دانلود کتاب صوتی چشم هایت با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چشم هایت اثر سیر سدریک

دانلود و خرید کتاب صوتی چشم هایت

نویسنده:سیر سدریک
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چشم هایت

کتاب صوتی چشم هایت داستانی از سیر سدریک با ترجمه آریا نوری است. داستانی در ژانر وحشت از مردی که به اختلال خواب دچار است اما در طول درمانش، مشکلات عجیب دیگری برایش به وجود می‌آید. 

این کتاب در زمان انتشارش به سرعت به فهرست پرفروش‌ترین‌ها راه یافت. نسخه صوتی این اثر را با صدای گرم و گیرای آرمان سلطان زاده می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی چشم هایت

سیر سدریک در کتاب صوتی چشم هایت، داستان مردی به نام توما استونسن را نوشته است. او به اختلال خواب دچار است و این موضوع باعث شده تا در زندگی روزمره‌اش نیز با مجموعه‌ای از مشکلات گوناگون روبه‌رو شود. توما برای حل مشکلش تصمیم می‌گیرد به سراغ روان‌پزشک برود و با هیپنوتیزم راه حلی برای خودش پیدا کند. 

او امیدوار است که هیپنوتیزم راه درمانش باشد اما حادثه‌ای غیرعادی اتفاق می‌افتد و زندگی او با کابوس‌های وحشتناک عجین می‌شود. مشکلاتش چند برابر می‌شود چون در این کابوس‌ها خودش را در قالب یک قاتل بی‌رحم می‌بیند که با خشونت و لذتی وصف نشدنی آدم می‌کشد. مشکل اصلی این خواب‌ها نیست. مشکل زمانی است که متوجه می‌شود هر تصویری از دریچه چشم‌های آن قاتل دیده است، کابوس نبودند. او وارد منجلابی شده است که زندگی‌اش را به یک جهنم تمام عیار تبدیل کرده است. 

کل ماجرای چشم هایت در یک هفته اتفاق می‌افتد اما توانایی نویسنده در روایت این ماجرا باعث شده است تا داستان در زمان حال و آینده در رفت و آمد باشد. داستان از زبان دو نفر روایت می‌شود که به واسطه مجموعه‌ای از رخدادهای عجیب، به هم می‌رسند و با هم متحد می‌شوند. 

داستان چشم هایت با تعلیق‌های بسیارش، با ضرباهنگی سریع به پیش می‌رود و مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند.  

کتاب صوتی چشم هایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چشم هایت برای تمام کسانی که از خواندن داستان‌هایی در ژانر وحشت لذت می‌برند، یک تجربه جذاب می‌سازد. 

درباره سیر سدریک

سیر سدریک، ۲۴ اکتبر سال ۱۹۷۲ در تولوز فرانسه متولد شد. در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرد و مشغول کار روزنامه نگاری و ترجمه شد. بعد از آن شروع به نوشتن داستان کوتاه کرد و اولین مجموعه داستان‌های کوتاه ترسناک در سال ۱۹۹۸ منتشر کرد. بعد از آن نیز به نوشتن داستان کوتاه ادامه داد و در سال ۲۰۱۰ هم جایزه دریافت کرد. 

در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت تا تمام وقت به نوشتن بپردازد و در سال  ۲۰۰۹ با انتشار کتاب کودک قبرستان به ژانر وحشت در فرانسه جان دوباره‌ای بخشید. این کتاب هم از استقبال بی‌نظیری برخوردار شد و هم جایزه رمان وحشت سال را برای سیر سدریک به ارمغان آورد. 

او  استیون کینگ و پس از وی، ادگار آلن‌پو و کلایو بارکر را از منابع الهامش برای خلق داستان‌های ژانر وحشت می‌داند. 

بخشی از کتاب صوتی چشم هایت 

آن شب نیز بحثشان شده بود. نزدیک به دو سال می‌شد که باهم بودند. همدیگر را در مهمانی جشن تولد دوستی مشترک ملاقات کرده و خیلی زود به سمت هم کشیده شده بودند. از آن زمان به بعد، دیگر از هم جدا نشده بودند. توما با همان نگاه اول عاشقش شده بود؛ عاشق صورت مثلث گونه‌اش، طره‌ زیبای موهایش، چهره‌ متفکر و، درنهایت، خنده‌های از ته دلش.

این‌طور به نظرش رسیده بود که با نگاهی ساده می‌توانستند همدیگر را درک کنند و اينکه برای همدیگر ساخته‌شده بودند. توما در نخستین روزهای آشنایی‌اش با سوفی گمان می‌کرد خوشبختی‌اش تضمین‌شده خواهد بود. ولی باگذشت زمان، بی‌آنکه خودشان متوجه باشند، به‌تدریج از هم فاصله گرفته بودند. اکنون نیز چندهفته‌ای می‌شد که توما صدای خنده سوفی را نشنیده و درخشش چشمانش را ندیده بود. سوفی دیگر خشم و عصبانیت خود را نه متوجه بانکدارها، سرمایه‌دارها، دزدها و ظالمان، که متوجه توما می‌کرد. در مورد کارهایی حرف می‌زد که توما باید می‌کرد و نکرده بود و در مورد قول‌هایی که به آن‌ها عمل نشده بود. کوچک‌ترین بحثی میانشان، سرانجام به گریه و داد و فریاد سوفی تبدیل می‌شد. مانند آن شب که بحثی بی‌مورد درباره مقصدشان برای تعطیلات بعدی کرده بودند. توما نمی‌دانست چه چیزی باعث شده بود کارشان به آنجا بکشد. فقط این اشتباه را کرده و گفته بود که آن سال ازنظر مالی توانایی سفر به دریا را ندارند. سوفی نیز خیلی سریع خشمگین شده و توما را متهم به این کرده بود که صبح تا شام مانند فردی به‌دردنخور پشت رایانه‌اش نشسته و هیچ کار به‌دردبخوری نمی‌کند. حتی حاضر نمی‌شود شغلش را عوض کند تا بتواند نیازهای او را پاسخ گوید.

نظرات کاربران

مینا
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

کتاب مهیج خوبی بود ،از همه بهتر صدای راوی آرمان سلطان زاده ، واقعا چقدر شما با استعداد و عالی هستید موفق باشید

Hosna
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

داستان طوری بود که انگار نویسنده در طول نوشتن داستان اصلا به آخرش فکر نکرده، اواخر داستان همه چی بی ربط بهم متصل شد! با این حال از شنیدنش لذت بردم.

Farshad Prota
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

برای کسایی که ژانر وحشت و دوست دارن خوبه، داستان پیچیدگی خوبی داره، در کل به نظرم از معدود کتابهایی هست ک اگه فیلمش و بسازن جذاب تره تا خود کتاب

مهسا
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

صدای آقای سلطان زاده عالیه، جذابیت کتاب را صد برابر کرده، داستان جذاب، معمایی و با تم جنایی دارد. پایان داستان هم اصلا برای من قابل حدس نبود. پیشنهاد میکنم گوش کنید و لذت ببرید.

کاربر ۳۲۲۰۸۵۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۶

کتابی بسیار مفید است در ژانر وحشت توصیه میکنیم بخوانید

حنا
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

متن، گویندگی و موسیقی خوب، دست به دست هم دادن که این کتاب حس هیجان جالبی رو به مخاطب منتقل کنه. کشش داستان خوب بود و فصل های پایانی جذابیت بیشتری دارن.

the clown
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

یکی از بهترین تجربه های کتاب صوتی که تابحال داشتم بودش این کتاب ، داستان فوق العاده جذاب و دلهره آور هستش و ریتم خوبی داره و هیچ جای کتاب حوصلتون رو سر نمی بره. اجرای خوب در کنار موسیقی

- بیشتر
Mahdi
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

واقعا کتاب جذابی بود از ابتدا تا انتها

کاربر 5166653
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

کتابی خیلی خیلی جذاب عالی با صدای استاد سلطانی معرکه بود ممنون از طاقچه

کاربر 7278689
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

خیلی زیبا و گیرا بود

زمان

۱۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۷۲,۸۰۰
۳۰%
تومان