دانلود کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک اثر آکاش کاریا

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک

نویسنده:آکاش کاریا
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۲.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک

کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک اثری از آکاش کاریا است که با صدای مهبد قناعت پیشه می‌شنوید. این کتاب به ما کمک می‌کند تا سخنرانی‌ها و ارائه‌هایی جذاب، قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشیم.

درباره کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک

سخنرانی‌های تد (TED Talk)، بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده‌اند. آدم‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، مخاطبانشان را در تجربه‌هایشان شریک می‌کنند و آدم‌ها نیز به شدت از شنیدن این تجربه‌ها لذت می‌برند. اما آیا تمام سخنرانی‌های تد همین ویژگی را دارند؟ آیا ما دوست داریم تمام ویدیو‌های تد را تماشا کنیم؟ قطعا در میان انتخاب‌های ما، آن‌هایی جا می‌گیرند که تاثیرگذارند. پس شاید سوال بهتر این باشد که رمزو راز ارائه یک تد تاک قدرتمند چیست و چه عاملی تدتاک‌ها را الهام‌بخش می‌کند؟ اگر ما جز کسانی باشیم که دوست داریم خودمان هم یک تدتاک ارائه کنیم چطور می‌توانیم آن را پویا و جالب ارائه کنیم؟

آکاش کاریا در کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک، ما را با نکات و ریزه‌کاری‌هایی آشنا می‌کند که باعث می‌شود سخنرانی خود را جذاب‌تر کنیم. اولین اصل این است که در ارائه سخنرانی خود از روش‌های داستان سرایی استفاده کنیم. نمایش دادن، بسیار قدرتمندتر از فقط گفتن است. اگر داستان را با سخنرانی آغاز کنیم، خیلی بهتر از ارائه توضیحات مقدماتی خسته کننده است. این داستان‌ها اگر شخصی باشند، مخاطب را کنجکاو می‌کنند و کاری می‌کنند که تا پایان همراه ما باشند. علاوه بر این، داستان‌هایی که جزئیات دارند و حواس پنجگانه را درگیر می‌کنند برای مخاطبان جالب‌تر هستند.

آیا ویژگی‌های دیگری در یک سخنرانی وجود دارد که جلوی خستگی و خمیازه کشیدن مخاطب را بگیرد؟ مثلا جرقه‌هایی که مخاطبان را غافلگیر کند؟ اگر ارائه دهنده سخنرانی با اعتماد به نفس، قدرتمند و متقاعد کننده صحبت کند، می‌تواند موفقیتش را تضمین کند. 

کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی داستان سرایی به روش تد تاک را به تمام کسانی که دوست دارد یک ارائه قدرتمند داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آکاش کاریا 

آکاش کاریا یکی از مربیان برجسته­ دنیا است. او تا امروز با بیش از ۵۰۰۰۰ نفر از بانکداران تا مدیران ارشد و اعضای دولت کار کرده است و به آن‌ها آموزش داده است. همچنین موفق شده است تا رتبه اول نویسنده محبوب کسب و کار و پول در آمازون کیندل از آن خودش کند. کتاب‌های او به زبان‌های ایتالیایی، کره­‌ای و ژاپنی ترجمه شده‌اند و بر اساس تحقیقات علمی نوشته شده است و راهکارهایی که ارائه می‌کند، ساده هستند و قابلیت پیاده‌سازی را دارند.  

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، گوینده، دوبلور و بازیگر، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شده است. او در رشته دامپزشکی تحصیل کرده و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

نظرات کاربران

H 75 Nikan
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

کسانی که کتاب آیین دوستیابی اثر دیل کارنگی رو خونده باشند احتمالا محتوای زیادی از این کتاب صوتی را شنیده آمد. نکته مثبت اش این بود که خیلی کوتاه بود و چند نکته اساسی برای ارائه ی یک سخنرانی جذاب

- بیشتر

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان