دانلود کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید

معرفی کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید

کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه احسان عبدالباقی و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید

هیچکس از دروغ گفتن و دروغ شنیدن خوشش نمی‌آید. همه ما ترجیح می‌دهیم با افرادی سروکار داشته باشیم که صداقت را پایه و اساس زندگی خود قرار داده‌اند و هرگز به ما دروغ نمی‌گویند. اما با تمام اینها، گاه به آدم‌هایی برمی‌خوریم که به سادگی و یا حتی به دلایل نامعلوم دروغ می‌گویند. دروغ شنیدن اصلا جالب نیست و ممکن بر ادامه ارتباط ما با آن افراد هم تاثیرات منفی و مخربی بگذارد. اما ما چگونه می‌توانیم دروغ‌های افراد را از پیام‌هایشان تشخیص دهیم؟ 

کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید یازده راهکار مختلف را بیان می‌کند که به شما کمک می‌کند تا افراد دروغگو را از میان پیام‌هایی که به کار می‌برند، تشخیص دهید.  

کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید را به تمام کسانی که دوست دارند با دیگران ارتباطی بر مبنای صداقت داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه بفهمیم یک فرد در پیام یا مسیج دروغ می‌گوید

شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد و گاهی اوقات از پیام های طرف مقابلتان چیزهایی را بو ببرید و به دروغگویی او مظنون بشوید. ما در این کتاب صوتی می‌خواهیم ترفندهایی را برای تشخیص دروغگویی طرف مقابل از طریق پیام های تلفنی به شما ارائه کنیم.

جملات طولانی

معمولا فرد دروغگو سعی دارد به طور ناخودآگاه دروغ های خود را لابلای خطوط پیام تلفنی پنهان کند. تحقیقاتی که در دانشگاه کورنل انجام شده ثابت کرده که یک جمله ی نادرست و دروغ معمولا طولانی تر از جمله ی درست و حقیقی است. بنابر این ارائه توضیحات بیشتر و طو لانی کردن مسیج خود می تواند نشانه ای از راست نبودن پیام باشد. در این تحقیق وقتی افراد می خواستند دروغ بگویند در جمله هایشان یک کلمه بیشتر به کار برده بودند.

انتخاب کلمات فریبنده

یک فرد دروغگو از کلماتی استفاده می کند بار معنایی احتمالی دارند. آن هم به این دلیل که نمی خواهد رک پاسخ شما را بدهد. اما در عین حال نمی خواهد جواب سوال شما را هم بدهد. طی یک تحقیق مشخص شد که زنانی که دروغ می گفتند بیشتر از واژه های “به احتمال زیاد” ، “سعی می کنم” و :من” استفاه کردند. عجیب اینجاست که دانشمندان واژه های کاربردی مردان را در این شرایط بررسی نکردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان