دانلود کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار اثر توماس جی. استانلی

دانلود و خرید کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

معرفی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار، مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن اثری از توماس. جی. استانلی است که از حقایق جالب زندگی و طرز تفکر و عادت‌های مردم ثروتمند پرده‌برداری می‌کند. 

نسخه صوتی کتاب ادای ثروتمندان را در نیار را با ترجمه‌ی سپهر توکلی و صدای دادبه دادمهر و هوتن شاطری‌پور بشنوید تا بتوانید مثل یک میلیونر واقعی زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

افراد بسیاری هستند که درآمد چندانی ندارند اما کالاهای لوکس و گران‌قیمت بسیاری می‌خرند. اما دلیلش چه می‌تواند باشد؟ آن‌ها اغلب تصور می‌کنند جمع‌آوری این اسباب‌بازی‌های گران‌ قیمت، رضایت خاطر آنان را از زندگی افزایش می‌دهد. اما، خوشبختی در زندگی وابستگی کمی به آنچه می‌پوشید، سوار می‌شوید، می‌خورید و یا می‌نوشید، دارد. حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که افراد ولخرج با چه کسانی رقابت می‌کنند؟ ولخرج‌ها در تلاشند تا با رفتارهایشان کاری کنند که به ظاهر پولدار به نظر برسند. اما مشکل اصلی اینجاست که شما نمی‌توانید رضایت از زندگی و حتی ثروت واقعی را با پول بخرید.

توماس. جی. استانلی در کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار به مخاطبانش آموزش می‌دهد تا با چه کارها و رفتارهایی می‌توانند مثل میلیونرهای واقعی زندگی کنند. یک ثروتمند واقعی، تفکر خاصی دارد که او را به این سطح از ثروت رسانده است. بنابراین چه بهتر که ما دقیقا بدانیم باید چه رفتاری از خودمان نشان دهیم و بر ثروت واقعیمان بیفزاییم تا اینکه فقط تظاهر به پولدار بودن کنیم.

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر شما هم دوست دارید بدانید چگونه می‌توان طرز تفکر یک فرد ثروتمند را داشت تا مانند یک میلیونر واقعی زندگی کرد، کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار را حتما گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

بسیاری از مردم در مورد ارزش دارایی‌های خود و ناچیز شمردن بدهی‌هایشان مبالغه می‌کنند. بعضی دارایی‌ها در مواقع خاص تورمی، می‌تواند به صورت حباب درآید. در اواخر سال‌های ۱۹۹۰ ما بسیاری از میلیونرهای اینترنتی را با دارایی‌های عظیم دیدیم لااقل روی کاغذ. هنگامی که حباب ترکید، بسیاری از این میلیونرها باشگاه میلیونرها را ترک کردند. در سال‌های آخر دهه‌ی اخیر، قیمت املاک منفجر شد، ولی در سال ۲۰۰۸ این قیمت‌ها پایین آمد. بنابراین بسیاری از مالک‌های میلیونرشده دیگر میلیونر نیستند. در این‌جا معمولاً داشتن حد خاصی از نظم، برنامه‌ریزی مثبت، در نظر گرفتن اولویت‌ها، و تحقیق مورد نیاز است تا بتوانیم یک میلیونر واقعی شویم. برعکس، بسیاری از کسانی که به سطح ثروت ۱میلیون دلار رسیدند، به دلیل دارایی حباب‌گونه، از جمله بالا رفتن قیمت خانه به این سطح رسیدند. در هر دو مورد اخیر، یعنی حباب اینترنتی و جنون ملکی، بسیاری در این بخت‌آزمایی برنده شدند، ولی حتی آن آرامش خاطر را نداشتند که بتوانند دستاوردشان را در جایی نگهداری کنند. در مورد ملک، اکثر کسانی که در خانه‌های گران‌قیمت زندگی می‌کنند (با ارزش ۱میلیون دلار یا بیشتر) میلیونر نیستند آن‌ها ثروتمندان ملک هستند یا بودند. و بسیاری از آنان، همان‌گونه که ما با کمال تأسف دریافتیم، اکنون فقرای ناشی از سقوط ارزش ملک هستند. برای آن‌که بدهی املاک آنان از ارزش فعلی ملکشان بیشتر است.

نظرات کاربران

A.R
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

هدف کلی کتاب:پایینتر از متوسط درآمدتون زندگی کنید. میشد کل کتاب رو در یکساعت نهایت دوساعت خلاصه کرد.چند درصد از میلیونر ها چه مارکی لباس میپوشند چه مارک کفشی میپوشن چه مارک ساعت و چه ماشینی و ... بنظر بنده بجای این

- بیشتر

زمان

۱۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان