دانلود کتاب صوتی حافظه نامحدود با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حافظه نامحدود اثر کوین هورسلی

دانلود و خرید کتاب صوتی حافظه نامحدود

معرفی کتاب صوتی حافظه نامحدود

کتاب صوتی حافظه نامحدود نوشته کوین هورسلی است که با ترجمه اصغر فرمان و صدای راضیه هاشمی منتشر شده است. کتاب حافظه نامحدود به شما یاد می‌دهد چگونه با استفاده از استراتژی‌های پیشرفته سریع‌تر بیاموزیم، بیشتر به یاد آوریم و پربارتر باشیم.

درباره کتاب حافظه نامحدود 

این کتاب مهارت‌های مؤثر برای تقویت حافظه را معرفی کرده است که به شما کمک می‌کنند کنترل یادگیری و همه زندگی‌تان را به دست بگیرید. با روش‌های بسیاری، از قدیم و امروز، آشنا می‌شوید که از برترین ذهن‌های جهان در حیطه‌های افزایش سرعت یادگیری و رشد حافظه الگوبرداری کرده‌اند. این کتاب اطلاعاتی به شما می‌دهد که مدرسه فراموش کرده است در اختیارتان بگذارد. همه رویکرد من براساس دردست‌گرفتن کنترل حافظه‌تان است و باور دارم که این کار فقط با بنیان حافظه امکان‌پذیر است.

 حافظه شما آن چسبی است که همه زندگی‌تان را یکپارچه نگه می‌دارد و شما هر که هستید، مدیون حافظه عالی‌تان هستید. شما موجودی داده‌جمع‌کنید و حافظه‌تان محل زندگی‌تان است. اگر حافظه نداشته باشید، نمی‌توانید یاد بگیرید، فکر و خلق کنید، ذکاوت داشته باشید یا حتی بند کفشتان را ببندید. نخواهید توانست در هیچ زمینه‌ای تجربه کسب کنید، چون تجربه یعنی مجموعه‌ای از خاطره‌ها! فقط زمانی می‌توانید اطلاعات را در زندگی‌تان به کار ببندید که به یادشان بیاورید. 

شنیدن کتاب حافظه نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند حافظه‌شان را تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حافظه نامحدود

وقتی هشت‌ساله بودم، روان‌شناس مدرسه در مورد مغزم نصیحتی به من کرد. او گفت احتمالاً نوعی آسیب مغزی دارم و می‌خواست من را به کلاس دانش‌آموزان استثنایی بفرستد. من خوانش‌پریشی۲ داشتم: از ابتدای زندگی حافظه خوبی نداشتم و نمی‌توانستم تمرکز کنم؛ خواندن و نوشتن همیشه برای من عذاب بود. در طول سال‌های مدرسه، مادرم و دوستانم کتاب‌ها را برای من می‌خواندند تا بتوانم یاد بگیرم. خودم را مجبور می‌کردم مطالب را حفظ کنم و آنچه را نمی‌فهمیدم، دیگر هیچ‌وقت نمی‌فهمیدم که قسمت اعظم مطالب هم همین سرنوشت را داشتند. هیچ آینده‌ای نداشتم، چون آنچه را به من می‌آموختند، درک نمی‌کردم. در طول دوازده سال مدرسه، هیچ‌وقت نتوانستم کتابی را به‌تنهایی از اول تا آخر بخوانم و در سال آخر، توانایی خواندنم با زمانی که کلاس اول ابتدایی بودم، فرق چندانی نکرده بود. خلاصه آنکه سرانجام توانستم سال ۱۹۸۹ به‌زحمت دبیرستان را به پایان برسانم.

چند سال بعد، زمانی که در کتاب‌فروشی محله‌مان راه می‌رفتم، زندگی‌ام از این‌روبه‌آن‌رو شد. تا آن زمان، یک کتاب هم به‌تنهایی نخوانده بودم،؛ اما آن شب تصمیم گرفتم سه کتاب بخرم. همه آن کتاب‌ها را تونی بوزان نوشته بود، مغزت را به کار بینداز، حافظه‌ات را به کار بینداز و کتاب تندخوانی. آن موقع فکر می‌کردم اول کتاب تندخوانی و بعد هم دو کتاب دیگر را سریع خواهم خواند؛ اما این‌طور نشد، ازاین‌رو خواندن کتاب حافظه‌ات را به کار بینداز را شروع کردم و فهمیدم همه ما گزینه دومی هم داریم، حافظه ما فقط یک عادت است و عادت‌ها را هم می‌توان با آموزش و تمرین درست تغییر داد. فهمیدم تقویت حافظه اصولی دارد و اگر آن‌ها را مداوم به کار ببندیم، به همان نتیجه‌هایی می‌رسیم که استادان حافظه رسیده‌اند. اگر هم این کارها را نکنیم، نتیجه‌ای هم نخواهیم دید. شروع کردم به خواندن روان‌شناسی و هر آنچه در مورد مغز، ذهن و حافظه به دستم می‌رسید. صدها کتاب خواندم، به صدها نوار صوتی گوش دادم و با افرادی مصاحبه کردم که حافظه‌های شگفت‌انگیز داشتند. در این سفر دور و دراز بر همه مشکلات خوانش‌پریشی خود غلبه کردم و خود را به جایی رساندم که به‌طور میانگین چهار کتاب در هفته می‌خواندم و می‌فهمیدم. در طول یک ساعت می‌توانستم چیزهایی یاد بگیرم که تسلط بر آن‌ها برای فرد معمولی ممکن بود ماه‌ها طول بکشد.

نظرات کاربران

arman
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

کاش این کتاب رو من در دوران مدرسه میخوندم. خوندنش رو به همهههههههه توصیه میکنم البته باید انجام بدید تو زندگی من خیلی تاثیر داشت

◕‿◕
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

(۳۸ ترجمه و گویندگی خوب بود. خود کتاب هم یک سری نکات مفید برای تقویت حافظه داشت

Ehsan geraie
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

این کتاب برای فرهنگ و زبان انگلیسی نوشته شده حتی مترجم تلاشی برای ارتباط با فرهنگ و زبان فارسی نکرده و عینا ترجمه را انجام داده کد گذاری روشی منطقی برای حفظ کردن است نکات مثبتی در کتاب وجود دارد

- بیشتر
javad mohammadi
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

کتاب خوبی هست و تکنیک‌های مفیدی رو برای بهبود حافظه ارائه می دهد اما بیشتر تکنیک‌ها به درد انگلیسی زبان ها میخورن و مترجم اون ها رو با کلمات فارسی جایگزین نکرده

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان