دانلود رایگان کتاب صوتی حسی از یک اثر سینمایی با صدای مریم پاک‌ذات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حسی از یک اثر سینمایی اثر سیدآریا قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی حسی از یک اثر سینمایی

معرفی کتاب صوتی حسی از یک اثر سینمایی

مقاله صوتی حسی از یک اثر سینمایی نوشته سید آریا قریشی با صدای مریم پاک‌ذات است. این اثر درباره فیلم یهودا و مسیح سیاه است. حسی از یک اثر سینمایی یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی حسی از یک اثر سینمایی

در سال‌های اخیر با گسترش ساخت فیلم‌هایی در مورد حقوق سیاه‌پوستان و تلاش چهره‌های مشهور سیاه‌پوست در راه برقراری برابری نژادی در طول تاریخ، مشکلاتی گریبان بخش قابل توجهی از این آثار را گرفته‌اند؛ مشکلاتی که البته وقوع‌شان چندان هم غیرمنتظره نبود. روایت یک‌سویه، شخصیت‌پردازی تخت، ترویج دیدگاهی نفر پراکن نسبت به سفیدپوستان و قابل پیش‌بینی بودن داستان، برخی از این مشکلات محسوب می‌شوند. در میان این آثار «یهودا و مسیح سیاه» از پتانسیل قابل توجهی برای عبور از سد بسیاری از این مشکلات برخوردار است که در این یادداشت صوتی درباره‌ی آن خواهید شنید.

شنیدن مقاله صوتی حسی از یک اثر سینمایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به سینما مخاطبان این مقاله‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان