دانلود کتاب صوتی ماتیلدا با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ماتیلدا

کتاب صوتی ماتیلدا یکی از قصه‌های مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال، نوشته رولد دال، نویسنده چیره دست داستان‌های کودکان است. رولد دال اولین بار ماتیلدا را در ۱۹۸۸ در انگلستان منتشر کرد. 

این کتاب رتبه سوم صد رمان برتر کودک را کسب کرد و مورد توجه کودکان کشورهای زیادی قرار گرفت. رولد دال در این کتاب به کودکان به ویژه دختران یاد می‌دهد که روی پای خودشان بایستند، مشکلاتشان را خودشان حل کنند و توانایی‌هایشان را باور داشته باشند.

 درباره کتاب صوتی ماتیلدا

ماتیلدا دختر کوچکی است که رولد دال در این کتاب، ما را با دنیای او آشنا می‌کند. خانواده ماتیلدا خیلی به او توجهی نمی کنند. پدر ماتیلدا فکر می‌کند دخترش احمق است و ماتیلدا برای این که از پدر انتقام بگیرد دست به کارهایی می‌زند.سرانجام ماتیلدا را به مدرسه می‌فرستند و او آنجا هم کارهای عجیبی می‌کند. او یک دختر با توانایی‌های خارق‌العاده است.

شنیدن کتاب ماتیلدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ماتیلدا علاوه برا این که برای کودکان و نوجوانان به خصوص دختربچه‌ها آموزنده و سرگرم کننده است، شنیدنش برای بزرگسالان هم می‌تواند جذاب باشد.

درباره رولد دال

رولد دال در ۱۹۱۶ متولد شد و از کودکی عاشق داستان و کتاب بود. اساس قصه‌هایش را از افسانه‌هایی که مادرش برایش تعریف می‌کرد به علاوه ماجراهایی که برای خودش اتفاق افتاده بود می‌گرفت. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول پیکر»، و«انگشت جادویی» اشاره کرد. بیشتر آثار دال به فیلم درآمده‌اند.

شخصیت‌های کودک و خردسال داستان‌های دال با آدم بزرگ‌هایی که با آنها بدرفتاری می‌کنند، در کشمکش‌اند و معمولا یک آدم بزرگ خوب با آدم‌ها یا آدم بد داستان می‌جنگد.

دال در سال ۱۹۹۰ درگذشت و در سال ۲۰۰۲ گالری کودکان رولد دال به افتخار او در موزه اشرافی شهر گریت میسندن، ایالت باکینگ همپشایر انگلستان افتتاح شد که هدفش آموزش هنر ادبیات برمبنای نوشته‌های رولد دال است. جایزه‌ی the Roald Dahl funny Prize هم به افتخار او هر سال به نویسندگان کتاب‌های طنز کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

Anita
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

🖤عالی و جذاب 🖤

نگار
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

زیرکی و هوش مانند انرژی می ماند که اگه حتی هیچ کس هم متوجه آن نشود بلاخره خودش را نمایان می کند .

Reyhane
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

من این کتاب رو چاپی دارم. عالیه❤❤❤❤❤

『تی‌تی :)♡』
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

خیییلی جذاب بود👌 من نسخه چاپی این کتاب رو دارم ، تابحال بیش از ۵۰۰ بار خوندمش ولی هیچ وقت از خوندنش سیر نمیشم! فوق العاده ست!😍🎀 حتما بخونید

Rasta (:
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

داستان جالبی داشت درباره دختریه که هوش فوق العاده ای داره ولی از طرف مدیر مدرسه و پدر و مادرش نادیده گرفته شده ولی یه سری اتفاقاتی در زندگیش رخ میده که سرنوشتش به کل تعقیر میکنه . وجود یک معلم

- بیشتر
بهناز دانشی
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

چقدر کتاب قشنگی بود. عالی. منو با خودش برد به دنیای قشنگ ماتیلدا. با صدای زیبای گویندگان. 👍👍

دختر کتاب خوان 📖 🌸
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

کتاب خیلی قشنگی بود و گویندگی بسیار خوبی داشت 😍 من نسخه‌ی چاپی این کتاب رو دارم و بنظرم بهترین کتاب در کل جهان هست 🤩 نویسنده این کتاب آقای رولد‌‌دال و ایشون لقب بهترین نویسنده مرد انگلستان رو گرفته 💖 داستان درمورد

- بیشتر
nazanin
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

عالی و زیبا هیجان انگیز بود حتما گوش کنید ممنون از ترجمه و گویندگی عالی تون

Ghazal
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

بسیار کتاب زیبا و قشنگی بود عالییییی❤❤

dina.
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

عالی بود کیف کردم

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان