دانلود کتاب صوتی راز شعبده باز با صدای سارا جامعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز شعبده باز اثر لیزا اونز

دانلود و خرید کتاب صوتی راز شعبده باز

معرفی کتاب صوتی راز شعبده باز

کتاب صوتی راز شعبده باز نوشتهٔ لیزا اونز و ترجمهٔ لیلا قنادپور است. سارا جامعی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را برای نوجوانان منتشر کرده است. ماجراهای «استوارت هورتِن» را در این اثر صوتی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی راز شعبده باز

کتاب صوتی راز شعبده باز حاوی یکی دیگر از ماجراهای «استوارت هورتِن» است؛ پسر ۱۰سالهٔ پر شروشوری که دوستان بسیاری دارد. او به‌دنبال وصیت‌نامهٔ عموی بزرگ‌ترش در کارگاه جادوگری او می‌گردد. او باید معماهایی جادویی را حل کند تا سرنخ‌هایی را در مورد محل وصیت عمویش پیدا کند. اتفاقات کتاب صوتی راز شعبده باز از جایی شروع می‌شود که جلد اول مجموعهٔ «ماجراهای استوارت هورتن» تمام شده بود. این بار استوارت درگیر حقه‌های باقی‌مانده در کارگاه جادوگری عمویش است؛ حقه‌هایی که استوارت و دوست کنجکاوش «آپریل» در کارگاه جادوگری عموی بزرگ‌ترش پیدا کرده بودند، برای نمایش به موزه منتقل شده است. هورتون مسئول نگهداری از این وسایل می‌شود. او حقه‌های عجیبی در کارگاه پیدا می‌کند که بیشتر از شعبده‌بازی شبیه به جادوی واقعی هستند. برای کشف رازهای این حقه‌های جادویی استوارت و آپریل شروع به نام‌گذاری این حقه‌ها می‌کنند.

اتفاقات کتاب صوتی راز شعبده باز با سرعتی بالا رخ می‌دهند. استوارت و آپریل در این داستان‌ها شخصیت‌های کوچک جالبی هستند که با هم دعوا و آشتی می‌کنند. رابطهٔ دوستی بین آن‌ها آنقدر واقعی پرداخته شده که شنوندگان خود را در کنار این ۲ دوست قدیمی احساس خواهند کرد. سرنخ‌های هوشمندانه، پازل‌ها و رازهای جالبی که در کتاب است، هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی راز شعبده باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راز شعبده باز

«استوارت هورتن پشت میز آشپزخانه نشست و نگاهی به صفحهٔ اول روزنامهٔ به درد نخوری انداخت که تازه به دستش رسیده بود. بعد با تردید خواند:

گزارش ویژهٔ خبرگزاری بیچ‌رود

استوارت هورتِن، از اهالی بیچ‌رود (که ۱۰ ساله است اما کوچک‌تر به نظر می‌رسد) کارگاه مخفی عموی گم شده‌اش را زیر سن موسیقی پارک بیتون پیدا کرد!!

استوارت هورتن (که ۱۰ ساله است اما کوچک‌تر به نظر می‌رسد) با این‌که کم‌تر از یک ماه می‌شود که به بیتون نقل مکان کرده است، ادعا می‌کند کشف بزرگی انجام داده است.

عموی بزرگش، شعبده‌باز مشهور، تونی هورتن (که به خاطر قد بسیار کوتاهش به تونی هورتِن ریزه میزه معروف بود) در سال ۱۹۴۴ ناپدید شد و محل کارگاهش را ناشناخته باقی گذاشت. از قرار معلوم این کارگاه در اتاق بسیار بزرگی زیر سن موسیقی پارک بیتون واقع شده‌است. این موضوع هفتهٔ پیش در جریان مسابقهٔ کشف استعداد کودکان بیتون هنگام اجرای گروه با پایین رفتن کف سن فاش شد.

استوارت که ادعا می‌کند " خیلی اتفاقی" چرخی را در اتاق زیر سن چرخانده است، پذیرفت که شخصاً عامل فرو رفتن کف سن بوده است.»

نظرات کاربران

کاربر 8548038
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

عالی بود

کاربر ۸۵۲۱۵۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

من از این کتاب و صدای خوب گوینده خیلی خوشم اومد عالی بود

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان