دانلود و خرید کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز کریستوفر هارت ترجمه پریسا کاشانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز اثر کریستوفر هارت

کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز

اگر دوست دارید برای کارتون  و کمیک استریپ، شوخی طراحی کنید، کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز اثر کریستوفر هارت را بخوانید. 

درباره کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز

کریستوف هارت درباره  کتابش ادعای بزرگی کرده است. ادعایی که شاید دور از واقعیت هم نباشد. او می‌گوید اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک تصویر خنده‌دار بکشیید تصویری آنقدر خنده دار که باعث خندیدن شود و آنقدر خنده‌دار که چاپش کنید، باید کتاب من را بخوانید. او برای ثابت کردن ادعایش تمام اصول اویله کشیدن کارتون و ساختن شخصیت‌های طنز را به شما یاد می‌دهد..

 در گام اول او تاکیدش بر خلق شخصیت‌های خنده دار است چون می‌گوید اگر مخاطب شخصتی را که می‌سازید، دوست نداشته باشد از جوک‌ها و ماجراهایش هم خوشش نخواهد آمد. او خلق این شخصیت را در مراحل مختلفی از جمله ارتباط چهره با خصوصیات اخلاقی، بدن‌های خنده‌دار، ایجاد قیافه‌های مختلف با تغییر اجزای صورت، ایجاد یک سبک ثابت، نوشتن‌ جوک‌های خنده‌دار، استفاده از تیم‌های کمدی و ... توضیح می‌دهد. همه بخش‌های کتاب با تصویرهای گوناگون همراه شده‌اند تا درک ایده‌ها و مفاهیم مورد نظرت هارت را برای مخاطب ساده کنند.

او در فصل آخر کتاب هم به موضوع مهمی در حرفه کارتونیست‌ها یعنی قانون کپی‌رایت می‌پردازد و درمصاحبه‌ای با یک وکیل، اطلاعاتی درباره این موضوع  می‌دهد که هنرمند چطور باید از کارش محافظت کند. 

کریستوفر هارت مسائلی مانند چگونگی فروش آثار و ارسال کمیک‌استریپ‌ها به روزنامه‌ها و مجلات را هم به شما یاد می‌دهد که به نظر می‌رسد اهمیت آن کمتر از خلق ایده‌های خوب نیست.

 خواندن کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کارتونیست‌ها، گرافیست‌ها، علاقه‌مندان به طراحی به ویژه در زمینه کاریکاتور و طنز

نظرات کاربران

بهار
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

از افراد متخصص برای دسته بندی کتاب ها استفاده کنید، این کتاب آموزشی هست جز کتاب های طنز قاعدتا نباید طبقه بندی بشه.( مجبور شدم برای ثبت نظر ستاره بدم وگرنه کتاب رو مطالعه نکردم)

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان