نظرات کتاب دعواهای زن و شوهری
کتاب دعواهای زن و شوهری اثر آلن دوباتن

کتاب دعواهای زن و شوهری

نظرات کاربران

mitra
همونطور که از اسم کتاب پیداست، نویسنده میاد دعواهای زندگی مشترک رو به ۲۰ نوع تقسیم و هر کدوم رو نسبتا مفصل توضیح میده یکی از نکاتی هم که هی بهش اشاره میشه اینه که ببینیم سرمنشأ این دعوایی که الان به راه انداختیم یا طرف مقابل ما شروعش کرده چیه... (در واقع میگه این بگومگو نماد سطحی و ظاهریه برای مسئله ای عمیق تر و مزمن تر.) و با دیدن پشت پرده ی این دعوا خیلی بهتر میتونیم مهارش کنیم اون بحث رو، بیشتر باهم همدردی داشته باشیم و به یه درک متقابل برسیم و نیازمون رو به شکل بهتری بیان کنیم تا هم به هدف خودمون برسیم هم طرف مقابل رو گیج و سردرگم و زخمی نکنیم. بنظرم تا حدودی قابل تعمیم هست این به بقیه روابط حتا. خود من امروز بعد اینکه یه دعوایی راه انداختم، یهو یجا که داشتم جواب طرف مقابلم رو با قهر میدادم دو سه دقیقه بعدش متوجه مغلطه ای شدم که در بحثم باهاش داشتم... و متعجب شدم از شیوه عملکردم در اون لحظه... (که شاید فهم این و دیدن عیب خودم در اون لحظه رو بیشتر مدیون مطالعه این کتاب بودم.)
کاربر ۲۲۲۳۵۶۸
خیلی خیلی ممنون 🌹
خانم کتابخوار
کتاب به صورت عکس از صفحات هست که من بدم میاد از کتاب‌های این شکلی. شاید اگر می دونستم اصلا نمی‌خریدمش. اما چون محتوای کتاب فوق العاده بود راضیم از خریدش:D چیزهای جالبی در کتاب هست مثلا اینکه زندگی بدون دعوا نمی‌شه و علت های دعوا یکی اختلافاتیه که آدم ها با هم دارن و دیگه اینکه هیچ کسی بی عیب نیست برای همین دعوا در زندگی اجتناب ناپذیره و اتفاقا وقتی اصلا دعوا نباشه باید نگران شد چون معناش اینه که طرفین به هم اهمیت نمی‌دن. نکته ی مهم دیگه که در کتاب مطرح شده بود این بود که خیلی از دعواها علت واقعی‌شون با اون چیزی که در ظاهر می بینیم متفاوته و در واقع کتاب به ما کمک می کنه علت اصلی دعواها رو پیدا کنیم و راه حل های خوبی هم ارائه داده.
سمر
بد نبود، کتاب کوتاهیه خوندنش خالی از لطف نیست، ریشه دعواهای زناشویی رو پیدا میکنید و بهتر میتونید کنترل کنید دعوا ها رو.
حسام
لطفاً فایل epub کتاب رو قرار بدید
mary mketab
دوست دارم بدونم چه کلماتی رو عوضی و کله خر ترجمه کردن؟ 🙂
آسین
asshole 😄
نازنین صالحی راد
من ترجمه «بامداد صالحی» رو خوندم . و اسم کتاب «مشاجرات» بود ... صرفا بخاطر اینکه نسخه epub بود!! اگرچه ترجمه عالی نبود ، ولی حق مطلب رو ادا کرد ... حتی یک نسخه ازش هدیه دادم! به نظر من کتاب مفیدی هست و نه تنها برای روابط زوجین ، بلکه تمامی ارتباطات میتونه مفید باشه ... خیلی راضی هستم از خوندنش :)
hajar
با اینکه pdf است ولی به نظرم ارزش خوندن داره
Farnaz Bagherlou
یعنی چی با اینکه pdf هست!!!؟ پس قرار بود چی باشه؟ 🤔🤔

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۱۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد