نظرات درباره کتاب جین ایر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جین ایر اثر شارلوت برونته

نظرات کاربران درباره کتاب جین ایر

۴٫۵
(۲۳)
آسمان
جالب بود. همیشه دوست داشتم بخونمش. حالا خلاصه اش رو خوندم.فقط یه چند تا ابهام برام هست.یکیش اینکه چرا ادوارد که کلی عمارت داشت همون اول زنش رو نفرستاد یه عمارت دیگه؟نگفت اگه جین بفهمه هیچ وقت باهاش ازدواج نمیکنه؟زن دیوانه و نامزدش و دخترش رو تو یه عمارت نگه میداشت؟ یکم عجیب به نظرم اومد. شارلوت برونته باید قبل از چاپ رمانش رو بیشتر بازنویسی میکرد😅 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 پس نوشت: دوستان و همراهان گرامی! من شروع کردم به خواندن نسخه ی کامل جین ایر ترجمه ی رضا رضایی. باید توصیه کنم که هیچ وقت و هرگز به خواندن خلاصه رمان اکتفا نکنین😑 چون تمام قشنگی ها و ظرافت های داستان توی خلاصه گرفته میشه. این ضعف هایی که قبلاً بهش اشاره کردم توی متن کامل اصلا به چشم نمیان. و بنابر این میتونم اعتراف کنم که جین ایر یه شاهکار ادبیه⁦☺️⁩ و نکته ی مهم اینکه حتما ترجمه ی رضا رضایی رو بخونید. من شخصا بیشتر از بقیه قبولش دارم.
آسمان
@fahime چه نکات دقیق و خوبی گفتی. استفاده کردم ممنون🌷
fahime
جین ایر، یک زن یتیم و بی پوله و از نظر اجتماعی هم جایگاه پایینی داره (معلم سرخونه‌ست) اما با این حال رو در روی راچستر ثروتمند می‌ایسته و میگه ما برابریم. برای همینه که انقدر کتاب مهمیه.
fahime
تو زمانه‌ای که زنان در بهترین حالت قربانی بودن، شارلوت برونته شخصیت محکم و مستقل جین ایر رو خلق کرده که از زندگی کسل‌کننده و یکنواختش بیزاره، دنبال سفر و تجربه‌های جدیده و خودش برای زندگی‌ش تصمیم می‌گیره. جین ایر یک نقطه عطف در ادبیاته و برای همینم مهمه. درسته جهانش یک کم کوچکه، اما زمانی که زن‌های متمول هم اختیاری از خودشون نداشتن، جین ایر یتیم از هیچ به همه‌چیز می‌رسه.
Raha
خوب بود از بلندی های بادگیر خواهرش بهتر بود با این که اون معروفتره
FaTiMa
من دارم زبان اصلیشو میخونم خیلی خوبه😍👍
pm.po.1395
عاااااااالییییییییی
setare
ساده و روان نوشته شده بود و حق مطلب و ادا میکرد باز هم از این باز نویسی ها انجام بده خانوم نویسنده :)
مونا
یکی از داستان های مورد علاقه من
farzane.e
یکی از اولین رمان های خارجی بود که خوندم و محشر بود😍
sana
وااای !!! این کتاب عااالیه😍

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد