دانلود کتاب صوتی شکست بیکاری با صدای محمدرضا علی‌اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شکست بیکاری اثر پیمان احمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی شکست بیکاری

معرفی کتاب صوتی شکست بیکاری

کتاب صوتی شکست بیکاری نوشته پیمان احمدی و نیما بریری است.  این کتاب راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار است و کمک می‌کند تا دلایل اصلی بیکاری خود را بیابید. این کتاب به شما کمک می‌کند در انتخاب شغل موفق باشید.

درباره کتاب شکست بیکاری

بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان برای ورود به بازار کار، در وهله‌ اول نداشتن دانشی در جهت ارائه و معرفی توانایی‌ها و استعدادهای خود به مسئولین استخدام در سازمان‌ها است و درثانی نداشتن مهارت‌های شغلی پایه، که متأسفانه به هیچ وجه نه در دانشگاه‌ها و نه در دیگر مسیرهای تحصیلی و کسب تخصص به جوانان جویای شغل، آموزش داده نمیشود. این مساله موجب می‌شود تا این جویندگان کار با تصوری نادرست از خودشان، بازار کار و ماهیت مشاغل به جست و جوی کار بروند. آن‌ها در این مسیر، ضمن مواجه شدن با مشکلات فراوان، فرصت‌های پیش آمده معدود را به خاطر نا آشنایی با اصول اولیه از دست می‌دهند.

 این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر درست را پیدا کنید و به شغل دل‌خواهتان برسید.چرا هنوز بیکار هستم؟ با وجود داشتن بهترین نمرات دانشگاهی از بهترین دانشگاه‌ها و بهترین توانایی‌ها چرا من حتی به مصاحبه هم دعوت نمی‌شوم؟ چرا تنبل‌ترین دوست من به راحتی در بهترین شرکت استخدام شده است اما من هنوز بیکارم؟

شاید بارها این سؤالات و ده‌ها سؤال منطقی دیگر را از خودتان پرسیده‌اید، احتمالاً سرخورده و ناامید با پاسخ‌هایی مانند اذعان به وجود پول، رابطه، پارتی و حتی استفاده ابزاری از چهره و بدن در فرآیند استخدام در ایران خود را راضی کرده‌اید و نهایتاً از آرزوهای خود دست کشیده‌اید، رشته‌ای که سال‌ها با هزاران امید و آرزو عمر خود را به تحصیل در آن صرف کرده‌اید به کناری گذاشته و به جبر زمانه اکنون در محیطی بسیار پایین‌تر از استاندادرهای ذهنی خود مشغول به کار هستید! و شاید حتی جذب بازارهای مشاغل کاذبی همچون بازاریابی هرمی و... شده‌اید!

شاید این حرف کمی تلخ و ناراحت کننده باشد اما باید بدانید که: هیچ کس به جز خودتان (نه والدین، نه جامعه و نه حتی پارتی و رابطه) در عدم استخدام شما مقصر نیست.

بخش عمده‌ای از مشکلات نیروی کار جوان برای یافتن شغل به عواملی مانند نداشتن مهارت‌های اولیه، دانش تخصصی و... بازمی‌گردد. متأسفانه هیچ یک از این موارد در سیستم آموزشی مورد توجه نیست و حتی رزومه‌نویسی را که نکته‌ای پایه‌ای و اساسی محسوب می‌شود هم آموزش نمی‌دهند. این مسائل منجر می‌شود تا جویندگان کار با مشکلات بسیاری مواجه شوند و از دستیابی به موقعیت شغلی مناسب ناتوان باشند.

جای خالی آموزش در زمینه‌ نحوه‌ رزومه‌نویسی، آمادگی برای مصاحبه‌ حضوری و از آن مهم‌تر نحوه‌ رفتار در محیط کار به شدت در بازار کار ایران احساس می‌شود. با این اوصاف، کتاب شکست بیکاری را می‌توان نتیجه‌ دغدغه‌ مشترکی دانست که به وسیله‌ پیمان احمدی و نیما بریری تدوین شده است. نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند تا حد ممکن اطلاعات مورد نیاز را بومی‌سازی و با تجربیات خود تلفیق نمایند تا اینگونه کتاب حاضر را به راهنمایی جامع تبدیل کنند. شنیدن کتاب شکست بیکاری را به تمام کسانی که به دنبال کار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

شنیدن کتاب شکست بیکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال کار هستند پیشنهاد می‌‌کنیم.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

چرا اینقدر گرونه ؟مطمئنید اشتباه نشده ؟

کاربر ۱۲۱۱۹۵۰
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

خیلی عالی است

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان