دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس با صدای مسعود دانایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس اثر باربارا دی‌آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس، اثر دکتر باربارا دی‌آنجلیس، به ما یاد می‌دهد چگونه اعتماد به نفس را از همین حالا در خود تقویت کنیم؟ او راهکارهای کاربردی و مفید بسیاری نیز ارائه می‌کند.

این کتاب را لقمان سرمدی به فارسی برگردانده است و شما می‌توانید نسخه صوتی آن را با صدای مسعود دانایی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی اعتماد به نفس

اعتماد به نفس عبارتی است که بارها به گوشمان خورده و کاربردش را همه‌مان می‌دانیم. اعتماد به نفس در حقیقت همان چیزی است که باید برای به دست گرفتن کنترل زندگی‌مان داشته باشیم. اگر شما هم رویاهای زیادی دارید که به خاطر نداشتن اعتماد به نفس، آن‌ها را در پستو قایم کرده‌اید و می‌ترسید به سراغشان بروید، کتاب صوتی اعتماد به نفس را گوش کنید. دکتر باربارا دی‌آنجلیس مشاور معروف در کتاب صوتی اعتماد به نفس درباره‌ی اعتماد به نفس می‌گوید. اینکه چطور می‌توانید اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را دوباره بازیابید. او همچنین راهکارهای بسیاری برای تقویت اعتماد به نفس برای همگان دارد. 

کتاب صوتی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید اعتماد به نفستان را تقویت کنید، قدرت درونی خودتان را پیدا کنید و رویاهایتان را دنبال کنید، کتاب صوتی اعتماد به نفس برای شما است.

درباره‌ی باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کردهاست.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس

اگر به وضعیت زندگی من با همه موفقیتی که به دست آوردم، نگاه بیندازید، هرگز باور نمی‌کنید که در گذشته ذره‌ای اعتماد به نفس نداشته‌ام. در حقیقت من در گذشته، زنی بدون هیچگونه اعتماد به نفس و امنیت درونی بودم. که سخت از تعقیب رویاهایش می‌ترسید. نمی‌دانست برای رسیدن به آن‌ها چه کاری باید انجام دهد؟ به همین دلیل حرفه‌ی فعلی خود را تا سن سی سالگی شروع نکرده بوده و مدت بسیاری به طول انجامید. تا منشا اقتدار شخصی و اعتماد به نفس درونی خود را پیدا کردم. و مجددا زندگی‌ام را شروع کردم. به عنوان یک مشاور و آموزگار همیشه سوالاتی مانند سوالات ذیل از من پرسیده می‌شود. چگونه به چنین اعتماد به نفس بالایی دست یافتی؟ برای تقویت اعتماد به نفس و خودباوری چه راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنید؟ چه امری بیشترین کمک را به شما کرده تا بتوانید اعتماد به نفس و ارزش شخصی‌تان را به دست آورید؟ جواب این سوال‌ها را می‌توانید در مطالب این کتاب کوچک اما مقتدر جستجو کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۲۶۴۸۵
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

گویندگی در حد صفر متنیش بهتره

mahya
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

به درد نمی خوره پولتونو هدر ندید مزخرفه 🧐😔🤨

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان