دانلود کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار اثر جوآن براینر

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار

معرفی کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار

کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار نوشته جوآن براینر و ترجمه حمیدرضا بلوچ است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را در محل کار خود داشته باشند و در صورت بروز مشکل میان همکاران، به راحتی آن را حل کنند.

نسخه صوتی این کتاب را با صدای فریبا فصیحی و افشین اعتماد می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار

داشتن هوشیاری عاطفی بالا به افراد کمک می‌کند تا در محل کارشان بازدهی بالاتری داشته باشند. عملکردشان را بهبود بخشند و در کنارش با مشکلات و موانعی که بر سر راهشان قرار می‌گیرند، به راحتی کنار بیایند. در حقیقت هوش عاطفی را می‌توان مجموعه‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌ها مانند آگاهی و شناخت احساسات و عواطف خود یا همان خودآگاهی، کنترل و تنظیم احساسات خود، توانایی برانگیختن خود و انگیزه دادن به خویش، برقراری ارتباط‌ درست با دیگران، مهارت‌های اجتماعی، شناخت احساسات دیگران و توانایی همدلی کردن دانست. داشتن این مهارت‌ها به ما کمک می‌کند تا در محیط کار که با طیف گسترده‌ای از افراد متفاوت سروکار داریم، عملکرد بهتری از خودمان نشان دهیم. 

جوآن براینر در کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار به ما کمک می‌کند تا این مهارت‌ها را در خودمان پرورش دهیم. تقویت این مهارت‌ها به ما کمک می‌کند تا در مقام مدیر یا کارمند، ارتباط خوبی با همکارانمان برقرار کنیم. در صورتی که مشکلی برایمان به وجود آمد، بتوانیم راه حل را پیدا کنیم و مشکل را برطرف کنیم. این کتاب تمام چیزی را که لازم است برای موفقیت در محل کار و ارتباط با همکارانمان بدانیم، به ما می‌گوید. 

کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی تقویت هوشیاری عاطفی در محیط کار را به تمام افرادی که موفقیت در کارشان برایشان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

صدای گوینده خیلی دلنشین و خوب هستش بعضی قسمت های کتاب ربطی به هوش عاطفی ندارن ولی در کل موضوعاتی که مطرح میشه و نکات کتاب کاربردی هستش

نرگس
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

کتاب بسیار عالیه با راهکارهای عالی انقدر که شاید برم کتاب فیزیکی شو بخرم، گویندگی عالی

محمد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عالی و کاربردی

زمان

۱۰ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان