دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

نویسنده:کیم وو چونگ
گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۳.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست نوشته‌ی کیم وو چونگ است. کمتر کسی را می‌توان دید که به مطالعه کتاب‌های انگیزشی علاقه داشته باشد، اما نام این نویسنده را نشنیده باشد؛ او موسس و مدیر گروه صنعتی دوو است که در این اثر به بیان تجربه‌ها و آموخته‌های خود می‌پردازد. اگر در مسیر موفقیت انگیزه خود را از دست دادید، وو چونگ کسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی ازدست‌رفته‌تان را بازیابید و قوی‌تر از قبل شروع کنید.

نسخه صوتی این کتاب با ترجمه‌ی آرمین هدایتی و با صدای میلاد تمدن در انتشارات ماه‌آوا منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست در ابتدا به زبان کره‌ای و خطاب به جوانان این کشور نوشته شد. اما طولی نکشید که مورد استقبال مردم کشورهای دیگر هم قرار گرفت و به زبان‌های مختلف ترجمه شد.

کیم وو چونگ با انتشار این کتاب سعی داشته است به این نکته بپردازد که اگر همه با تمام توان تلاش کنند و سرمایه خود را در راه هرچه بهتر شدن جامعه استفاده نمایند، نه تنها مردم آن سرزمین بلکه همه کشورهای جهان سود خواهند برد.

خلاصه‌ای از مقالات و یادداشت‌های آقای کیم در کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست جمع‌آوری شده تا مخاطب در کنار آموزش‌های فوق‌العاده، از تجربیات او نیز بهره‌مند شود. چهار بخش اصلی این کتاب موضوعات رویاپردازی، مدیریت، رشد کردن و رهبری را پوشش می‌دهند و ۵۲ مورد مختلف در ۵۲ فصل بررسی می‌شوند.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست مناسب همه کسانی است که در دنیای تجارت و اقتصاد فعالیت دارند. این کتاب راهکارهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید و در آن موفق شوید.

کیم وو چونگ تجربه‌هایش را با زبانی ساده بیان کرده است تا درک و فهم آن برای همه آسان باشد و عده زیادی از نکات این کتاب بهره ببرند.

شنیدن این کتاب برای دوست‌داران سرگذشت افراد نامدار هم لذت‌بخش خواهد بود.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای میلاد تمدن را بشنویم؟

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست مجموعه‌ای از تجربه‌های کیم وو چونگ است. کسی که با سال‌ها تلاش و پشتکار توانست توجه عده بسیاری را به خود جلب کند.

شنیدن این کتاب به شما انگیزه لازم برای دست‌یابی به اهدافتان را می‌دهد. حتی کسانی که انگیزه کافی برای ادامه مسیر کاری ندارند، می‌توانند با مطالعه آن انرژی از دست رفته خود را بهبود ببخشند.

خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست روایت‌گر سرگذشت کیم وو چونگ، کارآفرین بزرگ کره‌ای است. او در این کتاب، تجربه‌های شخصی و کاری خود را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. این اثر که در دوران اوج شرکت دوو نگاشته شده است، به شما می‌آموزد که چطور از پس انتخاب‌های دشوار زندگی خود برآیید.

این کتاب را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد. بخش اول خلاصه‌ای است از مقالات انگیزشی وو چونگ؛ در بخش دوم نیز توصیه‌های مدیریتی او به افراد مشغول در این حوزه مطرح می‌شوند.

کیم وو چونگ عقیده دارد همیشه و در هر جایی امکان پیشرفت و موفقیت وجود دارد؛ به همین دلیل تصمیم گرفت عنوان کتاب را به گونه‌ای انتخاب کند که بیان‌گر طرز فکر و عقایدش باشد. او در این باره می‌گوید: به هرجا که سفر می‌کنم، به سرعت راهکاری مناسب برای کسب درآمد در آن محیط پیدا می‌کنم. برای همین به شوخی گفتم سنگفرش هر خیابان از طلاست و کافیست که آن‌ها را جمع کنیم. البته هیچ‌کاری آسان نیست و هر یک از مشاغل دنیا سختی‌های خود را دارند؛ ولی با این حال، می‌توان با تلاش و پشتکار فراوان به درآمد رسید.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست یک داستان واقعی را روایت می‌کند. این اثر یکی از کتاب‌های پرفروش جهان است و طرفداران بسیاری دارد.

درباره کیم وو چونگ

کیم وو چونگ، ۱۹ دسامبر ۱۹۳۶ میلادی در کره جنوبی متولد شد. او در خانواده‌ای فقیر بزرگ شد و به تحصیل در رشته اقتصاد پرداخت. بعد از جنگ کره، وو چونگ شروع به کار کرد و توانست شرکت دوو را بدون هیچ سرمایه قبلی راه‌اندازی کند. او با تکیه بر هوش و پشتکار خود، مسیر موفقیت را در پیش گرفت و سرانجام به یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان جهان تبدیل شد.

آقای کیم، کار خود را با خرید و احیای کارخانه‌های ورشکسته شروع کرد؛ همین نگرش کره جنوبی را به یکی از قدرتمندترین کشورهای صنعتی تبدیل کرد. درآمد سالیانه شرکت بین‌المللی دوو در سال ۱۹۹۱ میلادی، برابر با ۲۵ میلیارد دلار بود و این گروه صنعتی به عنوان دومین شرکت بزرگ کره شناخته شد.

پس از انتشار کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست، کیم وو چونگ تصمیم گرفت برای اثبات ادعای خود در کشورهای مختلف جهان سرمایه‌گذاری کند. او با تلاش فراوان توانست در هر شرایط منطقه‌ای به درآمد برسد و درستی حرف‌هایش را به همه نشان دهد. در زمان درگیری ایران و عراق، ساخت راه‌آهن کشور بر عهده یکی از شرکت‌های او بود و آشوب جنگ تاثیری در موفقیت وی نداشت. این نویسنده در ۹ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی درگذشت.

کدام ترجمه فارسی از این کتاب را بخوانیم؟

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است تا جوانان بیشتری از آموزه‌های آن بهره‌مند شوند. در ایران نیز به همت مترجم‌های مختلف، نسخه‌های فارسی این کتاب روانه بازار شده‌اند. آرمین هدایتی، سمانه فلاح، پروین شریفی‌فرد، داوود نعمت‌اللهی، فرخ بافنده و مریم براتی از جمله افرادی هستند که این اثر را به زبان فارسی برگردانده‌اند.

آرمین هدایتی، ترجمه‌ی این کتاب را با همکاری نشر پارسه منتشر کرده است. این نسخه، متنی ساده و روان دارد و یکی از بهترین نمونه‌های موجود به شمار می‌رود.

چرا کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست مشهور شده است؟

کیم وو چونگ که در فقر بزرگ شده بود، بدون هیچ سرمایه‌ای شرکت دوو را راه‌اندازی کرد و خیلی زود به عنوان یکی از موفق‌ترین کارآفرینان جهان شناخته شد. او توانست تعداد زیادی از شرکت‌های ورشکسته کره‌ای را بخرد و آن‌ها را احیا کند. همین موضوع وو چونگ را به یک ثروت عظیم رساند و او نیز از این پول برای پیشرفت کشور خود استفاده کرد.

از جمله عناوین و افتخاراتی که این مدیر نابغه در طول حیات خود کسب کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت جایزه تجاری بین‌المللی از دست پادشاه سوئد در سال ۱۹۸۴

دریافت عنوان تاجر موفق و موثر از مجله کره‌ای اکونومیست در سال ۱۹۸۸

دریافت عنوان مرد سال ۱۹۸۹ از یونسکو

دریافت نشان افتخار از مقامات کشوری کره و ایالات متحده آمریکا

دریافت نشان افتخار از دولت‌های سودان و پاکستان

بخشی از کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

برخی از مهمترین فنون مدیریتی من حتی در بالاترین سطح کلاس‌های بازرگانی در امریکا نیز تدریس نمی‌شوند. آنها دانشجویان را به روش مدیریت هدفمند تربیت می‌کنند و به آنها چهار مرحله اصلی در مدیریت را آموزش می‌دهند که شامل: برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل می‌باشد. من دو مورد حیاتی دیگر به این موارد اضافه می‌کنم که یک مدیر ارشد باید این موارد را رعایت کند. پس شش مورد در ارتباط با یک مدیریت موفق وجود دارد و نه چهار مورد.

البته علاوه بر آن شش مورد که به آنها مجددا اشاره خواهیم کرد یک سازمان و یا شرکت بزرگ باید قدرت سازگاری با شرایط مختلف و تصمیم‌گیری سریع را داشته باشد. به همین دلیل است که من به مسافرت‌های متعددی می‌روم تا با شرکت‌هایی که در تصمیم‌گیری‌های بزرگ تردید دارند و یا شرایط متغیری دارند شخصا روبه‌رو شوم و در این رابطه به تحلیل و گزارش دیگران بسنده نمی‌کنم. تغییرات در تجارت سریع‌تر از قبل اتفاق می‌افتد پس باید با تمرکز بیشتری به خلاقیت در تجارت، اقتصاد و سیاست فکر کرد.

در کشورهای در حال توسعه که من بیشتر تجارتم را در این کشورها انجام می‌دهم قوانین اغلب دچار تغییر می‌شوند. بعضی اوقات آنها سرمایه دارند و بعضی اوقات سرمایه چندانی ندارند. نرخ ارز به شدت نوسان دارد و ریسک‌ها بزرگ و حساب نشده هستند و اگر نتوانی سریع تصمیم بگیری باید تاوان سنگینی پرداخت کنی، هیچ تحلیل‌گری نمی‌تواند از راه دور در بازار دست داشته باشد. در هر کشوری شما باید شخصا با بانکداران، مقامات دولتی و غیره در ارتباط باشید تا بتوانید تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید به دست بیاورید.

تردید در تصمیم‌گیری در زمان مواجهه با شرایط جدید یکی از مشکلات مدیران می‌باشد و باید بدانیم که تجارت همیشه سود کردن نیست بلکه کمتر ضرر کردن نیز بخشی از تجارت است.

شرکت‌های بزرگ درست مانند گلوله‌های برف در حال پایین آمدن می‌باشند و هر لحظه به حجم آنها اضافه می‌شود، اما مدیر موفق کسی است که بتواند در زمان رکود تا حد ممکن جلوی ضرر را بگیرد. پس برای رسیدن به همین اهداف است که من به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کنم تا بتوانم اطلاعات به روز کسب کنم و در لحظه تصمیم‌گیری کنم.

نظرات کاربران

مژگان
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

بسیار آموزنده و عالی بود

Hossein shiravand
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

کتاب خوبیه ولی تمام‌زندگیش شده کار خودش هم میگه‌وقت برای زندگی شخصیم نداشتم و‌وقت نذاشتم اصلا زندگیش درتعادل نیست

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان