دانلود کتاب صوتی صبح خودت را بساز با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبح خودت را بساز اثر لیز بیکر پلاسر

دانلود و خرید کتاب صوتی صبح خودت را بساز

معرفی کتاب صوتی صبح خودت را بساز

کتاب صوتی صبح خودت را بساز نوشتهٔ لیز بیکر پلاسر و ترجمهٔ سیدمحمد جعفری نیا است. گویندگی این کتاب صوتی را فرزانه فایزی انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی صبح خودت را بساز

کتاب صوتی صبح خودت را بساز (Own your morning) از اهمیت فعالیت‌هایی گفته است که در اولین ساعات روز انجام می‌دهید و در کنار آن، توصیه‌هایی سودمند و کاربردی ارائه می‌دهد که صبح خود را بهتر آغاز کرده و بر این‌ اساس، روز بهتری را طی کنید. گفته شده است که نخستین ساعات روز یعنی همان زمانی که در محل کار خود حاضر می‌شویم یا سر کلاس درس می‌نشینیم و یا شاید به‌عنوان یک مادر یا پدر، انجام امور خانه و خانواده را آغاز می‌کنیم. همیشه یک شروع خوب می‌تواند به کمکمان بیاید تا برای باقی روز هم انرژی کافی داشته باشیم و هم بتوانیم برنامه‌های روزانه را به‌دقت اجرا کنیم. لیز بیکر پلاسر (Liz Baker Piosser) در کتاب صوتی حاضر آموزش داده تا اولویت‌های زندگی شخصیتان را پیدا کنید و بر مبنای آن برنامه‌ای روزانه برای خود بچینید؛ همچنین یاد می‌گیرید که با متمرکزکردن انرژی خود، بالاترین بهره‌وری را از ساعات ابتدایی روز به دست بیاورید. انجام مدیتیشن و مراقبه و تدارک‌دیدن یک صبحانهٔ مقوی و سالم برای خود، از استراتژی‌های ساده‌ای است که کمک می‌کند بازدهی عملکردتان را افزایش داده و انرژی درونی خود را به بهترین شکل در انجام امور روزانه به کار بگیرید.

شنیدن کتاب صوتی صبح خودت را بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی صبح خودت را بساز

«صبح زمانی ایده‌آل برای پیدا کردن زمان خاص شماست. برای من، این زمان خاص اغلب شامل جلسات کاریه. از وقتی که تماس‌های مجازی به بخش عادی از جهان تبدیل شدند خیلی سریع متوجه شدم که می‌تونم انرژی رو از طریق پلتفرم‌های ویدئویی احساس کنم و انتقال بدم. این تماس‌ها در مقایسه با تماس چشمی یا زبان بدن تأثیر متفاوتی دارن. یه قدم جلوتر می‌رم و استدلال می‌کنم که شما انرژی‌های خوب، بد، مهربانی، اضطراب، سرحال‌بودن رو از طریق دستگاه‌های الکترونیکی حس می‌کنید.

گاهی اوقات زنگ ساعتم رو برای صبح خیلی زود تنظیم می‌کنم تا یه سخنرانی رو تمرین کنم. یا برای یه بخش از برنامه‌ی تلویزیونی تمرین کنم. یا روی نامه‌ای که می‌خوام برای سردبیر ماهنامه بنویسم کار کنم. می‌دونم که بسیاری از مردم شب‌زنده‌دار می‌تونن با وجود زنگ ساعتی که بالای سرشونه ساعت‌هایی از شب و بعد از نیمه‌شب رو بیدار بمونن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان