دانلود کتاب صوتی دختر رهبر سیرک با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر رهبر سیرک اثر یوستین گوردر

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر رهبر سیرک

گوینده:میلاد تمدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دختر رهبر سیرک

کتاب صوتی دختر رهبر سیرک، رمانی جذاب، شنیدنی و سرشار از ایده‌های خلاقانه، نوشته یوستین گردر است؛ داستان جوانی با مغزی پر از ایده‌های خلاقانه که آن‌ها را به نویسندگان مختلف می‌فروشد.

نسخه صوتی کتاب دختر رهبر سیرک را با ترجمه‌ی شقایق قندهاری و صدای میلاد تمدن بشنوید و از غرق شدن در ذهن خلاق نویسنده، لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی دختر رهبر سیرک

کتاب صوتی دختر رهبر سیرک داستان پسری جوان به نام پیتر را روایت می‌کند. پسری که در دوران کودکی مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشته است ولی این‌ها هیچ آسیبی به ذهن خلاق او نزده است. او ایده‌های خیلی زیادی در سر دارد. ایده‌های نابی که هر کدام می‌توانند دستمایه‌ی نوشتن یک رمان هیجان‌انگیز قرار بگیرند اما پیتر علاقه‌ای به نویسنده شدن ندارد. او تصمیم دیگری می‌گیرد. پیتر با فروختن ایده‌هایش به نویسندگان دیگر، می‌خواهد امرار معاش کند. اینطوری هم او زندگی‌اش را می‌گرداند و هم به نویسنده‌هایی که در انتظار ایده‌های ناب برای خلق شاهکارهای ادبی هستند، کمک می‌کند. او روزهایش را اینطوری سپری می‌کند تا اینکه خبری نگران‌کننده به گوشش می‌رسد: خبر در مورد راه‌اندازی شبکه‌ی کلاهبرداری داستان‌نویسی است.

کتاب صوتی دختر رهبر سیرک هم مانند آثر دیگر گردر به بحث‌های فلسفی می‌پردازد. اما ردپای فلسفه در این اثر کمتر از دیگر نوشته‌های او است. در عوض ذهن شما را آنچنان از ایده‌های تازه و بدیع پر می‌کند که برای هضمشان به زمان احتیاج داشته باشید! دختر رهبر سیرک، نام یکی از همین ایده‌های جذاب پیتر است که برای نویسنده‌ای تعریف می‌کند. داستان درباره‌ی رهبر سیرکی است که در زمان‌های بسیار دور دختر خود را گم کرده است. دختر بندبازی که در سیرک کار می‌کند در یک سانحه سقوط می‌کند و رهبر سیرک در لحظه‌ی مرگ دختر متوجه می‌شود که او دختر گمشده‌اش است.

کتاب صوتی دختر رهبر سیرک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی دختر رهبر سیرک اثری شنیدنی برای تمام دوست‌داران رمان و ادبیات خارجی است. اگر آثار دیگر یوستین گردر را خوانده‌اید و از آن‌ها لذت برده‌اید، کتاب صوتی دختر رهبر سیرک گزینه‌ی عالی برای شما است.

درباره‌ی یوستین گردر

یوستین گردر، استاد فلسفه، در ۸ اوت ۱۹۵۲ در نروژ متولد شد. او در رشته فلسفه، الهیات، و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شد و به مدت ده‌سال به‌ تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان‌ها پرداخت. گردر پیوسته در فکر متن فلسفی ساده‌ای بود که به درد شاگردان جوانش بخورد و نتوانست متن مناسبی پیدا کند. به همین دلیل دست به کار نوشتن دنیای سوفی زد. کتاب‌های دیگر او هم با درونمایه‌ی فلسفی نوشته شده‌اند و معروف‌ترین آن‌ها، دختر پرتقالی و راز فال ورق است. 


معرفی نویسنده
یوستین گوردر

یوستین گردر و کتاب دنیای سوفی برای اغلب کتاب‌خوان‌ها در دنیا به هم گره خورده‌اند، به شکلی که چندین و چند جلد کتاب داستانی و فلسفی دیگر این نویسنده زیر سایه‌ی جذابیت همین کتاب قرار می‌گیرد. او در داستان‌هایش به موضوعات فلسفی می‌پردازد و اغلب آثارش در جهان پرفروش و محبوب هستند. مثلا کتاب دنیای سوفی او به پنجاه و سه زبان دنیا ترجمه و سی میلیون نسخه از آن فقط در یک کشور فروخته شده است. دختر پرتقالی و راز فال ورق از دیگر آثار این نویسنده هستند.

نظرات کاربران

Niaz Bashiri
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

این کتاب عالیست! متن بسیار روان و جذاب، محتوای آموزنده، و پایان باز. با کتاب‌های دیگر نویسنده متفاوت است و نویسنده برخلاف کتاب‌های دیگرش که فلسفی هستند بیشتر به مسائل روانشناختی پرداخته! نویسنده با زیرکی و به شکل غیرمنتظره ای

- بیشتر
کاربر ۱۳۷۹۸۴۲
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

اگر از دیگر کتاب های یوستین گاردر لذت برده اید خواندن این داستان هم لذتی متفاوت را برای شما خواهد داشت داستان های گاردر همیشه پر از ایده های خاص و ناب هستند این میزان از خلاقیت و پیچیدگی را

- بیشتر
🍃بانو🌼
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

اصلا خوب نبود و جذابیتی واسم نداشت

علی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

کتاب چرتیه و پر از چیز های و نگرش های شرو وره جنسیِ نویسندست. و پیشنهادش نمیکنم اصلا

زمان

۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان