دانلود کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف اثر گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف

معرفی کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف

کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف یکی از مقالات منتشر شده در وبسایت سوخت جت است که با صدای لیا عرفانی می‌شنوید. 

وبسایت سوخت جت از سال ۱۳۹۲ تاسیسی شده و در زمینه کسب موفقیت و کارآفرینی فعالیت می‌کند. این وبسایت مهم‌ترین وظیفه خود را هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی معرفی کرده است

درباره کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف

ذهن ما توانایی تفکر و تحلیل را دارد. اما خیلی اوقات افکار منفی به ذهن ما هجوم می‌آورند. ذهن را بهم می‌ریزند و حتی اشتیاق به زندگی کردن را نیز از ما می‌گیرند. حتی گاهی با اینکه می‌دانیم منفی نگر بودن و منفی بافی کردن، هیچ فایده‌ای به حال ما ندارد، اما در هر حال نمی‌توان افکارمان را کنترل کنیم. آیا راهی برای قطع کردن این چرخه معیوب و تغییر زندگی ما وجود دارد. 

کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف قرار است به ما کمک کند تا این الگوی ذهنی را تغییر دهیم. راهکارهایی که در این کتاب بیان می‌شوند به ما کمک می‌کنند با قدرت بی‌نظیر مغز آشنا شویم و آن را در جهت تغییر منفی به مثبت ذهنمان به کار بگیریم. 

کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف را به تمام افرادی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند زندگی خود را با کمک مثبت اندیشی متحول کنند.

بخشی از کتاب صوتی تغییر الگوی ذهن منفی باف

فرآیند فکر کردن ما فرآیندی ضرورتی برای بقا و مبارزه در دنیای مدرن است. طرز فکر تحلیلی به ما توانایی حل سریع و کارآمد مسائل را می‌دهد.

تفکر خلاق به ما اجازه می‌دهد تا ایده‌ها و روابطی اصیل، متفاوت و پیچیده خلق کنیم. ولی طرز فکر منفی و ناخودآگاه باعث به هم ریختگی ذهنی‌مان می‌شود و اشتیاق‌مان را برای زندگی از بین می‌برد.

دکتر «راس هریس» روانشناس استرالیایی و نویسنده‌ کتاب «تله‌ی شادی:چطور از کلنجار رفتن با خودمان دست بکشیم و زندگی را شروع کنیم» می‌گوید:

«به این ترتیب، سیر تکامل انسان، مغزهای‌مان را به شکلی درآورده است که ما از نظر روانشناختی به خودمان رنج بدهیم: به مقایسه، ارزیابی و انتقاد از خودمان بپردازیم، روی آن چه که نداریم متمرکز شویم، به سرعت از داشته‌های‌مان ناراضی شویم و سناریوهای وحشتناکی را تجسم کنیم که اغلب‌شان هیچ وقت اتفاق نمی‌افتند. به همین خاطر است که آدم‌ها شاد بودن را کار سختی تصور می‌کنند».

خیلی‌ها در کل زندگی‌شان قربانی افکار منفی‌شان می‌شوند. احساس می‌کنند هیچ کنترلی روی افکاری که به ذهن‌شان خطور می‌کنند، ندارد و حتی از آن بدتر، آن «سر و صدای» مغزی‌شان را که می‌گوید آسمان به زمین می‌رسد، باور هم می‌کنند.

هر چند سوگیری منفی ذهن، مسأله‌ای واقعی است، ولی جلوی تلاش شما را برای به وجود آوردن تغییر و خودآگاه شدن نخواهد گرفت. طبیعی به نظر می‌رسد که به ذهنتان اجازه دهید نگرانی و ناامیدی را تجربه کند، ولی اگر آن را به چالش نکشید و افکارتان را به عنوان هویت خودتان بپذیرید، باعث تقویت افکار منفی‌تان خواهید شد.

ولی شما این قدرت را دارید که این تمایل دیرینه‌ی مغز را بشناسید و با به وجود آوردن عادت «ساختاربندی مجدد» تغییرش دهید.

اولین قدم این است که به الگوهای فکری‌تان توجه کنید و قبل از آنکه از کنترل‌تان خارج شوند، متوقف‌شان کنید.

در ادامه به شش استراتژی می‌پردازیم که می‌توانید از آن‌ها در طول روز و برای متوقف کردن الگوی فکری‌تان و شروع کنترل ذهن‌تان استفاده کنید. به کار گرفتن هر کدام از این استراتژی‌ها فقط چند دقیقه از وقت‌تان را خواهد گرفت.

نظرات کاربران

fati@79
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

راه گار های بهتر اندیشین و مواجه آسان با افکار منفی روش مناسبی است برای رهایی از منفی گرایی.

💍
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

عالی بود

بامداد رو
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

من از بستن کش به دست خوشم اومد. بهترین کاره. یه جمله جالب هم داشت و اون اینکه اگر افکار شما می تونن شما رو کنترل کنن، باید شما هم اون رو کنترل کنید. جمله آخر کتاب هم که عالی

- بیشتر
📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

کتاب مفیدی بودش باید تمرینات راحت و کاربردی که داره بتونیم از سر افکار منفی و سمی خودمون و رها کنیم.مثل بستن کش به دور مچ دستمون....تکنیکهای عالی و راحت بودن🦋🌺

کاربر 4684713
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خیلی خوبو کاربردی و علمی بود ممنون

Mina
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

چندین راهکار ساده برای غلبه بر ذهن و افکار منفی ارائه شد. خیلی خوب بود. جمله آخر هم عالی بود👌🏻🌸

راضیه باوندی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

امثال این کتاب ها رو واقعا همه نیاز دارن هم قیمت مناسب هم راهکارهای خوب...

محمدرضا
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

افتضاح، اصلا خوب و کاربردی نیست

k1toys.com
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

نکته های کلیدی ...... شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین 🙏💐

کاربر 8020371
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

اصلا خوب نیست کوتاه مختصر بدون ایده

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان