دانلود کتاب صوتی تلخ کام با صدای علی عسکری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تلخ کام اثر اسماعیل فصیح

دانلود و خرید کتاب صوتی تلخ کام

گوینده:علی عسکری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تلخ کام

کتاب صوتی تلخ کام، اثری از اسماعیل فصیح، از نویسندگان توانا و برجسته‌ی ایران است. تلخ‌ کام درباره‌ی مردی است که برای یک ماموریت کاری به لندن سفر می‌کند و آنجا کسی را می‌بیند کع انتظارش را نداشته است. 

با شنیدن کتاب صوتی تلخ کام با صدای علی عسکری، لحظات آرامی را برای خودتان رقم بزنید.

درباره‌ی کتاب صوتی تلخ کام

تلخ‌ کام هم یکی از داستان‌های ایرانی است که به شرکت نفت ارتباط پیدا می‌کند. داستانی پر از توصیفات دقیق و ریز به ریز جزئیات. سرگذشت مردی از خانواده‌ای متوسط که خودش تحصیل‌کرده است. در آمریکا درس خوانده و کار قابل قبولی هم دارد. همیشه دل‌نگران خواهرش فرنگیس است و حالا قرار است برای یک ماموریت کاری به لندن سفر کند. او که باید برای شرکت نفت کالایی تهیه کند از طریق چند پرواز از آبادان به تهران، تهران به پاریس و در نهایت از پاریس به لندن می‌رسد و آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد که شرح خواندنی‌شان در کتاب تلخ‌ کام آمده است. 

کتاب صوتی تلخ کام را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

اگر دیگر آثار اسماعیل فصیح را خوانده‌اید و دوستشان داشتید، مطمئنا از شنیدن کتاب صوتی تلخ‌ کام لذت می‌برید. 

درباره‌ی اسماعیل فصیح

اسماعیل فصیح ۲ اسفند ۱۳۱۳ در تهران متولد شد. او داستان‌نویس و مترجم ایرانی بود که کتاب‌هایش در دهه‌های شصت و هفتاد جزو پرفروش‌ترین نویسندگان معاصر بود. تحصیلاتش را در آمریکا ادامه داد و آن‌جا دیداری با ارنست همینگوی نیز داشت. بعد از بازگشت به ایران به عنوان مترجم کار می‌کرد و بعد به استخدام شرکت نفت در آمد. رمان‌های دل کور، شراب خام، داستان جاوید، ثریا در اغما و درد سیاوش از مهم‌ترین آثار او به‌شمار می‌روند. از میان آثار ترجمه‌ شده‌ی اسماعیل فصیح نیز می‌توانیم به وضعیت آخر، بازی‌ها؛ روان‌شناسی روابط انسانی اثر اریک برن، ماندن در وضعیت آخر، خودشناسی به روش یونگ و تحلیل رفتار متقابل در روان‌درمانی اشاره کنیم.

اسماعیل فصیح در ۲۵ تیر ۱۳۸۸ در تهران به علت مشکلات عروق مغزی درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی تلخ کام

ما آدم‌ها زاییده می‌شویم. زجر می‌کشیم و می‌میریم. اما این جمله مال خودم نیست. مال یک ایرانی بزرگوار و زجرکشیده‌ای است که من در این سفر کوتاه به لندن او را می‌بینم و بطن قلب خراب و دریچه‌ی میترالم را خونین‌تر می‌کند. اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ دو سه ماه بعد از انقلاب است که با شکسته شدن اعتصاب‌ها و فرمان باز شدن دانشگاه‌ها توسط امام به من ماموریتی یک هفته‌ای می‌دهند که به انگلستان بروم. این ماموریت را دکتر امام‌زاده‌ی خوب رئیس جدید دانشکده‌ی نفت آبادان به من محول کرده. قرار می‌شود که من برای سفارش و خرید یک لابراتوار زبان جدید توسط کالای شرکت ملی نفت ایران در آبادان و تهران از لندن دست به کار شوم تا ترتیب صدور این داستگاه را برای بخش زبان و علوم بدهم. اواسط ادریبهشت یا اوایل ماه می ۱۹۸۰ است. که چون کاغذ و تلکس‌بازی‌های لازم از طریق دفتر دکتر امام‌زاده به کالای شرکت در تهران و لندن و تهیه‌ی بلیط هواپیمای رفت و برگشت و رزرو محل اقامت در لندن داده شده است آماده می‌شوم. ولی چون سفارت انگلیس در تهران هنوز تخته است من با ترتیب تلکس‌های بین‌المللی مجبور شدم اول به پاریس بروم و از سفارت انگلستان در پاریس ویزای ورود به لندن بگیرم. که این هم بد نیست.

بانام این‌که کالای شرکت ملی نفت ایران در تهران به کاردار سفارت فرانسه در تهران نوشته و درخواست کمک و همکاری برای ویزای بیزنس جهت مأموریت یک استادیار دانشکده نفت آبادان به لندن برای خرید وسایل آزمایشگاهی دیگر به نظر نمی‌آید مشکلی وجود داشته باشد. به‌ویژه با گذرنامه‌ای که دارم و هنوز دو سال وقت دارم.

در فرودگاه تهران راه باز است و بلیت پروازم هم برای آبادان، تهران، پاریس تنظیم‌ شده است با بازگشت اپن. جمعه ۱۶ اردیبهشت مطابق به ۶ ماه می با پرواز شرکتی به تهران می‌روم و البته شب را پیش خواهرم فرنگیس و دختر جوان و قشنگ و بیوه‌اش می‌گذرانم که همیشه تنها و بهترین عزیزانم در تهران بودند... . 

معرفی نویسنده
عکس اسماعیل فصیح
اسماعیل فصیح
ایرانی | تولد ۱۳۱۳ - درگذشت ۱۳۸۸

اسماعیل فصیح یکی از برجسته‌ترین و پرکارترین نویسندگان معاصر ایرانی به شمار می‌رود. فصیح در زندگانی هفتادوپنج‌ساله‌ی خود در کشورهای ایران، آمریکا و فرانسه، با نوشتن‌ رمان‌های مشهوری مانند شراب خام، دل کور، اسیر زمان، داستان جاوید و ثریا در اغما و همچنین با ترجمه‌ی برخی منابع مهم در حوزه‌ی روان‌شناسی، توانست جایگاه خود را در ادبیات ایران تثبیت کند. فصیح با نوشتن بیست‌ویک رمان و پنج مجموعه‌‌‌ی داستان کوتاه در طول بیش از چهار دهه نویسندگی، به عنوان یک وقایع‌نگار برجسته از وضعیت کشور در دوران‌های مختلف زندگی نیز شناخته شده بود.

نظرات کاربران

m.azhdari
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

با سلام و احترام من خیلی از کارهای نویسنده عزیز اسماعیل فصیح را مطالعه کرده ام این کار هم مثل همه کارهای او متن روان و شیوایی دارد ولی قبل از مطالعه آن حتما داستان جاوید ایشان را مطالعه بفرمایید که

- بیشتر
کاربر ۱۵۰۲۵۴۸
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

مزخرفترین و بی سر و ته ترین کتابی که تا حالا وقت گذاشتم براش.حیف هزینه ای که کردم اصلا راضی نیستم

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان