نظرات کتاب شهر از نو: شهرها با کدام روایت از پس فاجعه برمی‌آیند
کتاب شهر از نو: شهرها با کدام روایت از پس فاجعه برمی‌آیند اثر لارنس جی ویل

کتاب شهر از نو: شهرها با کدام روایت از پس فاجعه برمی‌آیند

نظرات کاربران

حسین
برای کسانیکه تو حوزه شهر مطالعه میکنن خیلی خوبه. ترجمه خوبی هم داره
zahrahro
کتاب درباره اینه که بحران‌ها (قبل از اینکه حتی به وقوع بپیوندن) برای مردم جامعه چه معنایی دارن؟ در واقع حرف اصلیش اینه که اگر اون معنا در هر جامعه‌ای متفاوت باشه مواجهه‌شون با بحران هم متفاوت خواهد شد. به جز مواجهه، اینکه جوامع بعد از هر بحران چه می‌کنند هم به همون معنای پذیرفته شدهٔ بحران در بین مردم و سیاست‌گذارا بستگی داره. خیلی مثالای جالبی داره؛ شهرهای متفاوتی رو بررسی کرده و همین باعث شده از زوایای مختلفی به هر شهر نگاه کنی؛ و تصور کنی الان جایگاه مای ایرانی کجاست و تصورمون از بحران چه شکلیه؟ با توجه به اینکه کلا هم در منطقه بحران‌خیزی هستیم احتمالا خوندنش باعث می‌شه بفهمیم چه کار دیگه‌ای از دستمون برمیاد که تا الان غافل بودیم ازش. درباره نثر و ترجمه کتاب هم من راضی بودم و فکر می‌کنم یه کتاب بینارشته‌ای باشه که حتی به درد آدمایی که لزوما متخصص هم نیستنم می‌خوره.
⬛ INFINITE ⬜
واقعا ممنون. راغب شدم حتما بخونم.
Sajjad Moosavi
سپاس بابت توضیح خوب تان 👍🏻👌🏻👏🏻🌺🌺🌺
Payayy
خیلی کتاب مفیدیه، مخصوصا در شرایط فعلی جامعمون. از نشر اطراف و خانوم مرشد زاده خیلی ممنونم. ای کاش نسخه صوتی کتاب هاشون رو بزودی بگذارند، بنظرم حتما استقبال میشه، من که حتما همه صوتی هاشون رو میخرم.
Elena
کتاب خوبه ولی من اینو قبلا در بینهایت خونده بودم الان حتی به هایلایتهامم دسترسی ندارم. لطفا اگر از بینهایت میخواهید دربیارید اطلاع بدید. کلی کد تخفیف داشتم میتونستم بخرمش.
ن.س
نمی‌دانم مشکل از نسخه اصلی است یا ترجمه... اما هیچ جذابیت و پیوستگی در جملات ندیدم... و اصلا مشخص نیست کتاب دقیقا از چه چیز به چه چیزی می‌خواهد برسد! توضیحات کتاب و تبلیغات خیلی خیلی فراتر متن کتاب است!..

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد