دانلود کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن اثر نادین گوردیمر

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن

کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن مجموعه داستان‌های کوتاه نوشته نادین گوردیمر، نویسنده آفریقایی برنده جوایز بوکر و نوبل ادبیات است. این اثر را با ترجمه فاطمه پورجعفری و صدای فرناز مرکباتی می‌شنوید.   

درباره کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن

داستان‌های کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن، اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شدند. در این داستان‌ها از زندگی آدم‌هایی می‌خوانیم که با شرایطی عجیب روبه‌رو می‌شوند. برخی تلاش می‌کنند تا از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اند فرار کنند و برخی دیگر با آن رو در رو می‌شوند. برخی در این میان نیز تصمیم می‌گیرند تا شرایط را تغییر دهند. 

هرکدام از این داستان‌ها شرایط عجیبی را به تصویر کشیده است. در یکی از این داستان‌ها بعد از وقوع یک زلزله، گنج‌های اقیانوس به روی آب می‌آیند و مردم را در بوته آزمایش می‌گذارد و حرص و طمعشان را نشان می‌دهد. در داستانی دیگر با عاشقانه‌ای روبه‌رو می‌شویم که با پایان شگفت‌انگیزش غافلگیرمان می‌کند. در داستان دیگری، نویسنده سوالاتی درباره ماهیت انسان مطرح می‌کند و باورهای افراد را به چالش می‌کشد. داستان‌ها طوری ذهن را به خود درگیر می‌کنند که تا مدت‌ها در فکرتان باقی می‌مانند و به بخشی از زندگی‌تان تبدیل می‌شوند. 

کتاب صوتی آوای لطیف اهریمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران داستان کوتاه هستید، شنیدن کتاب صوتی آوای لطف اهریمن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره نادین گوردیمر 

نادین گوردیمر ۲۰ نوامبر ۱۹۲۳ در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او فعال سیاسی مبارز با آپارتاید، نویسنده برنده جایزه بوکر و جایزه نوبل ادبیات است که در آثارش به این مساله به شدت توجه می‌کرد. 

پدر و مادر او یهودی و مهاجر بودند. پدرش اهل لیتوانی و مادرش اهل لندن بود. تجربه زندگی در خانواده‌ای مهاجر به شکل گیری هویت سیاسی او کمک کرد. مادرش در مبارزه با فقر و تبعیض علیه سیاهپوستان، کودکستانی برای بچه‌های سیاهپوست تاسیس کرد.

نادین گوردیمر از اعضای ارشد کنگره ملی آفریقا بود. برای آزادی نلسون ماندلا تلاش بسیاری کرد و کمی بعد به یکی از فعالان جنبش ضد ایدز تبدیل شد. او با گروه «پیکار برای درمان ایدز» همراه شد و به جمع‌آوری کمک مالی و فشار بر دولت آفریقای جنوبی برای درمان رایگان مبتلایان به این بیماری پرداخت. 

نادین گوردیمر در مجموع ۱۵ رمان، بیش از ۲۰۰ داستان کوتاه و نوشته‌های پژوهشی بی‌شمار از خود به جای گذاشته ‌است که برخی از آن‌ها مانند «خانواده ژوئیه» در شمار آثار ممنوعه قرار  داشت.  او در سال ۱۹۷۴ برای رمان «محافظه‌کار» برنده بوکر و در ۱۹۹۱ برنده نوبل ادبیات شد. مارگارت اتوود، نویسنده کانادایی، در اهمیت او می‌گوید به‌دشواری می‌توان «تاریخ رمان در آفریقای جنوبی و تاریخ رمان سیاسی در قرن بیستم را بدون او تصور کرد».

او در در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در ۹۰ سالگی بعد از پشت سر گذاشتن یک بیماری کوتاه در خانه‌اش در ژوهانسبورگ چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان