دانلود کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده اثر بهمن وخشور

دانلود و خرید کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده

گوینده:بهمن وخشور
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده

کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده، داستانی از ریموند کارور است. او در این داستان از یک کشمکش درونی و انتظاری دیوانه کننده صحبت می‌کند که مردی که می‌خواهد ماشینش را بفروشد، برای لحظاتی تجربه‌اش می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده، با صدای بهمن وخشور به تجربه‌ی خوبی مبدل می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده

تونی و لئو گرفتار مشکلات مالی شدیدی هستند. وکیل لئو به او پیشنهاد کرده ماشینشان را بفروشند، چون در غیر این صورت دادگاه آن را به نفع طلبکارشان مصادره می‌کند. این ماشین که حالا تنها دارایی آن‌هاست باید به فروش برسد. تونی برای فروختن ماشین نزد یک دلال می‌رود. به او می‌گوید که کیلومترشمارش دست نخورده است . همین موضوع زمینه‌ساز اصلی داستان است، زیرا لئو با ذهنیتی خاص که از همسرش دارد، نسبت به او دچار شک و تردید می‌شود...

لئو لحظاتی پر از اضطراب و دقایقی سخت را سپری می‌کند. او در یک کشمکش درونی خفقان‌آور با خودش است...

کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به داستان کوتاه علاقه دارید، کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده را انتخاب کنید. دوست‌داران آثار ریموند کارور هم از شنیدن کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده لذت می‌برند.

درباره‌ی ریموند کارور

ریموند کارور با نام کامل ریموند کِلِوی کاروِر جونیور در تاریخ ۲۵ مه ۱۹۳۸ در کلتسکنی، اورگن به دنیا آمد. ریموند کارور نویسنده داستان‌های کوتاه و شاعر امریکایی بود. او یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و هم‌چنین یکی از کسانی شمرده می‌شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دههٔ ۱۹۸۰ شده‌اند. یکی از مشهورترین نوشته‌های با نام وقتی از عشق حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم. در سال ۱۹۸۱ چاپ شد. ریموند کارور برای داستان یک چیز کوچک و خوب، جایزه اُ.هنری را دریافت کرد.

کارور در تاریخ ۲ اوت ۱۹۸۸ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی کیلومترشمارش دست نخورده

لئو و تونی هنوز اسباب و اثاث شان را داشتند و تونی و بچه‌ها لباس‌هاشان را. این جور چیزها معاف بودند. دیگر چه؟ دوچرخه‌های بچه‌ها، آخر آن‌ها را هم محض اطمینان بیشتر به خانه‌ی مادرش فرستاده بودند. کولر گازی و بقیه‌ی لوازم برقی خانه مثل لباس‌شویی جدیدشان و خشک‌کن برقی را چند هفته پیش کامیون آمده بود برده بود، دیگر چه داشتند؟ مقداری خرده‌ریز، که چیز خاصی نبود یک مشت خرت و پرت کهنه و شکسته مال مدت‌ها پیش. ولی خب عوضش کلی میهمانی بزرگ داده بودند. کلی سفرهای درست و حسابی رفته بودند. با ماشین کروکی مدل هشتاد، کروکی‌اش پایین، رادیو ضبطش روشن، به رینو و تاهو رفته بودند. غذا، همین یکی از مسائل مهم زندگی بود. حسابی خود را خفه کرده بودند. به تخمین او، هزاران دلار فقط خرج تجملات کرده بودند...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد