دانلود کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم اثر سینا دادخواه

دانلود و خرید کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم

معرفی کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم

کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم اولین نوشته سینا دادخواه است که با موفقیت بسیاری رو به رو شد. کتاب یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم تابلو روشنی از تهران دهه‌ی هشتاد و جوانان این روزهای تهران و روایت‌هایشان از عشق است. 

نسخه صوتی کتاب یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم را با صدای آرمان سلطان‌زاده، سحر مشرفی، مریم پاک‌ذات، و علی دنیوی ساروی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم

رمان یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم در چهار فصل و توسط چهار راوی به نام‌های سامان، لیلا، استاد نجات و ندا روایت می‌شود. آن‌ها همگی در یک آتلیه‌ی عکاسی در یوسف‌ آباد، خیابان سی و سوم کنار هم جمع می‌شوند. ما خط ربط تمامی این روایت‌ها عشق است که نویسنده آن را در بستری از فضای شهری بیان می‌کند. فضایی که به نوعی با این داستان گره خورده و خود بخشی از آن است.

یوسف‌آباد خیابان سی و سوم، رمانی است که می‌توان از کنار خصوصیات نسلی‌اش به‌راحتی گذشت و چسبید به روح زندگی شهری و مناسبات آدم‌ها با همدیگر، در تهرانی که نوشتن و خواندن از آن بدی‌هایش را کم‌رنگ می‌کند. کتاب گویای یوسف‌آباد خیابان سی و سوم رمانی است که می‌تواند چندین و چند سال دیگر، تابلوِ روشنی از تهران دهه‌ی هشتادِ جوان‌های بیست و چندساله‌ی این روزها جلوِ چشم خواننده بگذارد.

کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم کتابی است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به رمان‌های نویسندگان ایرانی را به خودش جلب کند.

جملاتی از کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم

اتوبان همت شلوغ است، اما روان. خطی‌های ونک، شهرک همت را خوب می‌شناسند. می‌اندازند لاین سرعت و به ماشین جلویی‌شان چراغ می‌دهند و اگر ماشین جلویی کنار نکشید لایی فرمول یکی می‌کشند و می‌آیند لاین دو. تاکسی ندا حالا دارد به ماشین جلویی چراغ می‌دهد. ندا به کابل‌های برق وسط اتوبان خیره شده و توی این فکر است که اگر تهران یکی دو ریشتر بلرزد چی به سر آن دکل‌های لندهور می‌آید.

بعضی وقت‌ها، چند سال پیش همین دیروز یا پریروز است. با سپیده خیلی پاساژ گلستان می‌آمدیم؛ نه‌تنها این پاساژ، همه‌ی پاساژهای بزرگ تهران. طول و عرض پاساژهای تهران قسمتی نامرئی از ابعاد ما شده بود. ... اردیبهشت هیچ وقت ماه خوبی برایم نبود. درخت توت مثل همه‌ی اردیبهشت‌ها میوه داده بود. من و سپیده زیر درخت توت دانشگاه نشسته بودیم. سپیده پرسید: سامان چرا ما باهمیم؟ وقتی دیگر حرفی نداریم برای هم بزنیم؟


نظرات کاربران

Feri
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

هر کتاب، یکسری نقاط قوت خاص خودش رو داره. نکته مثبت این کتاب، بیان دغدغه ها و روزمرگی های نسل جدید فعلی ایرانه، در فضای شهرک اکباتان که نوگراتر از بسیاری از محله های تهرانه. درحقیقت، خوندن این کتاب، نسل

- بیشتر
قاصدک
۱۳۹۶/۰۸/۰۳

واقعا کتاب خوبی بود...منو جذب کرد که تا آخر داستان رو گوش بدم

Shahrooz R
۱۳۹۶/۰۳/۲۳

داستان معمولی ولی گویندگان عالی 👌

Anahit Hadjian
۱۳۹۵/۱۲/۲۶

خیلی دوسش داشتم ارزش هزینه واقعا داشت

نازیلا
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

من از گویندگان خوشم اومد تا داستان ، یک داستان جالبی نداشت ببخشید

Megacurly
۱۳۹۸/۰۶/۰۱

نسخه چاپی کتاب رو خوندم و خیلی دوست داشتم، یه زندگی رو با ناراحتی ها و غم هاش به تصویر کشیده

ژاله
۱۳۹۷/۰۵/۱۶

گویندگان بسیار خوب ولی رمان ضعیف

مهدی
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

کتاب خیلی ضعیفی بود حیف کویندگان بزرگی که برایش زحم کشیدن خواهش میکنم کتابهای دیگر بزرگ علوی و علی اشرف درویشان را هم با صدای ارمان سلطانزاده یا علی دنیوی را حتما بگزارید ممنون

zahra athamkhani
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

جالب بود. یه داستان که چهار روایت از نگاه چهار نفر داره. جریان داستان آنچنان هیجان انگیز و پر تب و تاب نیست ولی اونقدر گیرا هست که تا آخر کتاب رو گوش کنی. خوانش و انتخاب موسیقی خوب بود👍🏻راضی

- بیشتر
aysan
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

بد شروع شد ولی واقعا در ادامه فهمیدم رمان جالبی نبود.

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۳۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۳۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان