دانلود کتاب صوتی مومو با صدای موژان محقق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مومو اثر میشائیل انده

دانلود و خرید کتاب صوتی مومو

گوینده:موژان محقق
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۱از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مومو

کتاب صوتی مومو داستان فانتزی بی‌نظیری از میشائیل انده، نویسنده آلمانی داستان‌های فانتزی است که در سال ۱۹۷۴ جایزه ادبیات نسل جوان آلمان را از آن خود کرد. این داستان درباره زمانی است که مردم در بانک پس‌انداز می‌کنند تا وقتشان را تلف نکرده باشند.

نشر صوتی واوخوان داستان مشهور مومو را با ترجمه پروانه عزیزی و صدای موژان محقق در اختیار شنوندگان نوجوان و جوان قرار داده است. 

درباره کتاب صوتی مومو

مومو دختر هشت و یا شاید هم دوازده ساله‌ای است که تنها و بی کس زندگی می‌کند. او نمی‌داند کی به دنیا آمده است یا خانواده‌ای دارد یا نه. زمانی هم که از او می‌پرسند چندسال دارد جواب می‌دهد: تا جایی که من به یاد دارم همیشه آنجا بوده‌ام! مومو یک هنر بزرگ دارد و آن توانایی شنیدن مردم است. او صبورانه به حرف‌ها و درددل‌های آدم‌ها گوش می‌دهد و کمکشان می‌کند تا راه‌حلی عاقلانه برای مشکلاتشان پیدا کنند. مومو دوستان زیادی دارد که همیشه با آن‌ها بازی م‌کند و خوش می‌گذارند. مردم هم همیشه برای اینکه با او صحبت کنند آماده‌اند و همیشه به همدیگر می‌گویند: «برو مومو را ببین!» آنهم وقتی مشکلی دارند که نمی‌دانند چطور باید حلش کنند. 

ظاهرا همه چیز خوب است اما زمانی که سروکله مردان خاکستری پوش پیدا می‌شود، زندگی مومو و مردم تغییر می‌کند. مردان خاکستری پوش، از بانک پس‌انداز کردن وقت آمده‌اند. آن‌ها وقت مردم را پس‌انداز می‌کنند تا زمانشان را صرف کارهایی که بیهوده است، نکنند. اینطوری دیگر مردم کارهای مختلف هنری، بازی، تفریح، فعالیت‌های اجتماعی و حتی خواب را کنار می‌گذارند تا اتلاف وقت نکرده باشند. انگار تمام شادی‌های دنیا، ناگهان تمام شده و مردم گرفتار بی‌حوصلگی مرگ‌آوری شده‌اند.  

حالا به نظر می‌رسد همه مردم ناگهان باهم به مشکل خورده‌اند و بدتر از همه اینکه نمی‌فهمند سروکله اینهمه مشکل از کجا پیدا شده است. مومو که نمی‌تواند چنین دنیایی را تحمل کند، تصمیم می‌گیرد دربرابر این انجمن ایستادگی کند و وقتش را برای پس‌انداز به دست آن‌ها نسپارد....

انده در این داستان نگاهی به جوامع مدرن می‌اندازد و بعضی از مشکلاتی را بیان می‌کند که همین مدرنیته به بار آورده است. مشکلاتی از قبیل دور شدن آدم‌ها از یکدیگر، آدم‌هایی که لذت در لحظه زندگی کردن را از دست داده‌اند و همه چیز را برای آینده فدا می‌کنند و درنهایت زندگی که توسط نیروهای دیگری، مانند مردان خاکستری پوش، کنترل می‌شود.

کتاب صوتی مومو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مومو داستانی جذاب برای تمام نوجوانان است. با اینحال شنیدنش را به تمام کسانی که دوست دارند از یک ماجرای فانتزی و خلاقانه لذت ببرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره میشائیل انده 

میشائیل آندرئاس هلموت انده (Michael Andreas Helmuth Ende) که با نام میشائیل (میشل) انده شناخته می‌شود، ۱۲ نوامبر ۱۹۲۹ در گارمیش-پارتنکیرشن آلمان به دنیا آمد. او به دلیل داستان‌های فانتزی که برای کودکان و نوجوانان نوشته است، مشهور شده است.

از میشائیل انده تا به حال کتاب‌های جیم دکمه، جادوگرانی که خودشان را جادو کردند، مومو و داستان بی‌پایان منتشر شده است. مومو جایزه ادبیات نسل جوان را به او هدیه کرد و زمانی که داستان بی پایان، تجدید چاپ شد، گوگل، لوگوی مخصوصی به آن اختصاص داد! کتاب‌های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌اند و بارها مورد اقتباس‌های انیمیشنی، اپرا و سینمایی قرار گرفته‌اند. 

انده ۲۸ اوت ۱۹۹۵ در سن ۶۵ سالگی در فیلدراشتات، آلمان چشم از دنیا فروبست. 

معرفی نویسنده
عکس میشائیل انده
میشائیل انده

میشائیل انده (میکائیل انده) نویسنده‌ معروف و مشهور آلمانی است. او در ۱۲ نوامبر ۱۹۲۹ در گارمیش آلمان متولد و در ۲۸ اوت ۱۹۹۵، در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

نظرات کاربران

sz Mousavi
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بسیار کتاب زیبا، شیرین و تأمل‌برانگیزی بود. صدای گوینده واقعا دلنشینه و ترجمه روون و گوش‌نواز. موضوع کتاب زمانه! که با جملات خودش میشه اینطور توصیفش کرد: «رازی بزرگ و در عین حال معمولی»، «تقویم و ساعت برای اندازه‌گیری زمان

- بیشتر
کاربر ۲۹۸۱۶۲۸
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

عالی بود ممنونم از دوست خوبم طاقچه⚘

کاربر ۳۵۳۵۶۰۹
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عالی

mia:)🌾🪐...
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

چی باعث شده که مایکل آندرس رو میشائیل انده بخونید؟ 🗿🤡👍🐸

sahar mosavi
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

کتابی به سبک فانتزی هست خیلی سلیقه ای هست که خوشتون بیاد یا نه ولی در کل بد نبود و ارزش یکبار گوش کردن را داشت بنظرم

Hadis_Goudarzi
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

لطفا در طاقچه بی نهایت قرار بدید.

کاربر ۸۵۰۴۰۴۲
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

در کل حس و حالش دوست داشتنیه،کسایی که پی پی جوراب بلند رو دوست دارن از اینم خوششون میاد 👍

zeynab
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

خیلی کتاب عالی هستش توصیه میکنم حتما بخونین و عمیق بهش نگاه کنین ازش درس هم میگیرین

Roshanak Azari
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

فانتزی فلسفی است. اوایلش شازده کوچولو را به یادم انداخت.

Mo
۱۴۰۰/۰۷/۲۰

کتاب قصه ی مناسب کودکان ۵ تا ۱۰ سال!

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان