دانلود کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور اثر آنتوان لورین

دانلود و خرید کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور

کتاب کلاه رییس‌جمهور، نوشته‌ی آنتوان لورین درباره‌ی قدرت جادویی و خارق‌العاده‌ی کلاه میران است که هر کسی که آن را به سرش می‌گذارد، می‌تواند زندگی‌اش را تغییر دهد.

نسخه صوتی کتاب کلاه رییس‌جمهور را با ترجمه‌ی روان و زیبای ساناز فلاح‌فرد و صدای مصطفی هرآیینی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور

کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور، داستانی جذاب و خواندنی دارد. آنتوان لورین در کتاب کلاه رییس‌جمهور، قصه‌ی کلاهی را روایت می‌کند که به انسان‌ها قدرت خارق‌العاده‌ای می‌بخشد. قدرتی که به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد تا کارهایی که دوست دارند را انجام بدهند و دنبال چیزی بروند که همیشه به آن فکر می‌کردند. هرکسی که این کلاه را بر سرش گذاشته است، زندگی‌اش دچار تغییرات مثبتی شده است. نحوه‌ی روایت جذاب آنتوان لورین طوری است که هر آن از خودمان می‌پرسیم اگر این کلاه بر سر ما بود، چه کاری را دلمان می‌خواست انجام بدهیم؟
کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور، داستان چند نفر است که این کلاه را  بر سر گذاشتند و تغییرات عظیم و بزرگی را دیدند. مثل یک کارمند معمولی که توانست ترفیع شغلی بگیرد. زنی که در روابط عجیب و بی‌سرانجامی گرفتار بود و خودش را از آن نجات داد و مردی که کارش عطرسازی بود و فکر می‌کرد خلاقیتش را از دست داده اما به کمک کلاه توانست دوباره کسب و کارش را رونق بدهد....

کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید داستانی جذاب و الهام‌بخش با رگه‌هایی از طنز بشنوید، کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور را انتخاب کنید. 

درباره‌ی آنتوان لورین

آنتوان لورین در  ۱ ژانویهٔ ۱۹۵۳ در پاریس فرانسه متولد شد. او نویسنده‌ی کارهای مهمی است که به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده‌اند. از کارهای خواندنی آنتوان لورین که به فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توان کلاه رئیس جمهور و دفترچه یادداشت قرمز را نام برد.

جملاتی از کتاب صوتی کلاه رییس‌جمهور

 میران فردی چپ‌گرا که تعدادی از راستی‌های قدیم فرانسه را تحت تاثیر قرار می‌داد، بدون اینکه جرات اعتراف داشته باشد با راستی‌های افراطی آمیخته بود. بهرحال اولین باری نبود که این اصطلاح را می‌شنید. محله‌های هفتم، شانزدهم و هشتم سه‌گانه‌ای در راس دیگر محله‌های پاریس بودند که هنگام شام این کلمه را به کار می‌بردند. آن‌ها که طرفدار همیشگی شارل دوگل عضو ملی جبهه‌ی محتاط پرمودا بودند، بدون اینکه خود هم بدانند چرا، می‌کوشیدند نام رئیس جمهور را جریحه‌دار کنند. میران اسم رمز بود. همدستی راستی‌ها به استفاده از این کلمه‌ی غیرطبیعی در زبان فرانسه دامن می‌زد. اصلاح غیرمنتظره‌ی برنار هم هوا را چند درجه سرد کرده بود. مرغ سرد بود. زردآلوها چروکیده‌تر شده بودند و لیوان‌ها پوشیده از لرد. برنار خودش هم نمی‌دانست چرا چنین حرفی زده بود. جمله خودش پریده بود بیرون. آیا دلیلش یادآوری خاطره‌ی ناهارهای کودکی بود، که هنگام جویدن مرغ بدمزه بیرون زده؟ یا چون ژان پاتریک تراگ برخلاف او هنوز صاحب باغ خانوادگی‌شان در پوآتو بود؟ اثر شراب؟ نه. یقیقنا غیرقابل توضیح بود. 

نظرات کاربران

مریم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

گوینده ی کتاب بسیار عالی است اما موضوع کتاب تکراری و کمی حوصله سر برنده است.

زمان

۴ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان