دانلود کتاب صوتی مصائب عشق با صدای امیرعلی ق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مصائب عشق اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی مصائب عشق

معرفی کتاب صوتی مصائب عشق

کتاب صوتی مصائب عشق، نوشته آلن دوباتن به این سوال مهم می‌پردازد: چگونه رابطه عشقی خود را با دیگران بهبود ببخشیم؟ می‌توانید نسخه صوتی کتاب مصائب عشق را با ترجمه‌ی میترا نادری و صدای امیرعلی ق بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مصائب عشق

عشق، واژه‌ی زیبایی است که یادآور توامان شادی و اندوه است. همه ما انسان‌ها آرزو داریم که عشق برایمان به یک منبع بی‌نهایت انرژی تبدیل شود و چه بسا که در ابتدای راه همینطور است. اما کم‌کم آنهمه شور و شوق و انرژی، جای خودش را به اندوه و درد می‌دهد. مصائب عشق آشکار می‌شود و تمام آنچه در فیلم‌ها و داستان‌های عاشقانه ندیده بودیم، به رویمان گشوده می‌شود. آلن دوباتن در کتاب مصائب عشق، انسان‌ها را با مهارت واقع‌گرایی عاشقانه آشنا می‌کند. مهارتی که به ما کمک می‌کند تا رابطه‌ی عاشقانه‌ای که داریم، بهبود ببخشیم و بتوانیم تعادلی در زندگی‌مان برقرار کنیم. مصائب عشق در حقیقت از آن چیزی حرف می‌زند که بعد از وصال اتفاق می‌افتد. جایگزین شدن چهره‌ی رنج با تصویر زیبای شادی و انرژی.

کتاب صوتی مصائب عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مصائب عشق یک اثر شنیدنی، مفید و کاربردی برای تمام افرادی است که در یک رابطه عاشقانه هستند یا دوست دارند، زندگی و رابطه‌ی عاطفی‌شان را بهبود ببخشند. 

درباره‌ی آلن دوباتن

آلن دوباتن در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ متولد شد. او یک نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن بریتانیا است.

در سال ۲۰۰۸ او یکی از اعضای هیئت مؤسس یک سازمان جدید آموزشی با نام مدرسه زندگی بود. آلن دوباتن دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه کاره رها کرد.

بسیاری از آثار آلن دوباتن به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند. تسلی بخشی‌های فلسفه، جستارهایی در باب عشق، سیر عشق، هنر سیر و سفر، در باب اعتماد به نفس و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، از آن جمله‌اند.

بخشی از کتاب صوتی مصائب عشق

وقتی مشکلات رخ می‌دهد، کم کم احساس می‌کنیم که با عقب مانده ای ذهنی ارتباط برقرار کرده‌ایم. احساس غم و اندوه ما مسلما باید تقصیر کسی باشد و به این نتیجه می‌رسیم که این شریک زندگیمان است که باید سرزنش شود.

همین که ما ماهیت واقعی عشق را درک کنیم، غم و اندوه‌ها از نشانه‌های بدبختیمان به حقیقت زندگی ما تبدیل می‌شود.

شریک زندگی ایده آل باید ترکیبی از درمانگر، دستیار شخصی، معلم، میزبان، آشپز، پرستار و محافظ شخصی باشد.

چیزی که بعدها ما را به هیولا تبدیل می‌کند این است که هرگاه پریشان و ناراحتیم به‌وضوح دربارهاش حرف نمی‌زنیم، بلکه درعوض آرامشمان را از دست می‌دهیم، فریاد می‌زنیم، قهر می‌کنیم و بداخلاق می‌شویم.

دلیل نگران کننده دیگر که باعث رفتار زشت و بدجنسی کردن ما با همسرمان می‌شود، این است که نگران این نیستیم که ترکمان کنند. بنابراین، با آنها بدرفتاری می‌کنیم. اگر ما این برخوردهای شدید را با دوستانمان داشتیم، آنها خیلی زود برای ندیدنمان بهانه‌ای جور می‌کردند، اما با شریک زندگی خود خیلی راحتتر هستیم و خاطرجمعیم که با وجود عصبانی‌بودنمان آنها از ما فرار نخواهند کرد.

باید بپذیریم که با کسی زندگی تشکیل دادهایم که نالایق و بیارزش نیست. اگر زندگی مشترک برایمان سخت است باید خود زندگی را سرزنش کنیم نه شریک زندگیمان را.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

kian
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

امیر علی ق؟؟؟؟؟؟؟

Ali Zeighaminejad
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

صداش افتضاحه

مری و راه های نرفته اش
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

برای من که دانشجوی مشاوره هستم این کتاب آلن دوباتن کاربردی تر از سایر آثارشون بود. توصیه می کنم حتماً این نسخه رو گوش بدید. گویندگی بد نبود ولی می تونست بهتر باشه.

Mahsa📚
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

کتاب خوبیه ولی گوینده عجیب بد

کاربر mhmd.merikhi
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

گوینده مرتکب اشتباهات فاحشی در خوانش کتاب می‌شود؛ اما نشنیدنی هم نیست. . خود کتاب رو خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم واقعا لازمهٔ زندگی است.

behrooz
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

به نکات جالبی اشاره کرده و از زاویه های مختلف به موضوع پرداخته.خوبه

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تاثیر آنچنانی نداره

Rose
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

جامع، کوتاه و مفید یک ساعته تموم میشه. خیلی ظریف نارضایتی افراد را بعد از رسیدن و زندگی کردن با عاشق و معشوقشان از نظر اجتماعی، روانشناسی و حتی اسطوره شناسی بررسی کرد. بنظرم با ارزش بود "همه‌ی ما توقع داریم که

- بیشتر
فاطمه فخاریان
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

صدای گوینده برای کتاب مناسب نبود یا خوانش ایشون بد بود! کتاب برای من حرف جدیدی هم نداشت

Fati2595
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

بدک نبود ولی از پایانش خوشم نیمد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان