دانلود و خرید کتاب تجلی خواسته ها استر هیکس ترجمه اکرم قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجلی خواسته ها اثر استر هیکس

کتاب تجلی خواسته ها

معرفی کتاب تجلی خواسته ها

کتاب تجلی خواسته ها اثری از استر و جری هیکس است که با ترجمه اکرم قیطاسی می‌خوانید. این اثر به شما می‌آموزد چگونه آرزوهایتان را برآورده کنید. 

درباره کتاب تجلی خواسته ها

تجلی خواسته ها کتابی است که به شما یاد می‌دهد چگونه آرزوهایتان را برآورده کنید. این کتاب که اثری از زوج الهام‌بخش، استر و جری هیکس است با زبانی ساده و بیانی روان، توجه مخاطبان را به نیروی قدرتمند زمان حال و انرژی جذب می‌کند که در افکار ما وجود دارد. کافی است که به بخش غیر مادی وجود خودمان رجوع کنیم و دریابیم که با چه منبع عظیمی از الهام روبه‌روییم. 

نویسندگان در ابتدا پرسش‌هایی بنیادین درباره خواسته‌ها و آرزوهای درونی آدمی مطرح می‌کنند و در ادامه مخاطبان را به این آگاهی می‌رسانند که هر انسانی، سازنده اصلی رویاها و خواسته‌هایش است. هر انسانی آزاد و مختار است که هرچه را که می‌خواهد بیافریند و خودش، تبدیل به منبع انرژی و خوشبختی خودش شود. در حقیقت هر فردی می‌تواند اجازه ورود خوشی و نیکی را به زندگی خود بدهد و برای اینکه بتواند در این مسیر موفق باشد می‌تواند از راهکارهایی کمک بگیرد که در این کتاب مطرح شده است. 

کتاب تجلی خواسته ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تجلی خواسته ها کتابی است برای تمام کسانی که به دنبال روشی هستند تا بتوانند بهتر و زیباتر زندگی کنند. هرکسی که می‌خواهد مسیر زندگی خود را با خوشبختی و نیکی همراه کند، می‌تواند از مطالب بیان شده در این کتاب استفاده کند. 

درباره‌ استر و جری هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. 

استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما عمده شهرتش را مدیون آموزه‌های ابراهیم هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» است. آثار دیگر استر هیکس عبارتند از: قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، ۱۹۹۱

بخشی از کتاب تجلی خواسته ها

در گذشته‌ای نه چندان دور، در ارتباطی با آگاهی جمعی‌مان متوجه شدیم که «ما آفرینندهٔ واقعیت خویش هستیم.» این آگاهی، نوعی احتمال هیجان‌انگیز و در عین حال مشکل‌ساز بود، زیرا ما هم مانند بسیاری از دوستانمان خواهان مهار خلاق تجربه‌های خویش بودیم. اما از خودمان می‌پرسیدیم: «آیا به راستی، انتخاب واقعیتی که می‌آفرینیم، درست است؟ چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟»

آزادی مطلق، بنیاد زندگی شما

شما با دانش درونی خویش می‌دانید که بی‌تردید خودتان آفرینندهٔ واقعیت زندگی‌تان هستید. در حقیقت این دانش درونی به اندازه‌ای ریشه‌ای‌ست که با تلاش دیگران برای جلوگیری از آفرینش شما، بی‌درنگ احساس ناهماهنگی می‌کنید. هنگامی که با وجود این دانش و پایداری نیرومند آن در درونتان، تلاش کردید با جامعهٔ پیرامون خویش هماهنگ شوید، هر چه بیش‌تر این تصور را پذیرفتید که روش‌های دیگران باید زندگی شما را شکل دهد. اما این آگاهی همچنان درون شما وجود دارد: خودتان آفرینندهٔ تجربهٔ زندگی خویش هستید و آزادی مطلق پایهٔ تجربهٔ حقیقی شماست؛ در نهایت، آفرینش تجربهٔ زندگی فقط به خود شما بستگی دارد.

هیچ گاه از این که دیگران انجام کاری را به شما پیشنهاد دهند که موجب دوری از تمایلات نیرومندتان می‌شود، لذت نمی‌برید. اما به مرور زمان و با فشارهایی که اطرافیان با اطمینان از درست بودن مسیر خود به شما وارد می‌کنند، خواستۀ‌تان را برای هدایت زندگی خویش از دست می‌دهید. گاهی تصور می‌کنید هماهنگ‌سازی خود با عقاید دیگران راحت‌تر از اندیشیدن برای یافتن بهترین‌هاست. به این ترتیب و در کشاکش همراهی با تلاش‌های جامعه برای هماهنگی و کم کردن مشکلات، ناخودآگاه اصلی‌ترین بخش وجود خویش را از دست می‌دهید: آزادی کامل برای آفرینش!

البته این آزادی به سادگی از دست نمی‌رود، در واقع هیچ گاه کاملاً رها نمی‌شود، زیرا این نیرو به عنوان باوری اصلی در ژرفای وجود شماست. با این وجود در تلاش برای کنار آمدن با شرایط یا در این باور ناامیدانه که هیچ راه دیگری جز تسلیم حق درونی خویش برای انتخاب وجود ندارد، در واقع به نقطهٔ مقابل جریان طبیعی روح حقیقی‌تان رسیده‌اید.

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۰۸/۰۴

در ابتدا تشکر میکنم از طاقچه بابت زحماتی که کشیدید. و در ادامه می‌خوام بگم این کتاب و تمام کتابهای دیگری که خانم استر هیگس و آقای جری هیگس بواسطه ارتباطی که با ابراهام دارند نوشتند عالی عالی عالی هستند و

- بیشتر
MinA
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

خیلی شگفت زده هستم برای شروع و خواندن این کتاب زیبا، ان شاءالله…🤩🙏🏼✨♾️🧚🏼‍♀️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان