دانلود کتاب صوتی مکاشفه موخر با صدای ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مکاشفه موخر اثر ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌

دانلود و خرید کتاب صوتی مکاشفه موخر

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مکاشفه موخر

کتاب صوتی «مکاشفه‌ی موخر» با نویسندگی و گویندگی ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ در واوخوان منتشر شده است. این کتاب صوتی حاوی دلنوشته‌های ایوب آقاخانی است که در قالب شعر نو و سپید سروده شده‌اند و با صدای خود شاعر عرضه می‌شوند.

درباره کتاب صوتی مکاشفه موخر

این اثر از چهل و پنج قطعهٔ کوتاه تشکیل شده است.

توضیح ایوب آقاخانی درباره‌ٔ کتاب:

«این دومین مجموعه‌ٔ انتخابی از میانِ خیلِ دل‌نوشته‌های نمایشنامه‌نویس، پیش روی شماست. اولی واگویه در مسیر وهم و امید بود، و این‌ [دومی] که به مهر گوش‌های شما ورق می‌خورد، دل‌نوشته‌های پراکنده از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ است با نام مکاشفه‌ی مؤخر. مرا نمایشنامه‌‌نویسی ناشاعر بدانید غرق در شعر.»

درباره ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی زاده ۱۳۵۴ در تبریز از نویسندگان مطرح و موفق نسل سوم نمایشنامه‌نویسان کشور است. آقاخانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ۱۳۷۸ و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۱ است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۹ ساله بود به‌صورت کارآموز از رادیو شروع کرد و نمایش‌های رادیویی زیادی اجرا کرد ، سپس در دانشگاه وارد عرصهٔ تئاتر شد. از میان آثارش نمایشنامه‌های تابلوی دوم، اینجا پشت در، دونتی کوتاه برای پاییز، گیل گمش، ماه بر تک اسب پیر، امپراتور و آنجلو، رودکی جادوگر واژگان سبز، زمین مقدس، رویاهای رام نشده، مومیا، منطقه صفر، نام همه مصلوبان عیسی است. شمعدانی ها و... را می توان نام برد. او در طول دوران حرفه‌ای فعالیتش به عنوان نمایشنامه‌نویس ده‌ها جایزه داخلی و چندین جایزه بین‌المللی به‌دست آورده و برخی از آثارش تاکنون به سه زبان زنده دنیا ترجمه شده است. او همچنین داوری در جشنواره‌های مختلف و متعدّد تئاتر را بر عهده‌ داشته است (نظیر جشنواره‌های منطقه‌ای، جشنواره‌های استانی، جشنواره‌های دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره‌های نمایشنامه‌خوانی، جشنواره تئاتر فجر و…) و نمایش رادیویی از ۱۳۷۹ تاکنون. علاوه بر این او دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیوییِ «انتخاب» ۱۳۸۸ و داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه‌های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) ۲۰۰۹ بوده است.

کتاب صوتی مکاشفه‌ی موخر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شعر معاصر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مکاشفه‌ی موخر

روانم در مرز ناآسودگی،

آرام آرام غروب لحظه‌های سبز بهاری را رسوب می‌کند.

انسان خشکیده نگاهش به موزه‌ای می‌ماند از لنگری بی‌تکان و پوسیده؛

دستانش به استخوان‌های نومیدی؛

و لبانش به طوفانی آرام گرفته؛

ِ ای یقین گمشده!

احساس می‌کنم هر گوشه‌ی تنم،

مرداب می‌روید.

شب می‌رسد

و یقینم در فراسوی پرده‌های شب، گم می‌شود.

آه! ای یقین گمشده!

مرا از میان مرداب‌های تنم دریاب!

1373/8/9

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان