دانلود کتاب صوتی واپسین انسان با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی واپسین انسان اثر موریس بلانشو

دانلود و خرید کتاب صوتی واپسین انسان

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی واپسین انسان

واپسین انسان اثر موریس بلانشو فیلسوف و منتقد فرانسوی است. این کتاب که نام خود را از آخرین انسان نیچه در کتاب چنین گفت زرتشت، وام گرفته است داستانی درباره واپسین انسان است یعنی اسناسنی که نیچه آن را خوارشمردنی‌ترین و حقیرترین دانسته است..

 کتاب صوتی واپسین انسان از زبان اول‌شخص روایت می‌شود و از همان آغاز مخاطب را با جملات پرقدرتش محو خود می‌سازد. در این داستانُ فلسفه‌ای در مورد دیگری خواهید شنید. دیگری‌ای که ما به او شکل می‌دهیم. دیگری‌ای که شاید ان چیزی نباشد که در ذهن خود ساخته‌ایم اما این ذهن ما و ویژگی آن است. ذهنی که با توجه به اطلاعات و ظاهر چیزها قضاوت می‌کند. گاهی کاه را کوه و گاهی کوه را کاهی می‌سازد.

شنیدن کتاب واپسین انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

اگر به داستان‌های فلسفی و هستی‌شناسانه علاقه دارید، این کتاب را بشنوید.

 درباره موریس بلانشو

 موریس بلانشو نویسنده و فیلسوف فرانسوی در سال ۱۹۰۷ در خانواده‌ای ثروتمند متولد شد. او در سال ۱۹۲۲ تحصیلات متوسطه خود را به پایان رساند و سپس تحصیلاتش را در رشته فلسفه در آلمان به پایان رساند.

بلانشو نویسنده‌ای بود که دوست‌ نداشت شناخته شود. او عقیده داشت هر چقدر خواننده درباره نویسنده کمتر بداند، بیشتر به متن رجوع می‌کند و متن را موجودی مستقل از نویسنده‌اش می‌داند. او تا پایان عمر طولانی‌اش این گونه زیست. منتقدان و صاحبنظران بلانشو را هیولای ادبی نامیده‌اند اما هیولایی که کمتر کسی از او نشانی می‌دید. یا این همه، نوشته‌ها و افکار مکتوب او مرجعی برای بسیاری از نویسندگان از هر طیفی بود.



نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

اصطلاح «واپسین انسان» را اولین بار فردریش نیچه در کتاب «چنین گفت زرتشت» بیان کرده است و منظور او از این اصطلاح، پست و حقیرترین افراد، و حقیر شمردن افرادی که در مقام انسانی حقیرترند است. قلم هیولای ادبی این

- بیشتر
Ali Zamani
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بلانشو را به حق غول ادبی نامیده‌اند. در قرن بیستم پیشرو بودن آن‌هم در ادبیات کار هر بی‌سروپایی‌ نیست.

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان