دانلود کتاب صوتی از بین بردن دروغ در رابطه با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از بین بردن دروغ در رابطه اثر لورا دویل

دانلود و خرید کتاب صوتی از بین بردن دروغ در رابطه

معرفی کتاب صوتی از بین بردن دروغ در رابطه

کتاب صوتی از بین بردن دروغ در رابطه، نوشته لورا دویل است. در این اثر، مجموعه‌ای از روش‌های کاربردی برای ریشه‌یابی و حل مشکل دروغ‌گویی همسران ارائه‌شده است. با شنیدن و به‌کارگیری این روش‌ها می‌توانید از همسر دروغ‌گوی خود، مردی باصداقت بسازید و دوباره حس اعتماد متقابل را به زندگی‌تان بازگردانید.

درباره کتاب از بین بردن دروغ در رابطه

دروغ به هر شکلی که باشد چه کوچک و مصلحتی و چه بزرگ و شاخ‌دار، باعث بی‌اعتمادی و شک در زندگی مشترک می‌شود؛ اما گاهی اوقات اوضاع این‌طور نیست و همسرمان به علت‌های ریزودرشتی به ما دروغ می‌گوید.

برخی از خانم‌ها به همین علت سعی می‌کنند تا از روش‌های دیگری به حقیقت ماجرا برسند. این دسته از خانم‌ها یا مدام در حال چک کردن گوشی همسرشان هستند یا با پرسیدن سؤال‌های مختلف او را محاصره می‌کنند تا از این طریق به ماجرای پنهان همسرشان پی ببرند. البته این مسیر، راه به‌جایی نمی‌برد و در پایان، تنها چیزی که در زندگی مشترکشان باقی می‌ماند، یک‌مشت دلخوری و از بین رفتن اعتماد متقابل است. این کتاب صوتی برای شما نوشته شده تا برای حل این مشکل به کمک‌تان بیاید.

دروغ‌گویی همسر، مشکلی ریشه‌ای است که پایه و اساس زندگی مشترک را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با از بین بردن اعتماد متقابل، خوشبختی و آرامش زندگی را نابود می‌کند. در این اثر مجموعه‌ای از راهکارهای فوق‌العاده از بزرگ‌ترین نویسنده و کارشناس خانواده دنیا به شما آموزش داده می‌شود که در قدم اول به علت دروغ‌گویی همسرتان پی ببرید و در قدم بعدی با یادگیری روش‌هایی کاربردی بتوانید دروغ‌گویی او را اصلاح کنید. خانم‌های بسیاری با استفاده از این روش‌ها، توانستند مشکل دروغ‌گویی همسرشان را حل کنند. چرا شما یکی از آن‌ها نباشید؟

اعتماد، حسی یک‌طرفه نیست؛ هر دو طرف باید برای ایجاد و حفظ آن در زندگی مشترک‌شان تلاش کنند. از طرفی فهمیدن آنکه در ذهن طرف مقابل چه می‌گذرد و چرا همسرمان ترجیح می‌دهد به‌جای گفتن اصل ماجرا به ما دروغ بگوید نیز کار سختی است؛ اما غیرممکن نیست. مشکل ما این است که روش درست برخورد با چنین همسری را نمی‌دانیم. برای همین گاهی به‌جای حل مشکل قبلی، مشکل تازه‌ای در زندگی‌مان ایجاد می‌کنیم.

شنیدن کتاب از بین بردن دروغ در رابطه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در زندگی به دنبال یک رابطه سرشار از آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

maryam kamkar
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

این مطالب به من بیشتر حس نشستن سر سفره‌ی سبزی خاله خانباجیای کوچه رو میداد تا مطالعه‌ی یک اثر روانشناسی. مواردی که به عنوان اصل ارائه میکنه همگی دارای مثال‌های نقض متعدد و منطقی هستند.

nagh2018
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

خیلی تاکید داشت که ما با رفتارمان باعث دروغ گویی در همسرمان می شویم که این خیلی ساده انگارانه است. اگر کسی راستگویی براش ارزش واقعی داشته باشد با این رفتار هم نباید دروغ بگوید. ۴ راهکار کاربرد دارد اگر

- بیشتر

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۸,۴۰۰
۳۰%
تومان