دانلود و خرید کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال سایمون کینگزنورث ترجمه مانی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال اثر سایمون کینگزنورث

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

انتشارات:نشر ویرسو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال نوشتهٔ سایمون کینگزنورث و ترجمهٔ مانی شجاعی است و نشر ویرسو آن را منتشر کرده است. این کتاب رویکردی یکپارچه به بازاریابی آنلاین و آموزش تغییر استراتژی بازاریابی دارد.

درباره کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

کلمۀ «استراتژی» به معنای یک برنامۀ عملی طراحی‌شده برای رسیدن به اهداف بلندمدت یا روش و طرح انتخاب‌شده برای ایجاد یک آیندۀ مورد نظر مانند دستیابی به یک هدف یا حل یک مشکل است. 

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال با هدف آموزش تغییر ایده‌های عالی، تیم و کسب‌وکار با ایجاد یک استراتژی قوی نوشته شده است.

کتاب در ۵ بخش به نگارش درآمده است و در هر بخش به ترتیب اصول بازاریابی دیجیتال را مطرح کرده است تا مخاطبان را در مسیری روشن با جزئیات این شیوۀ مهم و مؤثر برای رسیدن به موفقیت آشنا کند. 

بخش اول کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال مزایا، مشکلات و اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال را از جنبه‌های مختلف بررسی نموده است. بخش دوم دربارۀ ضرورت برنامه‌ریزی سازما‌ن‌ها است. بخش سوم، راهنمایی برای تدوین استراتژی‌های کسب‌وکار برای بخش‌های مختلف است که می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. بخش چهارم کتاب به اهمیت مخاطبان در این سبک از بازاریابی پرداخته است و در آخر، فصل پنجم راهنمایی برای ترکیب اصول مطرح‌شده در کتاب را برای نگارش بهترین استراتژی بازاریابی، مطابق با کسب‌وکارتان مطرح می‌کند.

این کتاب با تغییر شیوهٔ نگرش شما و تمریناتی که دارد، باعث ایجاد تغییراتی در کسب‌‌و‌کارتان خواهد شد.

خواندن کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به علاقه‌مندان و محققین در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی و تمام افرادی که به دنبال رشد و تغییر استراتژی کسب‌کارشان هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

«اکنون زمان هیجان‌انگیز برای ورود به حوزهٔ بازاریابی دیجیتال است.

بازاریابی دیجیتال اغلب با بازاریابی آنلاین اشتباه گرفته می‌شود. همانطور که ما به قرن بیست و یکم نقل مکان کردیم، بیشتر کسب‌وکارها، درحال توسعهٔ یک وبسایت بوده و یا در مرحله نهایی قرار داشتند. 

پست الکترونیکی یک مقوله معمولی شده بود و فناوری به مردم این اجازه را می‌داد که به راحتی آن را مدیریت کنند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای مدتی جهت مدیریت پایگاه‌های داده در موقعیت خود قرارگرفته بود. برخی از شرکت‌ها با استفاده از یک رویکرد مشابه، بنرهای تبلیغاتی خود را در وبسایت‌ها قرار دادند. شرکت‌های پیشرو در حال کاربر روی استراتژی موتور جستجوی خود بودند و حتی با برخی از شرکت‌های دیگر همکاری داشتند. همه این موارد مربوط به بازاریابی آنلاین بود و در آن زمان پیدایش تیم‌های بازاریابی آنلاین و متخصصان، به صورت روزافزون، آغاز شده بود.

پس چه چیزی تغییر کرده است؟ تحولات رسانه‌های اجتماعی، اینترنت و رفتار مصرف کننده را کاملاً تغییر داده است. نفوذ پهنای باند و سطح انتظار کاربر ، میزان مصرف از اینترنت، سرعت را افزایش داده، تا جایی که امروزه بیش از ۵۴ درصد از جمعیت جهان و حتی در بسیاری از کشورها بیش از ۹۰ درصد به شبکه اینترنت متصل هستند. (آمار جهانی اینترنت، 2018) تجزیه وتحلیل‌ها به سطحی گسترش‌ یافته است.

 که ما نه تنها می‌توانیم میزان مصرف، بلکه رفتار مصرف کنندگان‌مان از جمله ویژگی‌های چمعیت شناختی و علایق آنان را نیز درک کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان