دانلود کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم

کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه مردی جذاب باشیم

مرد جذاب! عبارتی که تمامی آقایان و حتی خانم‌ها به آن فکر می‌کنند. آیا تصویری که از خود در ذهن دارید با تصویر یک مرد جذاب فرسخ‌ها فاصله دارد؟

جذاب بودن سخت نیست فقط باید بدانید از چه راهی برای رسیدن به آن تلاش کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به آن‌چه می‌خواهید برسید. 

کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم به شما کمک می‌کند تا جذاب‌ترین باشید.

شنیدن کتاب چگونه مردی جذاب باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مردان که به دنبال جذابیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه مردی جذاب باشیم

چانه خود را بالا نگه دارید

بر اساس تحقیقی با عنوان “جذابیت صورت: تحقیقات مبتنی بر تکامل”، دومین ویژگی از ویژگی‌های جذابیت از نظر خانم‌ها داشتن استخوان‌بندی فک بزرگ و گونه‌های برجسته است. چرا که این موارد نشان از قدرت ژنتیکی بالا، سطح تستسترون بالا و به طبع آن نشان از مردانگی بیشتر است. و بدون شک همه می‌دانند مردانی که مردانگی بیشتری دارند جذاب‌تر هستند.

بنابراین طبق موارد مذکور کمی کج کردن صورت و بالا نگه داشتن چانه، فک و گونه‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد. همچنین از نظر روانشناختی باعث می‌شود شما مسلط‌تر به نظر برسید، که هر دو این موارد باعث می‌شود شما جذاب‌تر، جذاب‌تر و باز هم جذاب‌تر به نظر برسید.

لباس متناسب بپوشید

در مطالعه‌ایی که در سال ۲۰۱۰ از سوی مؤسسه دانشگاه ولز انجام شد، مشخص شد که مردانی که به یک ماشین گرانقیمت مانند بنتلی کانتیننتال جی‌تی (GT Bentley Continental ) تشبیه می‌شوند، نسبت به افرادی که به یک فورد فیستا اس‌تی (Ford Fiesta ST) تشبیه می‌شوند، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

عقل سلیم می‌گوید که این مسئله بدین معنی نیست که باید ماشین گران قیمت داشته باشید بلکه در مورد پوشیدن لباس خوب و متناسب در مقابل لباس شل و ول است.

زمانی که شما لباسی متناسب با اندام خود می‌پوشید به نحوی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد همانند این است که یک ماشین رویایی و ارزشمند که آرزوی خیلی‌ها است باشید اما زمانی که شل‌ و ول لباس می‌پوشید نه تنها دیگران به شما جذب نمی‌شوند بلکه نوعی انزجار از شما در آن‌ها به وجود می‌آید.

نظرات کاربران

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

فقط میتونم بگم عالی

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

از چیزی که فکرشو می کردم خیلی بهتر بود 😍😍😍 ولی از نظر من این پادکست برای نوجوان ها کاربردی تر است تا افراد بزرگسال. برای من که خیلی ایده آل و عالی بود.

Reza
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بیشتر مطالبش زرد و کلیشه ای بود

کاربر ۳۴۹۶۱۴۲
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

اصلا در حد کتاب نیست بنظرم....سطحش پایینه

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان