دانلود کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد با صدای رامین بیرق‌دار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد اثر محمد حیاتی

دانلود و خرید کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۰از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد

کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد مجموعه هفت داستان کوتاه از جاناتان نولان، شرمن الکسی، جان بارت، تیم اُبراین، لین تیلمن، و دیوید فاستر والاس است که با ترجمه محمد حیاتی و صدای رامین بیرق‌ دار می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد

کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد هفت داستان کوتاه دارد. داستان اول فراموش نکن که خواهی مرد نام دارد و نویسنده آن جاناتان نولان است. او برادر کریستوفر نولان است و فیلم یادگاری بر اساس این داستان ساخته شده است. در این داستان با اندیشه‌ها و کارهای آدمی آشنا می‌شویم که حادثه‌ای سبب شده تا حافظه خود را از دست بدهند و در پی خودشناسی و حتی انتقام برآیند. 

در داستان بعدی، چگونه یک قصه جنگی واقعی تعریف کنیم، داستان جنگ ویتنام را می‌خوانیم. همان نبرد طولانی و افسانه‌ای که البته در این داستان به صورتی پست مدرن روایت شده است. 

تجسد کودکان سوخته داستانی است از زندگی یک زوج جوان که حالا باید مشکلی را که برای کودک نوزادشان پیش آمده است، حل کنند.  

دو داستان چون پدرم همیشه می‌گفت تنها سرخ پوستی است که جیمی هندرکس را موقع اجرای سرود ملی آمریکا در وودستاک دیده و اسارت، با شیوه روایی منحصر به فردی از ریشه‌های سرخ‌پوستی و زندگی در یک جامعه سفیدپوست صحبت می‌کنند و و داستان گمشده در شهر بازی، به کمک بازی‌های کلامی، قصه‌گویی و نفس این حرکت را به چالش می‌کشد.

داستان آخر هم زندگی با ناسازگاری نام دارد که از درگیری‌های یک زوج آمریکایی صحبت می‌کند. 

کتاب صوتی فراموش نکن که خواهی مرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان کوتاه و ادبیات داستانی خارجی را به شنیدن نسخه صوتی کتاب فراموش نکن که خواهی مرد دعوت می‌کنیم. 

درباره جاناتان نولان 

جاناتان نولان (Jonathan Nolan) برادر کوچکتر کریستوفر نولان، فیلمساز محبوب و موفق آمریکایی، ۶ ژوئن ۱۹۷۶ متولد شد. او به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کند.

شرمن الکسی

شرمن جوزف الکسی جونیور (Sherman Joseph Alexie, Jr) ۷ اکتبر ۱۹۶۶ متولد شد. او نویسنده، شاعر، فیلم‌ساز و فیلم‌نامه‌نویس معاصر آمریکایی است. او نویسنده کتاب پرطرفدار خاطرات کاملا واقعی یک سرخ‌پوست پاره‌وقت است. 

درباره جان بارت 

جان بارت (John Barth‎) ۲۷ مه ۱۹۳۰ در آمریکا متولد شد. او نویسنده و رمان‌نویسی است که برای آثارش جوایز کتاب ملی و جایزه پن/ مالامود را برنده شده است.

درباره تیم اُبراین

تیم اوبراین (Tim O'Brien) ۱۶ نوامبر سال ۱۹۶۴ متولد شد. او سابقه حضور در جنگ ویتنام را دارد و برای آثاری که درباره جنگ خلق کرده است، جوایزی مانند جایزه ادبیات نظامی «پریتزکر» سال  ۱۹۷ و جایزه‌ کتاب ملی آمریکا در سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرده است.

درباره لین تیلمن

لین تیلمن (Lynne Tillman) در سال ۱۹۴۷ متولد شد. او رمان و داستان کوتاه می‌نویسد و منتقد ادبی نیز هست. همچنین در دانشگاه آلبانی و در برنامه نقد هنر و نوشتن برنامه MFA دانشکده هنرهای تجسمی تدریس می‌کند.

درباره دیوید فاستر والاس

دیوید فاستر والاس (David Foster Wallace) ۲۱ فوریه ۱۹۶۲ متولد شد و ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸ درگذشت. او رمان، داستان کوتاه و جستار می‌نوشت و در دانشگاه پومونا در کالیفرنیا استاد بود. از ماین آثار او می‌توان به کتاب شوخی بی پایان اشاره کرد. این اثر سال ۲۰۰۶ توسط مجله تایم به عنوان یکی از «۱۰۰ رمان برتر انگلیسی‌زبان از سال ۱۹۲۳ تاکنون» معرفی شد. او همچنین یکی از نامزدهای دریافت جایزه پولیتزر سال ۲۰۱۲ بود.

درباره رامین بیرق دار

رامین بیرق دار ۴۰ ساله و معمار است. او تجربه‌های متفاوتی در نمایشنامه‌خوانی، کتاب‌خوانی و اجرای نمایش‌نامه در رادیو اینترنتی (پادکست) روغن حبه‌ انگور دارد.

نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

جذابیتش بیشتر به خوانش آقای بیرق‌داره...

Mahtab
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

چرا داستان "گمشده در شهربازی" نیست؟

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان