مدل کسب‌وکار خود به کار گرفته‌اند به‏ طور خلاصه بیان می‌شود. 

 خواندن کتاب نسل سوم بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 بازاریابان و علاقه‌مندان به این حوزه مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان