دانلود کتاب صوتی فلسفه موفقیت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه موفقیت اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه موفقیت

نویسنده:ناپلئون هیل
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فلسفه موفقیت

کتاب صوتی «فلسفه موفقیت» نوشتهٔ ناپلئون هیل با ترجمهٔ فاطمه باغستانی و حمید ثنائی و گویندگی مهدی جمالی در آوانامه منتشر شده است. این کتاب حاوی ۱۷ درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل است. او «مؤسسه ناپلئون هیل» را راه‌اندازی کرد. در این مؤسسه قرار بر این بود که کسانی تربیت شوند و آموزش ببینند که هفده اصل موفقیت هیل را که برای دیگران تهیه و تدوین شده بود، به دیگران آموزش بدهند.

درباره کتاب صوتی فلسفه موفقیت

کلمنت استون مرد سرشناس دنیای بیمه که سال‌های مدید از طرف‌داران و علاقه‌مندان هیل بود، از سوی دوست دندانپزشکش دعوت شد تا در جلسه رونمایی و سخنرانی ناپلئون که در شیکاگو تشکیل می‌شد شرکت کند. استون قبلاً به هر یک از کارکنان شرکت بیمه‌اش نسخه‌هایی از کتاب پرفروش ناپلئون هیل را داده بود، کتابی به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، استون از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید که سرانجام می‌توانست با فیلسوف بزرگ آن زمان ملاقات کند. در اوایل کار مؤسسه ناپلئون هیل، ناپلئون مجموعه‌ای از ۱۷ سخنرانی را به چاپ رساند. در سال ۱۹۶۷ آقای استون که بیش از ۲۰ سال مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل بود و سرانجام در سال ۲۰۰۲ فوت کرد، از وجود این سخنرانی‌ها با اطلاع بود اما از مکان نگهداری آن‌ها اطلاعی نداشت. این سخنرانی‌ها، پس از مرگ مدیرعامل وقت بنیاد، یعنی دکتر چارلز جانسون در سال ۲۰۱۹، شناسایی شدند و برای اولین‌بار در کتاب فلسفه موفقیت منتشر می‌شوند. این مؤسسه از سال ۱۹۵۲ تا سال ۱۹۶۲ فعالیت کرد. در این مدت هیل و استون کتابی را به‌اتفاق نوشتند. آن کتاب موفقیت با طرز تلقی مثبت نام گرفت. سپس هیل و دوستش کتاب موفقیت نامحدود را به رشته تحریر درآوردند.

کتاب صوتی فلسفه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره ناپلئون هیل

این نویسندهٔ توانا در سال ۱۸۸۳ در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور» مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل را استخدام کرد و او نیز در همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد. هیل در سال ۱۹۰۸ به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعد از این مصاحبه بود که کتاب هشت‌جلدی «قانون کامیابی» را در سال ۱۹۲۸ به رشتۀ تحریر درآورد. ناپلئون هیل در سال ۱۹۳۷ کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه‌کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد. ناپلئون هیل، زادهٔ ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ و درگذشتهٔ ۸ نوامبر ۱۹۷۰ نویسنده‌ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود. هیل از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان‌نویسی علاقه‌مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ویرجینیا شد و با پولی که به‌دست می‌آورد، هزینهٔ تحصیلش را پرداخت می‌کرد. هیل سپس به مدرسهٔ حقوق رفت اما از عهدهٔ هزینه‌های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود.

بخشی از کتاب صوتی فلسفه موفقیت

برنامه قطعی و مشخصی داشته باشید. باید جایی را برای گردهم‌آیی شرکت‌کنندگان در اتاق فکر در نظر بگیرید و بعد زمان مشخصی را برای تشکیل جلسه ــ شروع و ختم آن ــ انتخاب کنید. برنامه‌ای قطعی و مشخص داشته باشید. برای صحبت‌های میان شخصی و دیگران مکان مناسبی در نظر بگیرید. مهم این است که جلسات معین و مشخصی داشته باشید. این وظیفه‌ای است که برای رؤسای تشکیل جلسه تعیین می‌کنید و کسی که این مهم را انجام می‌دهد، شاهد هماهنگی در جلسات اتاق فکر باشد و جریان صحبت‌های اتاق اندیشه در راستای هدف کسانی باشد که در راستای تشکیل جلسه حرف می‌زنند و آن‌قدر به این صحبت اشاره می‌شود که به هدف خود برسند.

اقدام یا کار، ارتباط میان آرزو، خواسته، برنامه و رسیدن به موفقیت را برقرار می‌سازد. نکته مهم در پیوند، ارتباط قطعی بودن هدف است: قطعیت هدف و مثبت بودن نقشه باید با برنامه‌ها همخوانی داشته باشد.

قطعیت هدف اولین عنصری است که باید در برنامه اتاق فکر دنبال شود: بعد نوبت به ابتکار شخصی می‌رسد. شما باید رهبری گروه را به دست گیرید. نباید انتظار شخص دیگری را داشته باشید که به کمک شما بیاید. شما باید در ضمن از ایمان و باور و آمادگی برای طی کردن آن مایل اضافه برخوردار باشید. داشتن نظم و ترتیب شخص از جمله ضروریات است. سعی نکنید به دیگران نظم و انضباط بدهید، اما می‌توانید به خودتان نظم و انضباط بدهید. اگر نیروهای شما متفرق باشند، کاری از دست شما برنمی‌آید. سعی نکنید در آن واحد چندین کار مختلف را انجام دهید. باید روی یک موضوع متمرکز شوید. توجه داشته باشید با توجه به بررسی‌های انجام شده هیچ مغزی کامل نیست. تا آنجا که می‌دانیم، غنای مغز و ذهن از اتفاق و همکاری دو یا چند ذهن دیگر ایجاد می‌شود که برای رسیدن به هدفی مشخص باهم همکاری می‌کنند.

اصل اتاق ذهن ساخته و پرداخته انسان نیست. این بخشی از قانون طبیعی است. این چیزی شبیه به قانون جاذبه است که سبب می‌شود ستارگان دیگر و از جمله زمین ما با نظمی مشخص در دنیا فعال باشند. ممکن است بتوانیم این قانون را تحت نفوذ خود درآوریم و از قبل آن به ثروتی که مورد علاقه ماست برسیم. موفقیت در قدرتی است که شخص بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و تجاوز به مال و منال آنها کسب می‌کند. دانش به تنهایی کافی نیست. قدرت بدین معناست که از دانش دیگران و تجربه آنها برای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌ایم بهره بگیریم.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان