دانلود کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم

کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان سایت و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه کمبود خواب را جبران کنیم

اگر برنامه خواب منظمی ندراید ممکن است بسیاری اوقات دچار کمبود خواب شوید. ممکن است حتی برنام خوابتان منظم باشد اما در یک برهه زمانی خاص نتوانید به موقع و کافی بخوابید و پس از آن دچار کمبود خواب شوید. بسیاری از افراد نیز دچار اختلال کمبود خوابند و دلیل آن اضطراب‌ها و استر‌س‌های کاری و روزمره و زندگی در شهرهای شلوغ است و یا انواع بیماری‌های دیگر که خواب را مختل می‌کنند.

این مقاله ابتدا علل کم خوابی را بررسی می‌کند و سپس به نحوه درمان و همچنین جبران کم خوابی‌های گذشته می‌پردازد.

 شنیدن کتاب چگونه کمبود خواب را جبران کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی چگونه کمبود خواب را جبران کنیم

چیزی که در مورد کم خوابی وجود دارد این است که مردم به قدری به آن عادت کرده اند که دیگر نشانه ها را تشخیص نمی دهند. بدن و ذهن چیزهای شگفت انگیزی هستند و می توانند با انواع موقعیت های مختلف سازگار شوند. وقتی برای اینکه بتوانید به کارهایتان برسید از خوابتان می زنید، در حقیقت به سلامتی خود آسیب می رسانید. به یاد داشته باشید که کم خوابی منجر به مشکلات قلبی، از دست رفتن حافظه، دیابت و افزایش وزن می شود.

حتی اگر راه هایی برای مقابله با بد خوابی پیدا کرده باشید، بدن شما با نشانه هایی به شما می گوید که به استراحت نیاز دارد. به این نشانه ها توجه کنید. با این که مشخص می کنید که چقدر به استراحت نیاز دارید، توصیه می شود که در طول روز یک دفتر یادداشت داشته باشید تا نشانه های کم خوابی را در آن یادداشت کنید. این نشانه ها معمولاً شامل موارد زیر هستند:

وقتی صبح از خواب بیدار شدید، میزان خواب و احساسی که داشتید را ثبت کنید. یادداشت کنید که آیا زنگ ساعت شما را بیدار کرد یا خودتان بیدار شدید. احساس آرامش دارید؟ احساس خوبی دارید؟ یا احساس گیجی می کنید؟

در طول روز، مقدار قهوه و یا هرگونه کافئینی که مصرف می کنید تا بیدار و فعال باشید، را ثبت کنید. چند بار در طول روز خمیازه می کشید؟ اگر به سختی می توانید پشت میز خود بیدار بمانید، باید خواب خود را بیشتر کنید.

همچنین باید خواسته های بدن خود دنبال کنید. اگر دیدید علاقه زیادی به خوردن شکر و یا کربوهیدرات دارید، ممکن است به این دلیل باشد که به اندازه کافی خواب ندارید. بدن شما نیاز به انرژی اضافی دارد تا بتواند عمل کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان