دانلود رایگان کتاب صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ با صدای نازیما حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ اثر اشلی میرز

دانلود و خرید کتاب صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟

معرفی کتاب صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟

مقاله صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ نوشته اشلی میرز است که با ترجمه علی امیری و صدای نازیما حسینی منتشر شده است. این اثر درباره یک استاد جامعه‌شناسی است که چندسال را در مهمانی‌هایی سپری کرد که میلیون‌ها دلار پول در آن‌ها خرج می‌شد.

در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ یکی از مقالات اجتماعی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟

اشلی میرز، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه بوستون، به لطف ویژگی‌های ظاهری‌اش توانست به مهمانی‌های دیوانه‌واری راه‌ بیابد که جز مردان پولدار و مدل‌ها کس دیگری امکان ورود به آن‌ها را نداشت. مهمانی‌هایی که قرار بود خستگی همیشگی این مردان قدرتمند را با افراطی‌ترین خدمات برطرف کند. تحقیق او سراغ بازیگران مختلفی می‌رود که در این نمایشِ جلوه‌فروشانه‌ی ثروت و قدرت نقش ایفا می‌کنند. از کسانی که این مهمانی‌ها را ترتیب می‌دهند، تا کسانی که به آن‌ها دعوت می‌شوند.

مقاله صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دوست‌داران مطالعات اجتماعی از شنیدن مقاله صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟ لذت می‌برند.

بخشی از مقاله صوتی در مهمانی‌های شبانه‌ی آدم‌های پولدار چه می‌گذرد؟

سال ۲۰۱۰، شروع کردم به دوستی با بزم‌آرایانِ میخانه‌ها، یعنی آدم‌هایی که برای «اشخاص بسیار مهم» جهان مراسم عیش‌ونوش ترتیب می‌دهند. چند سال بعدی عمرم به این گذشت که روزها با ۴۴ بزم‌آرا مصاحبه کنم و شب‌ها، در حالی دنبالشان راه بیفتم که کفش‌های پاشنه‌ده‌سانتیِ لازم را می‌پوشیدم و کیف شَنِل دست‌دوم روی دوشم می‌انداختم؛ آن اوایل در نیویورک و بعدها در میامی، همپتونز و کَن.

یک استاد جامعه‌شناسی شب‌ها تا دیروقت در میخانه‌های شبانه‌ای که بطری‌فروشی۲ می‌کردند چه کار داشت؟ هم‌زمان با احیای اقتصاد پس از رکود بزرگ، رفته‌رفته روشن شد که جریان دستاوردهای مالی به‌نحو نامتناسبی به‌سوی آن‌هایی است که از قبل در صدر نردبان طبقاتی قرار گرفته بودند. درحالی‌که نرخ بیکاری به‌تدریج بالا می‌رفت، بانکدارها جشن تولدهای میلیون‌دلاری می‌گرفتند و الیگارش‌ها در می‌فرِ لندن، در بریزوبپاشِ بطری‌فروشی گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربودند.

پولدارها سرخط اخبار را با آثار هنری گران‌قیمت، قایق‌های تفریحی و هواپیماهای شخصی اشغال می‌کردند و همۀ این‌ها با جزئیات رنگارنگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شدند؛ از همه چشمگیرتر صفحه بچه پولدار‌های اینستاگرام بود و حتی فید اینستاگرام ملانیا ترامپ -این را در سال ۲۰۱۶ حین اسکرول‌کردن با دهانی که از حیرت باز مانده بود فهمیدم- که قرار بود به‌زودی بانوی اول کشور شود. او پوشیده در کت‌های خز در آن پنت‌هاوسِ طلایی در خیابان پنجم، برای گرفتن سلفی ژست گرفته بود.

من به‌این‌دلیل به مجلس عیش آدم‌های خیلی مهم پیوستم که می‌خواستم بفهمم پولدارها چه فکری درباره ریخت‌وپاش‌های لگام‌گسیخته‌ای می‌کنند که از دید آن‌ها که بیرون گود نشسته‌اند، کارهایی مسخره و مضحک به نظر می‌رسد. آنچه دریافتم اقتصاد عجیبی بود از زیبایی و پول که هم در صورت‌بندی‌اش از‌ جنسیت به‌گونه‌ای بهت‌آور کلیشه‌ای بود و هم در یافتن شیوه‌های برای ترکیبِ استثمار و لذت، شگرف و عجیب به نظر می‌رسید. پنج نکتۀ عجیبی که از عیاشی با آدم‌های خیلی مهم جهان فهمیدم را در ادامه بشنوید.

نظرات کاربران

fari jafari
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

سلام و خسته نباشید.... مقاله جالبی بود... واقعا هر مهمانی چقدر دنگ و فنگ داره ..... البته مهمانی پولدارها..... راوی مقاله صدای دلنشینی داشت خانم حسینی، من منتقد نیستم... به عنوان یه شنونده می گم اگه ما بین گفتن یه

- بیشتر
mah.tb
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

چیز خاصی نداشت بگه بنظرم

سارا
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

یه تحقیق و مقاله کاملا اقتصادی که من دوست نداشتم

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان