دانلود کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان

معرفی کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان

کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان نوشته گابریل گارسیا مارکز ترجمه احمد گلشیری است و با صدای اعظم حبیبی روایت می‌شود. این کتاب یکی از رمان‌های مشهور گابریل گارسیا مارکز نویسنده مشهور کلمبیایی است.

درباره کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان

ماریا دختر جوانی است که به علت کم‌توجهی والدینش کنار برده‌ها بزرگ می‌شود و زبان آن‌های را یاد می‌گیرد یک روز ماریا در حال بازی بوده که سگی او را گاز می گیرد و او به هاری مبتلا می‌شود. پدر و مادرش سعی دارند بیماری او را پنهان کنند اما نمی‌توانند اسقف شهر متوجه می‌شود، اسقف به خانواده ماریا می‌گوید که باید این دختر را به کلیسا ببرد تا شیاطین و اجنه درون بدنش را بیرون بیاورد اما بعد از ساکن شدن دختر در کلیسا اسقف کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود و سعی می‌کند از متون بستانی راهی برای نجات او پیدا کند...

گابریل گارسیا مارکز هرگز نمی‌پذیرد که این داستان خیالی است او می‌گوید مادربزرگم داستان دختربچه‌ای با موهای مسی را می‌گفت که بعد از مرگش هم هم‌چنان موهایش بلند می‌شده و ایده اصلی این داستان از او گرفته شده.

شنیدن کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

تمام کسانی که دنیای عجیب و سرشار از جادوی مارکز و آمریکای جنوبی را دوست دارند می‌توانند از شنیدن این کتاب لذت ببرند.

درباره گابریل گارسیا مارکز نویسنده کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان

گابریل خوزه گارسیا مارکِز(۲۰۱۴–۱۹۲۷)، نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است. رمان «صد سال تنهایی» او، که طی سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۶۷ نوشته شد، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است. مارکز که به شدت تحت تاثیر ویلیام فالکنر، نویسنده امریکایی، بود، نخستین کتابش را در ۲۳ سالگی منتشر کرد که از سوی منتقدان با واکنش مثبتی روبه‌رو شد.در ۱۹۷۰ «سرگذشت یک غریق» را در بارسلون چاپ کرد و پس از آن به سفری دو ساله در کشورهای حوزه کارائیب رفت.

در طول این مدت «داستان باورنکردنی و غم‌انگیز ارندیرای ساده‌دل و مادربزرگ سنگدلش» را نوشت. سپس دوباره به اسپانیا بازگشت تا روی دیکتاتوری فرانکو از نزدیک مطالعه کند که حاصل این تجربه رمان «پاییز پدرسالار» است. مارکز یکی از نویسندگان پیشگام سبک ادبی رئالیسم جادویی است، اگرچه تمام آثارش را نمی‌توان در این ژانر طبقه‌بندی کرد.

بهمن فرزانه (۱۳۹۲- ۱۳۱۷) در سال ۱۳۵۴ با ترجمه «صد سال تنهایی»، مارکز را به کتابخوانان ایرانی معرفی کرد. این کتاب با استقبال زیادی روبه‌رو شد و نویسنده آن در ایران به محبوبیت فراوانی رسید. تقریباً تمام آثار داستانی مارکز به فارسی ترجمه و منتشر شده است، و بیش‌تر آنها بیش از یک بار. از جمله رمان‌های پرفروش او در ایران، «گزارش یک آدم‌ربایی» است که آن را کالبدشکافی نظام‌های وحشت و ترور دانسته‌اند؛ وصف کامل رژیم‌هایی که زندگی و حرمت شهروندان را به هیچ می‌گیرند. مارکز در ۱۷ آوریل سال ۲۰۱۴ در سن ۸۷ سالگی در مکزیکوسیتی درگذشت. دو سال قبل از آن برادرش اعلام کرده بود که وی دچار بیماری فراموشی شده است و دیگر نمی‌نویسد.

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

حسين شاکری
۱۳۹۹/۰۳/۰۴

داستان بدی نبود اما پستی و بلندی زیاد داشت و البته وجود شخصیت های فرعی که هیچ اهمیتی درطول ماجرا نداشتند خوب نبود. به طور کلی روایت داستان با ورود کایتانو دلورا جان گرفت و درآخر دوباره کم جان به

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان