دانلود کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور اثر یوکو اوگاوا

دانلود و خرید کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور

معرفی کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور

کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور داستان زیبایی از یوکو اوگاوا با ترجمه شقایق نظرزاده است. در این کتاب با استاد ریاضی آشنا می‌شویم که حافظه‌اش را در یک سانحه رانندگی، از دست داده است اما عشقش به ریاضیات هنوز سرجای خودش باقی است.

خدمتکار و پروفسور در سال ۲۰۰۳ برنده جایز یومیوری و در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه بوک بروز شد. تاکاشی کویزومی نیز در سال ۲۰۰۶ فیلمی با نام معادله دوست‌داشتنی پروفسور با اقتباس از این داستان ساخت.

درباره کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور

خدمتکار و پرفسور داستانی جذاب و تاثیرگذار از جهان اعداد است و عشق به دنیای عددها و معادلات ریاضی را نشان می‌دهد. این داستان درباره یک استاد ریاضی است که حافظه‌اش را در یک سانحه رانندگی از دست داده است و همین موضوع باعث می‌شود تا با خدمتکارش دچار مشکلاتی بشود. 

راوی داستان همان خدمتکار است. زنی با تحصیلات ابتدایی که یک پسر نوجوان دارد. او خدمتکار این استاد ریاضی است. مردی با حافظه‌ای که تنها هشتاد دقیقه دوام می‌آورد و بعد از آن هم به ابتدا برمی‌گردد. استاد تمام این هشتاد دقیقه را صرف سر و کله زدن با مساله‌های حل نشدنی ریاضی می‌کند ولی این مشکل حافظه باعث می‌شود تا مشکلاتی برای زن خدمتکار به وجود بیاید

او باید هر روز خودش را به پروفسور معرفی کند. این موضوع سبب می‌شود تا کم‌کم یک رابطه عجیب میان خدمتکار و پروفسور شکل بگیرد، رابطه‌ای که بر اساس اعداد و ارقام است و دنیای زن را تغییر می‌دهد...

پل استر، نویسنده مشهور امریکایی، بعد از خواندن این کتاب اینطور نوشته است« «خدمتکار و پروفسور» اثری است کاملاً خلاقانه، بی‌نهایت دلنشین و به شدت تکان‌دهنده».

کتاب صوتی خدمتکار و پروفسور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران ادبیات داستانی را به شنیدن نسخه صوتی کتاب خدمتکار و پروفسور دعوت می‌کنیم. این اثر همچنین برای علاقه‌مندان به علم ریاضی نیز، شیرین است.

درباره یوکو اوگاوا

یوکو اوگاوا متولد ۳۰ مارچ ۱۹۶۲ در ژاپن است. او نویسنده و رمان‌نویسی است که آثار بسیار زیبایی آفریده است. از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به خدمتکار و پروفسور اشاره کرد که ناشران و مترجمان زیادی نسخه خودشان را از آن به بازار ارائه داده‌اند. اثر مشهور دیگر او کتاب پلیس حافظه است. یوکو اوگاوا در سال ۲۰۰۸ موفق شد تا جایزه شرلی جکسون را از آن خود کند. منتقدان معتقدند او و آثارش تحت تاثیر سبک داستان‌گویی هاروکی موراکامی است.  

از آثار مشهور دیگر اواگاوا می توان به مردی که دستبند می‌فروخت (۱۹۹۸)، عبور (۱۹۹۶)، کافه‌ای در شب و استخر زیر باران (۱۹۹۱)، روزشمار بارداری (۱۹۹۱)، استعداد ریاضیات (۲۰۰۳)، استخر شنا (۱۹۹۱) و هتل آیریس (۱۹۹۶) اشاره کرد. 

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند می‌توانید از طریق اپلیکشن طاقچه دریافت کنید. 

نظرات کاربران

Mehdi Kazemi
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

کتاب یک ریتم کسل کننده ای داره و من به سختی تمومش کردم ، شاید برای ریاضی دان ها برخی از کدها و یا روشهای خل مساله که در داستان مطرح میشه جالب باشه، اما برای عموم اینطور نیست .

- بیشتر
NasP
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

من که واقعا خوشم اومد در قالب داستان و گفتگو یه سری روابط ریاضی هم به سادگی بیان میشه

زمان

۶ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان