دانلود کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم

کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم

بیزینس‌من چه کسی است؟ چه ویژگی‌هایی او را به یک بیزینس‌من موفق تبدیل می‌کند؟ با رعایت ۳ نکته‌ کلیدی این کتاب بیش از پیش در این زمینه دانش کسب کنید و به یک بیزینس‌من موفق تبدیل شوید. 

کتاب صوتی چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل در حرفه تجارتتان موفق شوید.

شنیدن کتاب چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم

ک دستگاه موبایل یا PDA خریداری کنید.

اگرچه امروزه اکثر افراد تلفن همراه دارند، اما اطمینان حاصل پیدا کردن از این نکته که تلفن شما حرفه‌ای به نظر برسد، مهم است.

اطمینان حاصل کنید که تلفن شما به رنگ مشکی یا نقره‌ای باشد و از بروز هرگونه موارد تلفن همراه چشمک زن یا رنگارنگ خودداری کنید.

از صدای تلفن همراه بلند یا آزار دهنده جلوگیری کنید. زنگ تلفن با صدای بلند و موسیقی راک ممکن است برای جمعه شب و یا مهمانی عالی باشد، اما در اتاق انتظار مشتریان شما چندان خوب نیست.

یک ساعت آنالوگ بخرید.

ساعت مچی آنالوگ، اگرچه به دلیل استفاده‌ی گسترده از تلفن‌های همراه تا حدودی منسوخ شده است، اما همچنان جز اکسسوری‌های مهم و نمادی از وضعیت شما است.

ساعت‌های برندهای معروف مانند Rolex، Omega و Cartier نمادی از غنا، فرهنگ، کمال و فرهیختگی هستند.

اگر قادر به تهیه‌ی یک ساعت مچی از برندهای معروف با محدوده‌ی قیمتی بالا نیستید، می‌توانید به فکر تهیه‌ی ساعت‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر که با لباس شما مطابقت دارند، باشید. اگر به ساعت‌های کلاسیک و خوش ساخت علاقمند هستید می‌توانید برندهایی مانند Timex، Seiko و Hamilton را امتحان کنید. هم‌چنین وب سایت‌هایی مانند overstock.com دارای طیف گسترده‌ای از ساعت‌های مقرون به صرفه هستند که ظریف و حرفه‌ای به نظر می‌رسند.

روی یک جفت کفش خوب سرمایه گذاری کنید.

یک جفت کفش مناسب، کت و شلوار شما را تکمیل می‌کند و آن را بیش از پیش در معرض نمایش قرار می‌دهد. در حالیکه پوشیدن کفش‌های قدیمی یا کهنه می‌توانند از ارزش ظاهر کلی شما بکاهند.

به طور مرتب کفش‌های خود را واکس بزنید و آن‌ها را در فضاهای بیرون که ممکن است به کفش شما آسیب برسانند، نپوشید. تا اطمینان حاصل کنید که آن‌ها ظاهر حرفه‌ای خود را حفظ می‌کنند.

مطمئن شوید که کفش شما با کت و شلوار شما مطابقت دارد و ست شده است. به طور کلی، انتخاب کفش‌های مشکی هرگز اشتباه نخواهد بود، اما ست کردن کفش‌های قهوه‌ای تیره یا به رنگ گردو با کت و شلوار سرمه‌ایی یا آبی تیره می‌تواند یک ترکیب زیبا باشد.

نظرات کاربران

majid13
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

عالی

pdicio
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

کتاب کوتاه و با محتوای خوب گوینده هم روان کتاب رو می‌خواند توصیه میکنم گوش کنید

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان